K Kiti Vieras 18.11.2009 #1 Lapselle nimeksi Piero? Mitä tykkäätte? Olemme italialaishenkisiä mieheni kanssa.
H hih Vieras 18.11.2009 #3 pistää hihityttämään kaikkia esipuberteetti-ikäisiä ja vähän vanhempiakin. O muuttuu U:ksi ihan liian helposti
pistää hihityttämään kaikkia esipuberteetti-ikäisiä ja vähän vanhempiakin. O muuttuu U:ksi ihan liian helposti