P
Pelle ja renttumainen
Vieras
Tilanne on jotenkin vaikea pukea sanoiksi. Mutta yritän. Suhteeni on kestänyt jo vuosia, olemme täysin erilaisia ajatusmaailmastamme, arvoista,kasvatuksista jne.Listahan olisi pitkä. Suteemme kulkee vuoristoradalla vuosi toisensa jälkeen. Yhäkään emme ole kihloissa, ei lapsia tms. Eikä se näytä tulevan ehkä koskaan. Molemmat varmaan epävarmoja,koska erilaisuus näkyy kaikessa. Mieheni on pellemäinen,rento,laiskahko,ei mikään älykkö.Minä olen järkiperäinen,tunneperäinen,se vakavempi osapuoli. Kaikki tuo järkiperäisyys ja vakavuus korostuu minussa tässä suhteessa koska mieheni ei omaa näitä. Se tavallaan nousee sitten vallitsevaksi piirteeksi minussa. Kaipaan kunnon keskusteluja,fiksua kommunikointia,hyviä tapoja,aktiivisuutta ja miehekästä otetta kumppanistani. Mutta ei näitä tule esille enkä voi asialle mitään. Harmittaa. Tuntuu ettei sisimpäni täyty, elän tyhjyyttä,kaipaan paljon enemmän. En saa irti. Välillä mietin onko minussa vika,että miksi tunnen näin..mutta en voi mitään. tunnen mitä tunnen. Ja sille on selvä syy. Mitä minun pitäisi tehdä. Elääkö tässä suhteessa loppuun asti, perustaa perhe jne..vai etsiäkö se mies joka on fiksu,järkevä,tunneperäinen..minunlaiseni enemmän..Todella vaikea..
En osaa sanoa mihin hänessä ihastuin joskus silloin nuorena. Jotainhan siinä oli.Kaikenlaista on yhdessä koettu. Kovia juttuja liikaa.Mieheni ei ole osannut arvostaa minua oikeastaan koskaan. Olen saanut sen huomata aina. Mutta en silti halua moittia häntä lyttyyn. Yritän purkaa tänne vain tuntemukseni,koska nämä asiat todella vaivaavat
En osaa sanoa mihin hänessä ihastuin joskus silloin nuorena. Jotainhan siinä oli.Kaikenlaista on yhdessä koettu. Kovia juttuja liikaa.Mieheni ei ole osannut arvostaa minua oikeastaan koskaan. Olen saanut sen huomata aina. Mutta en silti halua moittia häntä lyttyyn. Yritän purkaa tänne vain tuntemukseni,koska nämä asiat todella vaivaavat