tykkää 69:stä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aik.mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tynnän kieleni syvälle pilluusi tuntuu hyvälle.
olet tosi märkä naamani on jo kastunut nesteistäsi,työnnän kaksi sormea pilluusi ja nuolen klitoristasi,peukalon työnnän peppuusi.
imetkö mun kalua??????

Tietenkin imen sun kalua. Otan sen ensin hellään käsittelyyn. Huullani maiskuttelen terskan ympäri ja suukotan päästä kosteala kielelläni. Otan varresta vähän tukevamman otteen ja imutan vähän lujempaa ja samalla runkkaan varttasi. Tuntuu hyvältä kun nuolet klittaa ja sopiva määrä sormia sisälläni ja vielä oikein käsitelty, ihanaa, jatka

nyt haluun takaapäin,tartun pakaroihisi kutitan kalullani häpyhuuliasi aaah pillusi tuntuu tosi kuumalta.......!!!!
hitaasti työnnän kaluani sisääsi pillusi imee kaluni pohjaan asti
aaaah tekee hyvää!!!!!!
alapuolelta puristelen rintojasi ja nännejä jotka ovat ihanan
kovat.
nopeutan työntöjä,pillusi litisee ihanasti työntöjen tahdissa aahh....ihanaa!!!!!!!!!!

Oikeasti haluankin mieluumin kunnon panon. Nuoleminen on vain esileikki. Voisit vähän rauhoittaa...härnäämällä kullin kärjellä, kun on oikein herkullista, ota lantiostani kiinni ja ravista ja hiero itseäsi vasten, kalu sisällä syvällä pohjanipukassa. Tunnetko sen nipukan pillun pohjassa, siitä, juuri oikea kohta. sopivalla voimalla, ei liian rajusti, nyt tunnen jo kalun sykkeen, nyt...nyt.. anna tulla kaikki...

ihanalta tuntuu pillusi on tosi tiukka ja sykkii mun kalun ympärillä aaahh......!!!
pillusi imee mun kaiken sperman sisääsi ai että tekee hyvää.
lysähdämme voipuneina vierekkäin makaamaan suutelen sinua ja kietoudun sinun kainaloosi aaaah.