Tykkään kyllä itsekin tehdä tarkkoja sepostuksia huutiskohteesta, mutta.... *linkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
ei herranjumala mitä selittämistä ja ns.lopputekstitkin... :o Eemelin ja Vilman vaatteissa saattaa olla nimi siellä tai täällä tai siellä,joskus myös parilla pistolla nimilappua,en juuri silitä merkkejä,mutta joskus kuitenkin ja silloin jne jne...
Ja nämä kuvat on otettu joulukorttikuvia otettaessa jne. jne.

Onkohan tämä nainen ihan terve-

Tän mainitsen itsekin omissa ilmoituksissa...vahingosta viisastuneena. Kerran jäi mainitsematta että vaatteessa oli lapseni nimi pesulapussa ja huutaja veti siitä sitten hernarit :/ :o :/ Nyt mulla on toi maininta omissa kuvauksissani.

myyjän omakuvauksessa seisoopi:

http://HUOM!!HUOM!!Jos olet laittanut sähkistä 3.9 to illasta myöhään tai 4.9 aamusta aikaseen laitathan uudestaan JOS OVAT MENNEET LÄPPÄRILLE (en saa sitä auki), läppäri lähtee huoltoon ja vanha pöytäkone laitettu käyttöön tänään 4.9 aamusta

:D ai säpo:ko menee koneeseen?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:

http://HUOM!!HUOM!!Jos olet laittanut sähkistä 3.9 to illasta myöhään tai 4.9 aamusta aikaseen laitathan uudestaan JOS OVAT MENNEET LÄPPÄRILLE (en saa sitä auki), läppäri lähtee huoltoon ja vanha pöytäkone laitettu käyttöön tänään 4.9 aamusta

:D :D :D

Täytyy kyllä kaikesta huolimatta sanoa, että valtavasti on nähnyt vaivaa ja kuvat näyttävät hyviltä, ainakin tuon ap:n linkin takana olevassa ilmossa :)

Minusta tässä on hyvät kuvat ja haalarin kunto tulee hyvin esiin. Enemmän minua harmittaa ne ilmot, joissa on yksi ainoa kuva, sekin hämärä ja suttuinen, teksti jotain sinnepäin.
Kaunis haalari asusteineen ja huutaisin, jos olisi meille sopiva:)

jep ja jotenkinhan siitä uudesta koneesta piti päästä kehumaan...

Täytyy kyllä kaikesta huolimatta sanoa, että valtavasti on nähnyt vaivaa ja kuvat näyttävät hyviltä, ainakin tuon ap:n linkin takana olevassa ilmossa :) [/quote]

Vaivaa on todellakin nähty, kunnon blogitekstin verran.. Jos ilmoituksesta karsisi kaikki turhat selitykset ja asioiden kertaukset, niin olisi mukava ilmoitus..

Menevät jos kone on auki ja käyttää esim. Outlookia.

juu, en jaksa edes lukee tommosta.. en tajuu, että huutismyyjänkin pitää liittää nykyään kohteensa perään pitkät TOIMITUSEHDOT :laugh: naurettavaa toimintaa...melko ostovimmaiselta vaikuttaa.. itsekin pidän lastenvaatteista ja tykkän miettiä kokonaisuuksia mut ei nyt ihan överiksi laiteta kumminkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tajuu, että huutismyyjänkin pitää liittää nykyään kohteensa perään pitkät TOIMITUSEHDOT :laugh: naurettavaa toimintaa.

Mä olen laittanut omaan kuvaukseeni tarkat ohjeet kun omalle kohdalle on sattunut monta kertaa sellaisia pilkunviilaajia ettei tosikaan. :(
Tosin mun ohjeet on lyhyet ja ytimekkäät.

Yksikin teki voittohuudon huimat 6? eräästä tuotteesta ja nyt hänellä ei ole varaa maksaa sitä kuin vasta palkkapäivänä. Tästä viisastuneena lisäsin ohjeisiini infon että maksu viikon sisällä tai ilmoitusta sähköpostiin jos maksu viivästyy. Tää tapaus ei ilmoitellutkaan mitään vaan itse piti peräänkuuluttaa.

Toinen taas veti hernarit kun käytetyssä vaatteessa oli lapsen nimi pesulapussa ja kolmas kun Vendin T-paidassa ei ollut sivusaumassa ulkopuolella Vendin merkkilippusta vaan merkki oli niskalapussa selkeästi esillä....näitä riittää :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tajuu, että huutismyyjänkin pitää liittää nykyään kohteensa perään pitkät TOIMITUSEHDOT :laugh: naurettavaa toimintaa.

Mä olen laittanut omaan kuvaukseeni tarkat ohjeet kun omalle kohdalle on sattunut monta kertaa sellaisia pilkunviilaajia ettei tosikaan. :(
Tosin mun ohjeet on lyhyet ja ytimekkäät.

Yksikin teki voittohuudon huimat 6? eräästä tuotteesta ja nyt hänellä ei ole varaa maksaa sitä kuin vasta palkkapäivänä. Tästä viisastuneena lisäsin ohjeisiini infon että maksu viikon sisällä tai ilmoitusta sähköpostiin jos maksu viivästyy. Tää tapaus ei ilmoitellutkaan mitään vaan itse piti peräänkuuluttaa.

Toinen taas veti hernarit kun käytetyssä vaatteessa oli lapsen nimi pesulapussa ja kolmas kun Vendin T-paidassa ei ollut sivusaumassa ulkopuolella Vendin merkkilippusta vaan merkki oli niskalapussa selkeästi esillä....näitä riittää :headwall:

Mä olen itse just pähkäillyt, viitsinkö laittaa huutikseen vaatepakettia myyntiin kun jotkut ostajat on niin nipoja. Sekin on ihan järkkyä, jos ison vaatepaketin jokaisen vaatteen jokainen pesunukka täytyy kuvata erikseen...

Siitä olen tietysti samaa mieltä, että kuvauksen täytyy olla täsmällinen ja kuvien hyviä, mutta kyse on kuitenkin käytetystä tavarasta, jonka itse ajattelin hinnoitellakin sen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja no höh:
Minusta tässä on hyvät kuvat ja haalarin kunto tulee hyvin esiin. Enemmän minua harmittaa ne ilmot, joissa on yksi ainoa kuva, sekin hämärä ja suttuinen, teksti jotain sinnepäin.
Kaunis haalari asusteineen ja huutaisin, jos olisi meille sopiva:)

Joo mutta eiköhän tässäkin asiassa löytyisi joku kultainen keskitie...
Mun mielestä paras ilmoitus on sellanen, missä on selkeet kuvat, ja selkeesti ja LYHYESTI kerrottu kuvaus ko. tuotteesta. Tuossa ilmoituksessa suurin osa oli ihan jonninjoutavaa tietoa millä mä en tee mitään, ja mikä mua ei tosiaankaan kiinnosta.
Ja sitten kun katsoi tuon myyjän saamia palautteita niin voi seliseli niissäkin...

Suora laina eräästä kohteestaan, lisäys: "Sen vielä haluaisin mainita, kun on näköjään unohtunut, että housujen kokona lukee myös 104cm, kuten takissakin, mutta käyvät hyvin "kiristettynä" 104cm ja kiristettynä tai suoralla lahkeella aina 110cm asti."

Että näin. Koko unohtuu, kun tarinoi missä on mitäkin pidetty...

Yhteistyössä