K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eniten ärsyttää tämä arvottaminen, että minkälainen fanitus on parempaa kuin toinen ja mikä on sairasta ja mikä on tervettä. En shippaa ja hypin yli shippauskommentit, mutta ihan aina jotkut rupeavat niitä lainailemaan ja haukkumaan ja julistamaan sairaiksi niin, että koko ketju on pelkkää shippaamista. Täällä keskustellaan lähes yksinomaan (kakkajuttujen lisäksi) siitä, miten sairasta shippaaminen on, ja minulle se on paljon puuduttavampaa kuin itse shippaaminen. Yleensä (ei aina) moni shippauskommentti on positiivinen eikä hauku tai arvostele kumpaakaan, mutta sitten ne vastaukset vähättelevät, mitätöivät ja arvostelevat B:tä tai K:ta ala-arvoisella tavalla. On toki muutama todella ärsyttävä shippaaja, joita en todellakaan siedä, mutta lähes kaikki ne arvostelijat ovat vain ilkeitä ja trollimaisia.

Murut toisilleen:

"HOW ARE YOU DOING BABY?????

VERY GOOD BABY"

https://x.com/ridzashi/status/2075705628543049819

Mua hämäs tässä, kun jotkut kommentoi, ettei kuulosta Jereltä edes yhtään showlta. Minä kyllä ajattelin, että kuulosti.
Sanooko Bojan siinä vielä lopuksi brother? Vaikka ekana sanoo joo very good baby?
Tavallaan se sit veis pohjaa siltä, että K sanoo show-mielessä, koska B nopeasti tajuais, että äää, tää oli liikaa, ja korjaa, mutta toisaalta K on silti voinut sanoa se lavapersoonana (ääneen) ja Bojan leikkii mukana.

Vähän vaikea jotenkin uskoa, että oho, lipsahti lavalla K:lta joku Bojanin normi kutsumatyyli.

Luulin aika pitkään, että KK tarkoitti Karlo Kirriä, ja se oli jopa ihan loogista, kun häntä shipattiin B:lle ja puhuttiin kuvaajasta yms. Mutta aika nopeasti tajusin, kun siitä puhuttiin myös K:n yhteydessä, että täytyy tarkoittaa muuta. Karimiin en yhdistänyt ennen kuin joku sen täällä kirjoitti aiemmin.

Milloin KK:n kuumistelu TAI shippaaminen K:lle/B:lle alkoi? Tai mistä tapahtumista tai millasesta kontentista se on saanu tuulta alleen? Mulle on jääny koko hahmo aika näkymättömäks, mutta ehkä en oo vaan osannu seurata.

Eniten ärsyttää tämä arvottaminen, että minkälainen fanitus on parempaa kuin toinen ja mikä on sairasta ja mikä on tervettä. En shippaa ja hypin yli shippauskommentit, mutta ihan aina jotkut rupeavat niitä lainailemaan ja haukkumaan ja julistamaan sairaiksi niin, että koko ketju on pelkkää shippaamista. Täällä keskustellaan lähes yksinomaan (kakkajuttujen lisäksi) siitä, miten sairasta shippaaminen on, ja minulle se on paljon puuduttavampaa kuin itse shippaaminen. Yleensä (ei aina) moni shippauskommentti on positiivinen eikä hauku tai arvostele kumpaakaan, mutta sitten ne vastaukset vähättelevät, mitätöivät ja arvostelevat B:tä tai K:ta ala-arvoisella tavalla. On toki muutama todella ärsyttävä shippaaja, joita en todellakaan siedä, mutta lähes kaikki ne arvostelijat ovat vain ilkeitä ja trollimaisia.
Niinpä. Täytyy olla kyllä todella lapsellinen, että shippauskommentit täällä häiritsevät, eikä anna mennä niiden olla. Kun nytkin meni vähän pohja pois näiltä K on kypsä B:n mukanaoloon ja B vain hyväksikäyttää -väitteiltä.
Vaan kaksikko haluaa nähdä toisiaan, vaikka just ovat nähneet.

Milloin KK:n kuumistelu TAI shippaaminen K:lle/B:lle alkoi? Tai mistä tapahtumista tai millasesta kontentista se on saanu tuulta alleen? Mulle on jääny koko hahmo aika näkymättömäks, mutta ehkä en oo vaan osannu seurata.
Siis ihan marginaalia se on. Ei meistä kukaan muu kuin tämä trolli ole aiheesta vähääkään täällä kiinnostunut. KK on kiertänyt Kärtsän mukana kuvaajana oisko Jenkeistä asti.

Samalla tavalla kuin kaikki trollaaminen alkaa. Halutaan lapsellisesti ärsyttää mahdollisimman epätavallisella kombolla. Ei se edelleenkään ole mikään tosishippaus vaan pelkkää trollaamista.

Yhteistyössä