Tykkäisitkö???

Muurarin Vaimo

Aktiivinen jäsen
03.01.2007
5 531
0
36
Aloin miettiä voiko tämän laittaa pukinkonttiin, vai onko liian retro?? En tiedä tykkääkö kummitytön äiti retrosta, joten hiukan osui nyt riskivalinta kankaaksi.. Tykkäisitkö sinä tytöllesi?? Tai jos olisi tyttö..

http://kassialmankastyot.blogspot.com/2009/11/pukinkonttiin.html

Minä tykkään kyllä kovasti, mutta jos et ole ihan varma, niin vaihtamalla reunapitsin ja napit valkoiseksi saisi mekkoa hiamn raikastettua ja saattaisi silloin kelvata rantummallekin.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ei nyt mikään erityisen ihana kangas.. Mutta pelkästään hyvä ja hieno asia että käytetään vanhoja jo olemassa olevia kankaita eikä osteta uutta :)

Mä teen aikapaljon kierrätyskankaista, niitä vanhoja lakanoita ym. on kirpparit pullollaan! :) Tuo on ihan aito -70 luvun verho mistä tein mekon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tykkään kyllä kovasti, mutta jos et ole ihan varma, niin vaihtamalla reunapitsin ja napit valkoiseksi saisi mekkoa hiamn raikastettua ja saattaisi silloin kelvata rantummallekin.

Mä mallasin tuohon valkosiakin nappeja, ei ne vaan käy siihen. Oranssejakaan ei löytyny oikean sävysiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei siltä vois kysyy:
Mua harmittais ihan tosi paljon,jos tuota mekkoa ei sit pidettäis päällä ollenkaan.
Toi on tosi ihana.

Harmittais itseänikin, ja siksipä kysäsinkin äidiltä mitä tykkää noin yleensä retrosta. :) Katsotaan joudunko tekeen uuden..

Yhteistyössä