Tykkään susta tosi paljon, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koukussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koukussa

Vieras
Rakkauden tunteita sua kohtaan ei ole..
Silti en saa ajatuksia pois sinusta vaan joka hetki olet mielessä..

mitä tää teijän mielestä tarkottaa? Tai siis jos suhteen alkumetreillä sanoo näin? Onko että on toivoa rakastumisesta vai ?

Sitä et tyyppi tahtoo sun kanssa seksiä, ei muuta. Lisäks saattaa olla huono itsetuntoinen, niin että saa kiksejä siitä, että sä olet ihastunut, joten ei halua täysin torjua, että saa nauttia sun ihailua vielä jatkossakin.

tarkoittaa, että voi olla ystäväsi, mutta ei muuta. jos sinulla on suuria tunteita häntä kohtaan, niin ehkä parempi pitää taukoa hetki ja katsoa sitten voitko olla hänelle vain ystävä. ystävyys ei onnistu kovin hyvin, jos toinen on ihan rakastunut ja toinen haluaa olla vain ystävä.

Suhteen alkumetreillä sanottuna ymmärtäisin tuon sillä tavoin, ettei tunne sua vielä kovin hyvin. Asiat saattavat vaatia aikaa tapahtuakseen. Mieti itse tykkäätkö tyypistä vai et..

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Sitä et tyyppi tahtoo sun kanssa seksiä, ei muuta. Lisäks saattaa olla huono itsetuntoinen, niin että saa kiksejä siitä, että sä olet ihastunut, joten ei halua täysin torjua, että saa nauttia sun ihailua vielä jatkossakin.

Joo, tuollaisen miehen kanssa erehdyin itsekin olemaan keväällä. :| Piti koko ajan yllä mielikuvaa että rakastaa minua mutta loppujen lopuksi halusi vain miulta loputonta ihailua. Ei sanonut suoraan missään vaiheessa ettei rakasta vaan kiemurteli siten että pystyy säilyttämään miut elämässään kaiken muun ohella.

Parempi aina että rehellisesti tunnustaa aikeensa jos ei rakasta ja haluaa pelkkää seksiä! Olen itse ainakin sen verran tunteellinen että kiinnyn ihmiseen enkä osaa olla vain seksin takia kenenkään kanssa. Miehiltä se kyllä käy.

Koska raskauduin siitä suhteesta ja koin omalta kohdaltani että välillämme oli rakkautta niinkuin mies antoi onnistuneesti ymmärtää niin halusin pitää lapsenkin. En olisi koko juttuun edes alkanut ellei mies olisi sanonut alussa ihastuneensa minuun. Meillä oli niin paljon yhteisiä kokemuksia ja intressejä että se yhdisti vahvasti.

Jos nyt joku sanoisi nyt rakastuneensa olisin TODELLA epäluuloinen. Vaikea kaiken jälkeen uskoa toisen aikeita todeksi ennenkuin ihminen on täydellisesti vakuutanut olevansa tosissaan. Sitä penkoo vastaisuudessa kaikki taustat ja todisteet esiin mieluummin kuin uskoo sanoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:
Rakkauden tunteita sua kohtaan ei ole..
Silti en saa ajatuksia pois sinusta vaan joka hetki olet mielessä..

mitä tää teijän mielestä tarkottaa? Tai siis jos suhteen alkumetreillä sanoo näin? Onko että on toivoa rakastumisesta vai ?

Vähän epämääräistä kyllä. Tuon voi tulkita niin monilla tavoilla. Mä pyytäisin selittämään uudelleen mitä tuolla tarkoitti, niin ei tartte ihmetellä ja tuhlata turhaan energiaa asiaan.

Hmm, onpas aika veikeesti sanottu. Vaikea tulkita.
Tosin jos suhde alussa niin itse jopa loukkantuisinkin siitä ,että toinen tunnustaisi rakkautensa heti. Eihän voi toista heti niin tuntea että vois varmasti sanoo rakastuneensa.
Sitä jos heti sanoo rakastavansa on vaikeampi uskoa kuin sitä, että tykkää tosi paljon.

Se että tykkää tosi paljon ja on saanut toisen pään pyörälle, on minulle tärkeämpi tieto kuin se että rakastaa... siis näin suhteen alkuvaiheessa. (sori puhun samalla vähän omasta suhteestani :D )

Yhteistyössä