Tylsä mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen

Vieras
Mies istui illan kavereittensa kanssa juomassa kaljaa ja katsomassa jalkapalloa. Vieläkin makaa krapulassa. Mitä iloa tuollasesta miehestä on naiselle?

En kysyisi, jos olisi muuten oikein ihanaa. Viikonloppuna vois olla jotain muutakin pitkästä aikaa. Tää kone on paljon hauskempi.

t. Pihtarin tyttöystävä

Niin ja sinä et koskaan nauti tyttöjen illasta ja ota alkkomahoolia ja tee sellasia juttuja tyttöjen kanssa joita miehet eivät välitä tehdä? Tuleeko miehesi silloin valittaa että ""muija veti eilisen siideriä ja kavereiden kanssa juorusivat koko illan, nyt makaa vieläkin krapulassa.."" :) Ei toki mulle kuulu mutta aina tulee vaan mieleen kun miesten harrastuksia syyllistetään.. Mut miehet juo kaljaa ja katsoo urheilua.. ;)

niin mäkin ihan mielelläni, jos ois huolittu.

Käyn joskus ulkona. Pitää varmaan mennä useammin, että olis jotain vaihtelua krapulassa makaavaan tv:tä tuijottavaan mieheen. Sanoin jo, että jos olis muuten erilaista, en valittaisi. Mutta kun miestä ei paljon muu kiinnosta. Silloinko on kaikki hyvin ja minä turha valittaja? kyllä varmaan, ihan pikkuasiat alkaa ilmeisesti harmittaa tällasessa puutteessa. Oma vika ilman muuta.

miehet juo kaljaa ja katsoo urheilua :)
miehet juo kaljaa ja katsoo urheilua...

Miehet tykkää kaljasta ja urheilusta siis.

t. Kaunis nuori nainen puutteessa - siis lähtee tyttöjen kanssa discoon. Ja mies saa rauhassa juoda kaljaa ja katsoa urheilua.

Onks sellasta palstaa/maailmaa, jossa miehet pitää myös naisista?

Haloo, erotiikkapalsta!

""Mut miehet juo kaljaa ja katsoo urheilua.. ;)""

Siinä miesten erotiikka? Tuijottavat yhdessä shortsiasuisia miehiä pallon perässä juoksemassa lauantai-illan ja sunnuntain nukkuvat ja makaavat. Siinä se.

No jos sen noin haluat nähdä :D En mä tästä mitään sukupuolienvälistä sotaa halua tehdä, ajattelin vaan että kun itse olen kyllä kokenut sen et nainen makaa krapulassa eikä jaksa mitään yms.. Niin ei saa syyllistää miehiä jos ne tekevät mistä pitävät.. Mutta jos jättää muuten naisen huomioimatta niin se on sit eri asia.. Mutta en tiedä oikeasti mikä tilanne on objektiivisesti ni en halua tarkemmin syyllistää naista ja tuskin on tarvekaan. Mutta miehiä syytetään helposti aina sellaisesta mitä tekevät mitä nainen ei ymmärrä, mutta nyt ei tainnut olla ihan siitä kyse. Mutta miehet tarvivat miestenkin seuraa, korostan nyt että ihan platonisessa mielessä, ilman naisia... Mutta myös ehdottomasti naisten seuraa myös, niin seksin merkeissä kuin muutenkin. Mutta antakaa hyvät naiset miesten olla miehiä oluenjuonteineen ja penkkiurheiluineen, ja antakaa miehet naisten olla naisia shoppailuintoineen ja salattuine elämineen!! (Älkää turhan tiukkapipoisesti ottako tätä loppukevennystä, pliiiiiis)

Mies ainakin antaa mun olla ja mä annan sitten sen juoda rauhassa kaljaa ja katsoa telkkaria.

Eipä olekaan erotiikkapalstalle isommin asiaa enää... Aina jaksetaan naisia haukkua, ulkonäköä ja mitä milloinkin, vaikka pihtariksi. Musta näyttää, että mikään ei kelpaa ja penkkiurheilu kiinnostaa enemmän kuin naiset. Tai sitten mussa on varmaan kaikki viat, mitä ikinä keksitte.

t. nuori, kaunis, iloinen penkkiurheiluleski

mun poikaystävä on kanssa sellanen kämppis ja kiva kaveri vaan. Käy töissä, syö, nukkuu ja katsoo tv:tä ja viikonloppuna lisäksi juo kaljaa ja käy lenkillä. Ihan kivaahan meillä on, laitetaan ruokaa ja katsotaan telkkaria. Mies haluaisi kuulemma lapsen, mutta näyttää olevan vähän liian vaivalloista...

oon tosi kyllästynyt herättelemään laiskan ja haluttoman miehen innostusta seksiin. Keksin vaikka mitä milloinkin, teen parhaani, ukko kehrää - ja sammuu. Ja on kuulemma ihan tyytyväinen.

Ja mä oon sitten sen kaveri. Olispa hienoa olla joskus välillä nainen, miehen mielenkiinnon kohteena ja voi jos joskus vähän saalistettavanakin... Vähitellen menetän kyllä kiinnostuksen seksiin minäkin. Syön suruuni ja lihon, mutta mitä eroa sillä sitten on? Syöminen on hauskaa ja siitä tykkää mieskin. Eipä se ollut minusta kovin kiinnostunut laihempana ja halukkaampanakaan. On se jännää, millasta elämä on ilman seksiä ja erotiikkaa, en ookaan ennen kokenut. Onko muita, joita ei tällaset asiat enää liikuta mihinkään? Latenssivaihe tulee taas.

Mutta aina muistetaan naisia haukkua tosiaan. Mä oon sentään vielä normaalipainoinen, terve, ihan hyvännäköinen, fiksu, iloinen ja kaikenlaisesta kiinnostunut. Mutta en kenellekään miehelle muuta kuin kaveri.

Pieni huomio tekisi todella hyvää kolhiintuneelle itsetunnolle ja pitäisi naisen naisena ja mitoissaan... Pitäiskoö tässä mennä tyrkyttämään itseään jollekin muulle miehelle. Sitten olis kyllä vielä ikävämpi olla. Eikä tunnu hirveästi olevan tilaisuuksia ja miehet näkyy tosiaan olevan kiinnostuneita kaikesta muusta...

Meillä ihan sama juttu. Siksi olenkin alkanut pettää. En todellakaan tiedä meillä ole enää seksiä, ja asiasta ei voi edes puhua kun äijä suuttuu. Joten ei sitten...Saan muilta miehiltä (ja naiselta) sitä mitä en kotona saa.

mä en oo toistaseks halunnut pettäkään, mutta hyvää kai se tekis vaikka pahaakin... Hitto kun tiedän kyllä mistä jään paitsi.

Mutta jos odotan iltaan ja miestä, saan aina pettyä ja hitte harmittaa. Pitää tyytyä omaan hauskaan, vaikka mieskin on ja haluaisin ihan muuta. Mutta muuten en jaksa olla ilalla pojun kiltti kaveri taas.

ja jotkut miehet maksaa seksistä ja valittaa, kun vaimo pihtaa.
Miellä mies ei taida muistaa koko asiaa ja jos jostain tulee mieleen, niineihän sitä tiedä mitä tekis. Hitto mä kyllä käyn kohta ensimmäisen vähänkin siedettävän ja halukkaan miehen kimppuun jo ihan kiusallani.

Suomalainen mies ei oo enää mies sanan varsinaisessa merkityksessä. Kunnon uroksen löytää vielä jostain etelän mailta. En neuvo menemään naimisiin mutta pieni seikkailu sellaisen kanssa piristää ja taas jaksaa jonkun aikaa katsella urheilua tuijottavaa ""miestä"" siellä kotisohvalla.

suomalaiset miehet on ihan kivoja kavereita. Tykkää kaljasta ja penkkiurheilusta - ja muusta ei ookaan todisteita. Ei ihme, että suomalaiset kohta vähenee, ikäluokat pienenee ja lapsettomuus on tavallista.

Jotkut kyllä maksaa seksistä kun vaimot pihtaa tai ei vaan jaksa.Meillä on niin ettei vaimo mitenkään jaksa. Itse käyn jatkuvasti kuumana... Pitäisikö minäkin ”hyökätä” ekaan naiseen joka tulee vastaan ja ehdottaa vaikka mitä mukavaa…

Yhteistyössä