Tykkäisitkö tästä nimestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäHarmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan ok. Tosin jotenkin tuo Hermanni on liikaa tuossa.. joku tavallisempi... ei niin "pelle" :p Esim. Juuso Hermanni on ok, jostain syystä vaan Aatu Hermanni on liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse en henk.koht tykkää kummastakaan. just luettiin iltasaduksi "hermanni hiiri kiukuttelee"

Juu noita kyllä löytyy.
Elsa kohtalon lapsi
Väinö Väinö missä on se väinö
Liisa ihmemaassa
Hemi-kana kotkot kot
Tinttan Taneli.....
Iivari isovarvas
jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
Ihan ok. Tosin jotenkin tuo Hermanni on liikaa tuossa.. joku tavallisempi... ei niin "pelle" :p Esim. Juuso Hermanni on ok, jostain syystä vaan Aatu Hermanni on liikaa.

ok. enpä noin edes ajatellu :)
Mut mä tykkään tosta Hermanni nimestä. Ja ollaan ajateltu et vois sekin olla kutsumanimi.

Hieno nimi. Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä!

Läheisellä lapsella on erilainen nimi, josta tulee mielleyhtymiä tiettyyn kirjaan ja tiettyyn kaupunkiin aluksi, mutta nykyään kun poika on jo hankkinut omaa persoonaa ja omia tempauksia niin ei siitä nimestä tule kyllä enää mieleen muuta kuin tuo ihana pikkumies itse! :)

Itsellänikin toinen nimi on sellainen, joka on värittynyt viihde-elokuvien takia ja pienenä minua siitä hieman kiusoiteltiin (ei kuitenkaan mitään suurta, sen verran vain etten kehdannut toista nimeäni joka paikassa toitottaa). Vanhemmalla iällä olen oppinut nimestäni pitämään, sen nimen vanhemmiltani sain lahjaksi.

Yhteistyössä