tuo Lumia -nimi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdotelkaas tuon kanssa sopivia etunimiä?
Enkä tarkoita näitä muka-hauskoja, todella mauttomia vitsejänne "sulia" tai "vesiä" yms., säästäkää aikaanne ja jättäkää ne kirjoittamatta, koska eivät naurata minua yhtään. :) Liekö huono huumorintaju.
 

Yhteistyössä