mitä mieltä nimestä Jelena ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaa on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Jelena Lumi Maria kuulostaa kauniilta mun korvaan, vaikka Jelenasta tuleekin väkisin mieleen tiedätte kuka :ashamed: Itse nimi on nätti.

kuka siitä tulee mieleen ? En tiedä muita julkkiksia kuin tän bb - jelenan..

No tämä palstailija kenen oikea nimi se on :snotty: Mutta siis nätti nimi, laittaisin sinuna jos sitä olet jo miettinyt.

Kenen nimi? Savanna vaan tulee ekana mieleen..? Vai onks sen oikee nimi Savanna..?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Jelena Anna Maria sopisi hyvin. Tuo Lumi on hiukan ihmeellinen tuossa välissä ja Anna ja Maria on myös Venäjällä suosittuja :)

kamalaa ,mutta minun siis lapsen äidin etunimeni on anna :D

toivottavasti iik kukaan ei nyt tunnista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Jelena Anna Maria sopisi hyvin. Tuo Lumi on hiukan ihmeellinen tuossa välissä ja Anna ja Maria on myös Venäjällä suosittuja :)

kamalaa ,mutta minun siis lapsen äidin etunimeni on anna :D

toivottavasti iik kukaan ei nyt tunnista.

no sittenhän tuo olisi juuri passeli :) tuskin kukaan tunnistaa, koska suomessa on varmaan aika monta Anna Mariaa

Minä puolestani kannustaisin käyttämään juuri Jelena-nimeä. Kivaa, että kauniit venäläiset nimetkin tulevat käyttöön, varsinkin, jos lapsella on sukujuuria siellä päin. Valitsisin toiseksi nimeksi sellaisen nimen, joka ei kovasti sodi Jelenan kanssa. Esim. Maria, Anna, Margareta tai Julia ovat myös vähän slaavilaissointuisia, mutta toisaalta käyvät yhtä hyvin suomalaisestakin nimestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Go for it:
Minä puolestani kannustaisin käyttämään juuri Jelena-nimeä. Kivaa, että kauniit venäläiset nimetkin tulevat käyttöön, varsinkin, jos lapsella on sukujuuria siellä päin. Valitsisin toiseksi nimeksi sellaisen nimen, joka ei kovasti sodi Jelenan kanssa. Esim. Maria, Anna, Margareta tai Julia ovat myös vähän slaavilaissointuisia, mutta toisaalta käyvät yhtä hyvin suomalaisestakin nimestä.

Mun siskon nimi Julia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Se on mun nimi :kieh: mut Jelena on sama kuin Lena, jos on venäläinen niin kukaan ei kutsu Jelenaks vaan Lenaks, kun heillä kirjoitetaan eri tavalla kun kutsutaan

Tai sitten suomalaisittain sanotaan Jelluks.