Tykkäsitkö tai tyykkäätkö raskausajasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityliini85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äityliini85

Uusi jäsen
03.03.2008
12
0
1
Mä todella pidin raskausajastani,sitten ku 3ensmäistä pahoinvointi kuukautta loppu. Koskaan ennen en ole saanut niin paljon kehuja ja kommenttia tyyliin(Olet todella kaunis nainen) tai (Oi kun sä näytät kauniilta)
Ja oli hirveen vapaa olo, sai syödä kunnolla,mennä ja tulla ihan omia aikojaan ja ihmiset oli yleensä kohteliaita ja huomaavaisia... =)

Kyllä. Tykkäsin kaikista viidestä raskausajastani. Ensimmäisestä kärsin kolme kuukautta ankarasta pahoinvoinnista, mutta kun se helpotti, koin olevani elämäni kunnossa. Viidettä odottaessani tiesin sen olevan viimeisen raskauteni ja surin sitä...

Eka raskausaika meni kyllä niin hyvin, että siitä saattoi jopa nauttia. Vähän kyllä pelottaa, jos sitten seuraavassa saan kaikki vaivat, kun niiltä eka kerralla vältyin...

Tykkäsin molemmista raskaus ajoista.. vaikka molemmista oonki oksentanu yms.. ja oli kaikkia muitakin vaivoja ja ongelmia, mutta kyllä se odotus aika on silti ainutlaatuista...
Kaikista eniten hirvittää että mulla ei enään odotusaikaa varmaankaan tule ku mies ei enempää lapsia kuulemma halua...

Ekasta osasi nauttia, tästä ei.. maha tuli liian nopeasti tielle kun piti olla tämä keskiraskauden energinen aikakin.. nyt toivoo vaan että maha pois haitosta ja nyytti syliin ja äkkiä!

Joo, tykkäsin. Ekan ja tokan kanssa kaikki meni loistavasti. Kolmannen kohdalla alkoi loppupuolella tulla hirveitä mahakipu-kohtauksia. Ne saattoi alkaa ihan yhtäkkiä, oli kuuma, mutta kylmä hiki valui, ylävatsaan pisti niin kovin, että itku tuli. Sattui ihan p***leesti. Ne loppui ihan yhtä nopeesti kuin oli alkanutkin, 15 min-puolen tunnin sisällä. se oli kauheeta!

Ensimmäiset 20vk meni molemmissa raskauksissa sumussa; yökkö olo, kauhee väsymys, tunteet heilahteli laidasta laitaan. Toinen puoli oli aivan ihanaa aikaa, joka olis saanut jatkua pitempäänkin :) Oli siinä raskaudessa jotain sellaista taianomaista, että vielä kerran sen haluan kokea :)

Eka odotus oli ihan siedettävää aikaa.

Toka oli melko lailla syvältä.

Tää kolmas on sellaista, että saan viikon bannit jos kirjoitan tähän todellisen olotilani ja mielipiteeni tästä touhusta.
Mutta kestettävä on, ei tässä nyt enää niin tuhottomasti ole jäljellä.
(Mun mielestä toimitusaika vois ainakin vähän edes lyhentyä sitä mukaa, mitä useamman tekee.)

En kyllä erityisemmin nauti tästä olotilasta. Varsinkin loppua kohti kolotukset ja säryt vaan lisääntyneet. Pahempaa kuin ensimmäiseltä. Vuoden päästä vastaus voi olla eri, koska ensimmäiseltä aika oli kullannut kaikki muistot. Olin unohtanut lähes kaikki raskauden negat. asiat.

Tykkään, pikkuvaivoista huolimatta.
Tupakkaa on jumalaton ikävä, eikä kyllä raskaan työviikon tai messureissujen jälkeen tekis yhtään pahaa saada ottaa saunassa muutamaa olutta. Niitä on ikävä.
Valitettavasti myös jotkut lempiasennot seksissä on mahdottomuus mahan takia... Kesää odotellessa :whistle:

Yhteistyössä