A
asdfghjklö
Vieras
teen vuorotyötä kolmessa vuorossa. Eli tätä työpistettä hoitaa kolme eri henkilöä. Meitä on kaksi tunnollista ja yksi laiskasti työt tekevä henkilö. Tuo laiska työntekijä on on minua edeltävässä vuorossa. Hän tekee vain sellaiset työt että homma pyörii juuri ja juuri. Vuoron päätteeksi pitäisi laittaa vuoron aikana kertyneet työt eteenpäin. Lähes aina nuo työt ovat edellisen työntekijän jäljilltä laittamatta eteenpäin. Minä joudun laittamaan nuo edellisen vuoron työt eteenpäin. Aikaa tähän menee yleensä n. tunti. Jos minä en niitä laittaisi eteenpäin niin ne jäisi kolmannen vuoron työntekijälle ja hän luulisi että minä olen ne siihen jättänyt. Tämä on muutenkin tämän työpaikan helpoin työtehtävä. Istumista on monesti yli puolet työpäivästä, homma on päivystysluonteista. Mitä kannattaisi tehdä? Jos menen pomolle valittamaan niin meitä kaikkia aletaan sen jälkeen varmaankin tarkkailemaan. Kerrankin eräs henkilö meni valittamaan yhden työntekijän pitkistä tauoista. Tämän jälkeen jokaista alettiin tarkkailemaan kello kädessä. Nielenkö siis vain kiukun ja ajattelen että vaikka hoidan toisenkin hommat niin silti tämä on helppo työtehtävä?