K
KYPSÄ!
Vieras
Nonni, taas ksi tuttavapariskunta eroaa. Pienet lapset. Pisti miettimään näitä parisuhdekuvioita, kun ihmiset lähtee "etsimään itseään" ja "löytämään romantiikkaa" eikä haluta olla yhdessä "vaan velvollisuudentunnosta". (psykopaatit tietysti asia erikseen, mutta niitä on harvassa). Että kertokaapas mulle mitä se rakkaus on?!? Eikö se ole velvollisuudentunnetta toista kohtaan? Anteeksiantoa? Loputonta pinnaa ja taas anteeksiantoa? Kykyä sietää toisen puuduttavia piirteitä ja puuduttavaa arkea kun se aika on? Mitä hittoa rakkaus on jos ei jotain mihin voi LUOTTAA? Silloinkin (varsinkin silloin) kun käytäntö pettää ja tulee lunta tupaan? Ei se ole mikään hormonitunne tai leiskuva intohimo, se on p***le TAHTOTILA.
Mua tympii tämä nykyelämä. Vapautta on joo, olla just niin itsekäs ja keskenkasvuinen kuin huvittaa. Täydellistä puolisoa ei ole, ei tule ja yksi aivan varmasti epätäydellinen tuijottaa aina peilistä vastaan. "Ei pelkästään lasten takia kannata pysyä yhdessä". Eikös edes viimeistään heidän?!? Jos se velvollisuudentunne olisi siis sattunut pettämään niistä "valituissa ihmissuhteissa".
No, siitä vaan itse rakennettu talo ja lasten koti vasaran alle, ollaanhan tässä hittolainen itseä etsimässä. Toivottavasti löytö on sen väärtti.
Mua tympii tämä nykyelämä. Vapautta on joo, olla just niin itsekäs ja keskenkasvuinen kuin huvittaa. Täydellistä puolisoa ei ole, ei tule ja yksi aivan varmasti epätäydellinen tuijottaa aina peilistä vastaan. "Ei pelkästään lasten takia kannata pysyä yhdessä". Eikös edes viimeistään heidän?!? Jos se velvollisuudentunne olisi siis sattunut pettämään niistä "valituissa ihmissuhteissa".
No, siitä vaan itse rakennettu talo ja lasten koti vasaran alle, ollaanhan tässä hittolainen itseä etsimässä. Toivottavasti löytö on sen väärtti.