Mitä mieltä nimestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hanski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="huh";22692459]valitan ap, mutta saat kyllä varautua siihen että poikaa tullaan kutsumaan "Ilpoksi" ja tämä saa aina olla korjailemassa nimeään. eikö Jami, Jiri tai Joa kävisi? :)[/QUOTE]

Miksi ihmeessä tultaisiin, kun pojan nimi on Jilpo! :O

Nättejä nimiä ehottamasi ovat kyllä, mutta Jilpo Jetteri ?

Jos toisen pojan saamme niin siitä tulisi;
Jesa Jaleksi ?

[QUOTE="Hanski";22692498]Miksi ihmeessä tultaisiin, kun pojan nimi on Jilpo! :O

Nättejä nimiä ehottamasi ovat kyllä, mutta Jilpo Jetteri

Jos toisen pojan saamme niin siitä tulisi;
Jesa Jaleksi /QUOTE]

Jilpo Jetteri <3

Jesa Jaleksi <3

oliko tämä ihan totta vai joku huumorijuttu vielä kauheampi vois olla joku Jorma,vaik sekin on parempi kuin Ilpo tai Jilpo,en ikänä laittas tommosta nimeä vaikka maksettais enkä Ilpoakaan, siitäkin tulee negatiivisia mielleyhtymiä.Laita Jasperi vaikka sekin menettellee.mä laittasin Tuukka nimeksi pojalle.

Jilpossa ei ole minusta mitään vikaa. Itsekin pidän erikoisista nimistä. Mutta olen sitä mieltä että se ehdotettu Jilpo Joneli oli kyllä paremman kuuloinen. JOtenkin sopi sellanen nimiyhdistelmä paremmin.

Ja tuosta Jesa Jaleksista, niin laittaisin kyllä mielummin ihan vain Jesa Aleksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jilppo jilponpää;22692548:
oliko tämä ihan totta vai joku huumorijuttu vielä kauheampi vois olla joku Jorma,vaik sekin on parempi kuin Ilpo tai Jilpo,en ikänä laittas tommosta nimeä vaikka maksettais enkä Ilpoakaan, siitäkin tulee negatiivisia mielleyhtymiä.Laita Jasperi vaikka sekin menettellee.mä laittasin Tuukka nimeksi pojalle.

Mikään vitsi tämä ei ole :O

Jilpossa pysytään! ;)

Minä en toisaalta ymmärrä sitä, että teilataan heti nimi jos se on itse keksitty. Suurin osa nimistähän on itse keksittyjä! Kaikki nimet on muodostettu yhdistämällä eri tavuja keskenään. Lisäksi Jilpo on täysin suomenkielen mukainen.

Viimeksi muokattu:
No kylläpä porukka vauhkoontu! Hyvä nimi. Jilpo oli jopa kiva mielestäni! Ei Jesakaan hassumpi.
Jilpo on kyllä sata kertaa parempi ku nämä ihme Jirkko-nimet mitä nyt on alkanu tulee. Hui.

[QUOTE="hanna";22692649]No kylläpä porukka vauhkoontu! Hyvä nimi. Jilpo oli jopa kiva mielestäni! Ei Jesakaan hassumpi.
Jilpo on kyllä sata kertaa parempi ku nämä ihme Jirkko-nimet mitä nyt on alkanu tulee. Hui.[/QUOTE]

No Aina täällä haukut saa :(
Kysyy mitä vaan..
PalstaMAMMAT aina oikeessa!!!! :snotty:

Mutta samaa mieltä kanssasi ja Kiitos! :)

Yhteistyössä