oon tosi kyllästynyt herättelemään laiskan ja haluttoman miehen innostusta seksiin. Keksin vaikka mitä milloinkin, teen parhaani, ukko kehrää - ja sammuu. Ja on kuulemma ihan tyytyväinen.
Ja mä oon sitten sen kaveri. Olispa hienoa olla joskus välillä nainen, miehen mielenkiinnon kohteena ja voi jos joskus vähän saalistettavanakin... Vähitellen menetän kyllä kiinnostuksen seksiin minäkin. Syön suruuni ja lihon, mutta mitä eroa sillä sitten on? Syöminen on hauskaa ja siitä tykkää mieskin. Eipä se ollut minusta kovin kiinnostunut laihempana ja halukkaampanakaan. On se jännää, millasta elämä on ilman seksiä ja erotiikkaa, en ookaan ennen kokenut. Onko muita, joita ei tällaset asiat enää liikuta mihinkään? Latenssivaihe tulee taas.
Mutta aina muistetaan naisia haukkua tosiaan. Mä oon sentään vielä normaalipainoinen, terve, ihan hyvännäköinen, fiksu, iloinen ja kaikenlaisesta kiinnostunut. Mutta en kenellekään miehelle muuta kuin kaveri.
Pieni huomio tekisi todella hyvää kolhiintuneelle itsetunnolle ja pitäisi naisen naisena ja mitoissaan... Pitäiskoö tässä mennä tyrkyttämään itseään jollekin muulle miehelle. Sitten olis kyllä vielä ikävämpi olla. Eikä tunnu hirveästi olevan tilaisuuksia ja miehet näkyy tosiaan olevan kiinnostuneita kaikesta muusta...