kevätesikko: sulla on oikein henkilökohtainen farmaseutti, elää hengessä mukana
Käyn itse kaupungin suurimmassa apteekissa ja olen selvinnyt kommelluksitta. En tiedä miksi musta on jotenkin, ei nyt varsinaisesti noloa, mutta kuitenkin epämiellyttävää käydä ostamassa raskaustestejä. Jos oliskin oikeesti mahkut saada joskus se plussa, niin se olisi ehkä järkevämpää, mutta tuntee itsensä vähän pölöksi ostaessaan testiä vain nähdäkseen sen yhden viivan, jonka on nähnyt niiiiin monta kertaa aiemminkin :headwall:
Yritin tänään linjat kuumana päästä puhelinajalla läpi (siihen meni puoli tuntia tehokasta työaikaa, onneksi työnantaja ei tiedä..), mutta en päässyt, onneksi sain kuitenkin jätettyä soittopyynnön. Ihana hoitaja soitti neljän maissa, voin tosiaan kuvitella, että heillä on aikamoista ruuhkaa pitänyt, niin kuin
Lili78 kirjoititkin. Sain ohjeet ovistestien tekemisestä ja soitan, kun näyttää plussaa. Testipatteristo on jo valmiina odottamassa :kieh:
On se vaan kumma, miten se toivo aina tässä vaiheessa nostaa päätään, sitkeä kaveri! Nyt on taas mieli korkealla. Eilen oli _taas_ jotenkin huono päivä. Ollaan saatu jo vuosia sitten yksiltä tutuilta, jotka on lapsensa saaneet, pari kassillista vauvanvaatteita. Ne on ollut makkarin kaapissa ja joskus vielä kun jaksoin uskoa luomuplussaan, niitä innoissani hypistelin. Eilen kun laitoin joulukoristeita pois, ne jotenkin pomppasi silmille ja roudasin ne ulkovarastoon itku silmässä mielessäni itsesäälinen ajatus, ettei me niitä kuitenkaan tarvita.. :ashamed: Kyllä se on niin, että nyt vasta, kun nämä pari alkionsiirtoa ei ole tuottanut tulosta, on alkanut ihan oikeasti ajatella, että voi olla, ettei meille koskaan lasta tule. Aiemmin usko ivf:ään oli vankkumaton ja olin varma, että sillä onnistuu. No, en nyt ole toivoani heittänyt, mutta ehkä sitä jollain tavalla henkisesti valmistautuu siihenkin ajatukseen, ettei tämä välttämättä onnistu.
Kivaa, että piinailua on kohta taas ilmassa tyksiläisten jengissä! Toivotaan onnekkaita hoitoja kaikille!