Työkkärin mielestä varmaan pitää hakea työtä jossa tarvitaan autoa vaikka mulla ei autoa olekaan

  • Viestiketjun aloittaja Työtön
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Perin ihmeellistä onkin:
että Työkkäri yrittää tarjota töitä työttömälle, joka itse vapaaehtoisesti on ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi. Outoa.
Olisi kyllä perin omituista jos tarjotaan työtä jonka saaminen edellytää kallista hankintaa.
 
Perin omituista,
Olisi kyllä perin omituista jos tarjotaan työtä jonka saaminen edellytää kallista hankintaa.
että tarjotaan, jos vaikka työnhakija oikeasti haluaisikin työn ja hankkisi auton. Ei sen ole pakko olla edes kallis, että kehtaa töihin ajaa. Enkä usko, että työkkärikään edellyttäisi hankittavan auton olevan kallis, sikäli mikäli työtön työnhakija nyt yllättäen sen työpaikan haluaisikin. Ohops, sellaisiakin oikeasti on!
 
että tarjotaan, jos vaikka työnhakija oikeasti haluaisikin työn ja hankkisi auton. Ei sen ole pakko olla edes kallis, että kehtaa töihin ajaa. Enkä usko, että työkkärikään edellyttäisi hankittavan auton olevan kallis, sikäli mikäli työtön työnhakija nyt yllättäen sen työpaikan haluaisikin. Ohops, sellaisiakin oikeasti on!
Halpa auto ei ole koskaan halpa joten siitä on ihan turha jankuttaa.
Tuo on asia jota ei voi vaatia ja hyvä niin.
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30565632:
Kyllä voi vaatia. Jokainen, joka tälle alalle hakeutuu, tietää hyvin kyseessä olevan vuorotyö. Ja harva pystyy vuorotyössä käymään ilman autoa jos ei asu pk-seudulla.
Mä olen jo aiemmin maininnut, että omalla paikkakunnalla pystyn käymään vuorotyössä jokaisessa hoitolaitoksessa. Miksi tätä on niin vaikea käsittää.
 
"vieraana"
[QUOTE="a p";30567102]No kerro mulle miten ratkaisen ongelman, että on varaa ostaa auto? Ja on varaa myös maksaa siihen vakuutus, vero ja tankata auto ennen ekaa työpäivää? Ei mun rahat riitä vuokran ja laskujen siihen, että ostan auton ja maksan siihen nuo muut. Miksi tätä on niin vaikea tajuta?[/QUOTE]

No sitten sulla ei varmaan ole vaihtoehtona, kun sitkeesti soitella niihin oman paikkakunnan hoitolaitoksiin (johon pääset kävellen / pyörällä), "jatkuvalla syötöllä" ja kysyä keikkaa ja unohtaa ne naapurikunnan työpaikat... Vaikka olet työkkärin listoilla, ei se tarkoita sitä, etteikö itsekin voisi aktiivisesti niitä töitä kysellä, eikä vaan odotella, jos työkkäri sattuis just siihen lähipaikkaan osoittamaan sen työn...
 
  • Tykkää
Reactions: Aina Marina
"a p"
[QUOTE="vieraana";30567131]No sitten sulla ei varmaan ole vaihtoehtona, kun sitkeesti soitella niihin oman paikkakunnan hoitolaitoksiin (johon pääset kävellen / pyörällä), "jatkuvalla syötöllä" ja kysyä keikkaa ja unohtaa ne naapurikunnan työpaikat... Vaikka olet työkkärin listoilla, ei se tarkoita sitä, etteikö itsekin voisi aktiivisesti niitä töitä kysellä, eikä vaan odotella, jos työkkäri sattuis just siihen lähipaikkaan osoittamaan sen työn...[/QUOTE]

MIKSI tässä JATKUVASTI sekoitetaan kaksi täysin eri asiaa?!? Kun omalle paikkakunnalle on avoinna paikkoja, mutta niihin vaaditaan auto. Siis itse työhön vaaditaan auto. Erikseen on sitten se seikka, että auto tarvitaan SIIHEN ETTÄ PÄÄSEE TYÖPAIKALLE TOISELLE PAIKKAKUNNALLE.

Mua sitten haukutaan tyhmäksi, mutta itse ette tajua noin yksinkertaista asiaa. Melko huvittavaa on myös se, että jotkut luulevat tämän ketjun perusteella tietävänsä minkälainen hoitaja olen. Samaa logiikkaa käyttäen monen vastaukset tässä ketjussa on sitä luokkaa, että teidän on pakko olla huonoja työssänne on ala sitten mikä tahansa.
 
Vierass
Jo eka sivulla sanottiin, että työpaikkaa pitää hakea, jos työvoimatoimisto niiin vaatii. Hakemukseen laitat, ettei sinulla ole autoa käytettävissä. Tarvitseeko tästä sen enempää jauhaa, kun aisa on sillä selvä.

On ihan tyypillistä, että työvoimatoisto tarjoaa sopimattomia paikkoja eli työnhakija ei täytä työnantajan vaatimuksia. Monet työpaikkailmoitukset voivat olla sellaisia, että niihin pitäisi olla superihminen, jollaista ei ole olemassakaan (ainakaan työttömänä) . Paikkaa pitää silti hakea.
 
äly hoi
[QUOTE="a p";30567144]MIKSI tässä JATKUVASTI sekoitetaan kaksi täysin eri asiaa?!? Kun omalle paikkakunnalle on avoinna paikkoja, mutta niihin vaaditaan auto. Siis itse työhön vaaditaan auto. Erikseen on sitten se seikka, että auto tarvitaan SIIHEN ETTÄ PÄÄSEE TYÖPAIKALLE TOISELLE PAIKKAKUNNALLE.
[/QUOTE]

Sehän kirjoitti ihan selvästi, että hae sellaisia paikkoja, joissa EI autoa vaadita. Äläkä pelkästään odota että työkkäristä tarjotaan jotain. Saat siis ihan itsekin etsiä sitä sopivaa työtä. Reippaalle hakijalle voi löytyä se työ, vaikkei paikkaa työkkärille olisi avoimeksi ilmoitettukaan.

Kai sä haet siis muutenkin, kuin vain odottaen, että työkkäri tarjoaa?
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;30567475:
Sehän kirjoitti ihan selvästi, että hae sellaisia paikkoja, joissa EI autoa vaadita. Äläkä pelkästään odota että työkkäristä tarjotaan jotain. Saat siis ihan itsekin etsiä sitä sopivaa työtä. Reippaalle hakijalle voi löytyä se työ, vaikkei paikkaa työkkärille olisi avoimeksi ilmoitettukaan.

Kai sä haet siis muutenkin, kuin vain odottaen, että työkkäri tarjoaa?
Oletko tosiaan noin tyhmä ja luulet etten hae töitä ilman työkkärin käskyä. Ei ole ihme jos vastaukset on tätä tasoa mitä on ollut kun ihmiset on noin vajaaälyisiä.
 
"a p"
Näyttää olevan jos ilman autoa ei töissä voi käydä.
Idiootti. Mä olen käynyt useassa paikassa hoitoalan töissä eikä niihin todellakaan ole vaadittu autoa! Paljon on hoitajia joilla ei ole autoa tai edes ajokorttia. Hoitoalalle ei vaadita omaa autoa kuin tiettyihin työpaikkoihin. Aika tyhmä pitää ihmisen olla jos kuvittelee, että pääsyvaatimus hoitoalalle on ajokortti ja auto.
 
sullahan...
On mahdollista käyttää sukulaisten autoa. Jopa ei ole varaa osallistua korjauksiin koita sopia että teet jotain vastineeksi auton käytöstä esim siivous. Autoja saa myös ilman käsirahaa yksi vaihtoehto on ottaa sellainen ja lyhentää lainaa ekasta palkasta. Jos luottotiedot ei ole kunnossa kysy miestä takaajaksi. Taatusti toimivin vaihtoehto on olla tekemättä mitään.
 
äly hoi
[QUOTE="a p";30567599]Oletko tosiaan noin tyhmä ja luulet etten hae töitä ilman työkkärin käskyä. Ei ole ihme jos vastaukset on tätä tasoa mitä on ollut kun ihmiset on noin vajaaälyisiä.[/QUOTE]

Kun sä idiootti et ole kertonut muutakaan hakeneesi ja sun vähä-älyinen raivoaminen ja typerä vinkuminen antaa ymmärtää lähinnä, että sua ei edes kiinnosta tehdä töitä ja jos kiinnostaa, niin kuulostat kyllä sellaiselta hermoheikolta raivopältä, että ei kai kukaan sua mihinkään hoitotyöhön uskaltaisi palkata!

Yleensä en nimittele, mutta kun sun vastailusi on olleet tuota luokkaa koko ajan (kaikki on idiootteja, vajaa-älyisiä ja tyhmiä) niin kai säkin tajuat, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Jopa ne muutamat viestit joissa on ihan tosissaan ja ystävällisesti koitettu auttaa sä oot teilannut samanlaisella raivoamisella ja haukkumisella ja nimittelyllä.

Sun käyttäytymisesi on muuten ihan samanlaista kuin erään (ex?-) palstalaisen, joka saikin bannia tämän tästä. Hoitoalallepa hakeutui hänkin... ja pieneltä paikkakunnalta. Hmm...
 
"a p"
On mahdollista käyttää sukulaisten autoa. Jopa ei ole varaa osallistua korjauksiin koita sopia että teet jotain vastineeksi auton käytöstä esim siivous. Autoja saa myös ilman käsirahaa yksi vaihtoehto on ottaa sellainen ja lyhentää lainaa ekasta palkasta. Jos luottotiedot ei ole kunnossa kysy miestä takaajaksi. Taatusti toimivin vaihtoehto on olla tekemättä mitään.
Auto korjataan pian eikä mun sen käytöstä tarvitse maksaa jos sitä autoa käytän. Ei pankista saa lainaa vaikka olisi takaaja, kysytty on.
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;30567958:
Kun sä idiootti et ole kertonut muutakaan hakeneesi ja sun vähä-älyinen raivoaminen ja typerä vinkuminen antaa ymmärtää lähinnä, että sua ei edes kiinnosta tehdä töitä ja jos kiinnostaa, niin kuulostat kyllä sellaiselta hermoheikolta raivopältä, että ei kai kukaan sua mihinkään hoitotyöhön uskaltaisi palkata!

Yleensä en nimittele, mutta kun sun vastailusi on olleet tuota luokkaa koko ajan (kaikki on idiootteja, vajaa-älyisiä ja tyhmiä) niin kai säkin tajuat, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Jopa ne muutamat viestit joissa on ihan tosissaan ja ystävällisesti koitettu auttaa sä oot teilannut samanlaisella raivoamisella ja haukkumisella ja nimittelyllä.

Sun käyttäytymisesi on muuten ihan samanlaista kuin erään (ex?-) palstalaisen, joka saikin bannia tämän tästä. Hoitoalallepa hakeutui hänkin... ja pieneltä paikkakunnalta. Hmm...
Ei mulla ole täällä ollut nimimerkkiä mustana jos sitä tarkoitat. Paljon on idiootteja tässä ketjussa kun ei osata edes lukea mitä olen kirjoittanut.
 
[QUOTE="a p";30567599]Oletko tosiaan noin tyhmä ja luulet etten hae töitä ilman työkkärin käskyä. Ei ole ihme jos vastaukset on tätä tasoa mitä on ollut kun ihmiset on noin vajaaälyisiä.[/QUOTE]

[QUOTE="a p";30567818]Idiootti.[/QUOTE]

ja niin edelleen.

Huomaan, että ap:n kotipaikan/naapurikuntien hoidettavien kannalta on erinomainen asia, ettei ap:lla ole autoa. Näin hänen ihmissuhdetaitonsa eivät pääse esille ja työnantaja säästyy ikäviltä valituksilta. Ei ehkä ole sattuma, etteivät ne sijaisuudet ole poikineet pidempiä jatkopestejä.
 
"a p"
ja niin edelleen.

Huomaan, että ap:n kotipaikan/naapurikuntien hoidettavien kannalta on erinomainen asia, ettei ap:lla ole autoa. Näin hänen ihmissuhdetaitonsa eivät pääse esille ja työnantaja säästyy ikäviltä valituksilta. Ei ehkä ole sattuma, etteivät ne sijaisuudet ole poikineet pidempiä jatkopestejä.
Sun ehkä kannattaisi olla hiljaa jos aletaan ihmisiä arvottamaan kirjoitusten perusteella. :D
 

Yhteistyössä