miten saan pisteen tälle suhteelle? Mies on hankala tulkittava...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmyrkäisenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ymmyrkäisenä;28944934:
Miksei seuraa?

No se eroaminen menettää merkityksensä, tää sun "exä" voi käyttää sitä hyväksi. Sie voit jäähä loukkuun siihen suhteeseen. Miks te muuten ylipäänsä edes erositte? Onko ne eroon johtuneet ongelmat jotenkin korjaantuneet?

Ja sinä haluat itsellesi miehen joka EHKÄ olisi sinusta tässä vaiheessa hieman kiinnostunut? Haloo, hän on ollut jo kanssasi suhteessa, hän tuntee sinut! Jos hän tässä vaiheessa on "hieman kiinnostunut" niin miksi vitussa sinä haluaisit hänen kanssaan enää suhdetta? Jostain puoli tuntemattomasta voi olla "hieman kiinnostunut" koska häntä ei vielä tunne eikä tiedä onko hän sinulle sopiva. Mutta tutusta ihmisestä joko on kiinnostunut tai ei ole. Kaikki muut vastaukset ovat sama kuin "ei ole kiinnostunut".

Sä olet todella paskiainen kun pidät jotain miesraukkaa varalla jos exä ei huolikaan sua :(. Ehkä sun exällä on sama kuvio, roikuttaa sinua epätiedossa kunnes tietää lämpeääkö joku toinen nainen hänelle.

tiedän, ettei tuo hieman kiinnostunut ole kovin lupaavaa, mutta minkäs sille voi kun tykkään tästä miehestä. todella paljon. ja mitä tähän nykyiseen miesraukkaan tulee, niin hän vaikuttaa olevan kanssani ihan vääristä syistä myös itse.

Ensin kerrot lähettäneesi viestin jossa sanot ettei voida olla tekemisissä. Sitten sanoet että taas eilen se oli "taas ihan normaali". Eli olet koko ajan yhteydessä häneen, vaikka sanoit ihan toista. Ja jos olet varattu, niin onko reilua viestitellä exän kanssa päivittäin ja olla rakastunut exään???HALOO. Aikuinen ihminen, ota järki käteen, jos sitä on?, jätä nykyinen miehesi, ole hetken YKSIN ja mieti mitä haluat. Nyt pyörittelet kahta miestä ympärilläsi, ja tosiasia voi kaiken lisäksi olla että kumpikaan ei edes oikeasti ole rakastunut suhun?

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="sekavaa";28945044]Ensin kerrot lähettäneesi viestin jossa sanot ettei voida olla tekemisissä. Sitten sanoet että taas eilen se oli "taas ihan normaali". Eli olet koko ajan yhteydessä häneen, vaikka sanoit ihan toista. Ja jos olet varattu, niin onko reilua viestitellä exän kanssa päivittäin ja olla rakastunut exään???HALOO. Aikuinen ihminen, ota järki käteen, jos sitä on?, jätä nykyinen miehesi, ole hetken YKSIN ja mieti mitä haluat. Nyt pyörittelet kahta miestä ympärilläsi, ja tosiasia voi kaiken lisäksi olla että kumpikaan ei edes oikeasti ole rakastunut suhun?[/QUOTE]

Niin, jatkoinkin miehen kanssa juttelua koska hän oli sitä mieltä että minun pitää saada jutella hänen kanssaan ja koska yllätyin hänen sanomisistaan positiivisesti. Ja ei ole reilua, tiedän :(

Alkuperäinen kirjoittaja ymmyrkäisenä;28945131:
en vaan jaksa uskoa että mies huvikseen sanoisi että tykkää, ja että on ollut ikävä ym. varsinkin kun ei varmasti ole kyse siitä, että saisi seksiä

Kyllä tässä minun mielestäni on selvät merkit siihen,että mieskin on sinusta edelleen oikeesti kiinostunut. Pitää vaan sanoista tekoihin, ilmoitat nykyiselle, että et ole enää kiinnostunut ja sitten kerrot tälle exälle jotsa olet kiinnotsunut että haluat edelleen kokeilla hänen kanssaan. Asiat on puhuttava suoraan niinkuin ne on. siihen perustuu toimivat parisuhteent

Alkuperäinen kirjoittaja ymmyrkäisenä;28945026:
tiedän, ettei tuo hieman kiinnostunut ole kovin lupaavaa, mutta minkäs sille voi kun tykkään tästä miehestä. todella paljon.
Mutta selvästi et tykkää itsestäsi, kun alennut olemaan hänelle varalla. Arvosta lapsikulta myös itseäsi, äläkä anna itseäsi kohdella huonosti. Älä roiku ihmisessä joka ei ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Nyt alennat itsesi ja teet itsellesi pahaa. Rakasta itseäsi eniten äläkä anna itseäsi kohdeltavan huonosti. Loppujen lopuksi kukaan mieskään ei voi aidosti arvostaa sinua jos annat tehdä itsestäsi kynnysmaton. Ei tuo exäsi ala palvomaan sinua jos roikut hänessä muutaman sanan takia.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmyrkäisenä;28945026:
ja mitä tähän nykyiseen miesraukkaan tulee, niin hän vaikuttaa olevan kanssani ihan vääristä syistä myös itse.
Toisen tekemät virheet eivät oikeuta sinua kohtelemaan häntä huonosti. Olet hänelle todella ilkeä, olivat hänen syynsä mitä hyvänsä. Sinulla ei ole mitään oikeutta pitää toista ihmistä varalla.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Alkuperäinen kirjoittaja ymmyrkäisenä;28945131:
en vaan jaksa uskoa että mies huvikseen sanoisi että tykkää, ja että on ollut ikävä ym. varsinkin kun ei varmasti ole kyse siitä, että saisi seksiä

No miksi sä olet sen nykyisesi kanssa, oletko sanonut sille että tykkäät hänestä? Oliko paljon merkitystä? Ihminen voi sanoa ihan mitä vaan, teot on ne jotka merkkaa. Sekä sinun, että exän. Jos oikeasti rakastaisit exääsi, et voisi edes kuvitella seurustelevasi jonkun muun kanssa. Siksi en usko että sinunkaan tunteesi ovat kovin aitoja.

[QUOTE="eräs";28945176]Kyllä tässä minun mielestäni on selvät merkit siihen,että mieskin on sinusta edelleen oikeesti kiinostunut. Pitää vaan sanoista tekoihin, ilmoitat nykyiselle, että et ole enää kiinnostunut ja sitten kerrot tälle exälle jotsa olet kiinnotsunut että haluat edelleen kokeilla hänen kanssaan. Asiat on puhuttava suoraan niinkuin ne on. siihen perustuu toimivat parisuhteent[/QUOTE]

Mietin vaan, että pitäisikö mun odottaa muutama viikko ja pitää itseni hiljaisena eikä jutella hänelle, ja sitten pyytää josko voisimme tavata? Tässä ajassa mieskin huomaisi kaipaako hän oikeasti minua.

No miksi sä olet sen nykyisesi kanssa, oletko sanonut sille että tykkäät hänestä? Oliko paljon merkitystä? Ihminen voi sanoa ihan mitä vaan, teot on ne jotka merkkaa. Sekä sinun, että exän. Jos oikeasti rakastaisit exääsi, et voisi edes kuvitella seurustelevasi jonkun muun kanssa. Siksi en usko että sinunkaan tunteesi ovat kovin aitoja.

Kyllä minä hänestä todella paljon tykkään ja välitän, en rakasta, siinä olet oikeassa. Suhteemme oli liian lyhyt rakkauteen. Olen aiemmin ollut pitkässä suhteessa ja en halunnut hosua tässä. Ja kai sen voi myöntää että olen ollut nykyisen kanssa vain siksi, että olisi joku kenen kanssa olla ja koska hän niin halusi olla kanssani vaikken ollut kiinnostunut hänestä. Hän uskoi, että ajan kanssa oppisin tykkäämään hänestä

Alkuperäinen kirjoittaja ymmyrkäisenä;28945199:
Mietin vaan, että pitäisikö mun odottaa muutama viikko ja pitää itseni hiljaisena eikä jutella hänelle, ja sitten pyytää josko voisimme tavata? Tässä ajassa mieskin huomaisi kaipaako hän oikeasti minua.

Lopeta yhteydenpito mieheen HETI. Naurettavaa teinitouhua tuollainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmyrkäisenä;28945206:
Ja kai sen voi myöntää että olen ollut nykyisen kanssa vain siksi, että olisi joku kenen kanssa olla ja koska hän niin halusi olla kanssani vaikken ollut kiinnostunut hänestä. Hän uskoi, että ajan kanssa oppisin tykkäämään hänestä

Ja sun exä tekee ihan samaa sinulle. Kiva kun on joku varalla.

[QUOTE="hiphei";28945207]Lopeta yhteydenpito mieheen HETI. Naurettavaa teinitouhua tuollainen.[/QUOTE]

Ai niinku lopullisesti?

Mies juuri eilen sanoi että olen hänelle tärkeä ystävä. En mä haluaisi ystävää hylätä vaikka tunteet eivät mahdollisesti olekaan molemminpuolisia.

Kuinka monta kertaa se pitää sanoa, lopeta jahkailu, eroa nykyisestä ja ota tosissaan selvää tästä todellisesta kiinnostuksen kohteestasi. Sen katsot loppuun ja sitten jos ei siltikään onnistu niin onpahan katsottu ja jos onnistuu niinkaikki hyvin ja pidä miehestäsi kiinni. Jos ei onnistu sitten voit alkaa katsella rauhassa miestä joka on sinusta oikeesti kiinnostunut eikä ole sinulle mikään korvike.

Kuule. Jos sä haluat nyt käyttäytyä aikuisella tavalla niin jätä heti se nykyinen, lakkaa kyselemästä netistä neuvoja, sano exälle että haluat nähdä ja jutella. Sitten kerrot sille suoraan ja rehellisesti tunteesi ja ajatuksesi.
Ihan tosi, kaikki muu tässä tilanteessa on todella lapsellista käytöstä.

Mun mielestä vaikutat olevan niin solmussa oman itsesi kanssa, että mistään suhteesta ei tällä hetkellä voi tulla mitään. Opettele ensin tuntemaan itsesi ja kasvata vähän itsetuntoa ja luottamusta, niin seuraavassa suhteessa tiedät miten kommunikoidaan ja mitä kuuluu tehdä. Nyt kyselet neuvoja, ja vaikutat siltä ettet todellakaan oikein ymmärrä miten olla suora ja rehellinen.

Saat pisteen suhteelle niin, että lopetat tuon typerän haikailun. Hankala tulkittavuus = mies on imarreltu, mutta ei muuta. Päivittäinen yhteydenpito on hölmöä.
Ystäviä löytyy muualtakin kuin eksistä. Ystävyyssuhde eksän kanssa on toki ok, mutta tuo teidän kommunikointi kuulostaa olevan lähinnä kevyttä flirttiä ja itsetunnon pönkittelyä puolin ja toisin. Miehellä riittää varmasti ystäviä ilman sinuakin.
Suosittelen myös, että hommaat elämään jotain muutakin sisältöä kuin Seurustelun, niin ei tarvitse aina roikottaa jotain miesreppanaa paikkaamassa tyhjyyden tunnetta. ;)

Päästä se nykynen nyt ees menemään. Sen jälkeen, oikeesti sun kannattaa olla hetki YKSIN ja miettiä ja punnita, mitä oikein haluat toiselta ihmiseltä ja parisuhteelta. Tollasessa kierrätys touhussa ei ole mitään järkee ja loukkaat siinä lopulta vaan ja ainoastaan ittees. Kasva aikuiseksi ja sitten vasta alat seurustelee, sillon myös tiedät, mitä miehestä japarisuhteesta haluat. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta tajusin ite hyvin selkeesti, kun olin yksin, että mitä haluan. Mulla oli sillon päättyny suhde, neljä vuotta asuin miehen kanssa joka oli väkivaltanen ja petti mennen tullen. Silti meinasin palata sen luo, kunnes päätin, että haluan irti hetkeksi kaikesta. Pakenin kuukaudeks synnyin- ja entiselle kotipaikkakunnalleni ja se autto. Tein sitä, mikä itteeni huvitti ja päätin, että nautin siitä eteenpäin kaikesta itekseni ja mun elämään ei heti uutta miestä tule. Samana kesänä, elokuusta sitten yllätinkin itseni, että tavannut miehen, miehen joka todella kolahti. Toki olin ihastunu exäänikin, mutta tää oli jotain erilaista, jotain semmosta, mitä en aijemmin ollu tuntenu parisuhteessa :). En osaa vieläkään selittää sitä tunnetta, mutta tunnen, että se mun ja mieheni välillä edelleen on, nimittäin jostain se tunne aina putkahtaa esiin, ihana tunne :).

Eli kannatan yksin oloa, laitat päänsisältös kuntoon, mietit tarkkaan, mitä oikeesti haluat ja se, mitä haluat, niin onko se todella sitä, mitä haluat. Elämässä täytyy pärjätä myös yksinkin ja et koskaan opi tuntemaan itseäs kunnolla, jos et voilla yksin.

Yhteistyössä