69

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pipsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään kyllä siitä, että nainen on päällä ja mies alla, mutta kokeillaan Pipsa tota sun versiota ;)
Mä asun Vantaalla, jos olet vähänkään lähellä n. 100 km mailaa You-ni@city.fi

;)

Pipsa! Tuntuu siltä että et ole kaukana bdg:stä. Kaikki tietävät että rakastan naisen nuolemista ja orkkujen tuotantoa, enkä missään tapauksessa vastusta suihin antoa, päin vastoin rakastan sitä. Mutta tuo asento 69... Miksi nainen alla. Jos haluan 20 cm pitkää paksua jöötiä juuriaan myöten syvälle nieluusi, etkö voisi ottaa sitä omaan tahtiisi mieltymystesi mukaan olemalla päälläni. Voisit lämmitellä nieluasi ja ottaa sen pohjaan asti kun se sinulle sopii. Minä Herrasmies haluaisin aina edetä siihen hulluimpaankin climaxiin toisen ehdoilla. Nielusi saattaisi houkutella minua oman huipentumani lähestyessä junttaamaan kovemmin ja kovemmin sinun kakistellessa tietämättäni onks tää OK vaiko ei. Jos taas olisit päälläni olisin varma, että saisin todellakin sammutettuani rakkauden janoni imiessäni ja nuollessani sinua, eikä yksikään tippa joutuisi hukkaan. Sen sijaan jos haluaisit kunnon syvää gaggia, naisin sinua takaraivosi seinää vasten - siitä ei olisi enää pakotietä.

Herkkä Herrasmies kirjoittaa täysin asiaa!
Minä nautin miehen nuolemisesta ja suuseksistä todella paljon, mutta 69 niin että olisin alla...!!! No way! Ja just tosta edellä mainitusta asiasta. Haluan todellakin hallita sitä mitä kurkkuuni tungetaan, en halua ""tukehtua"" kaluun, vaan hyväillä sitä kielellä, käsillä ja huulilla. Ja lopuksi niellä spermat. Tosin itselläni pitää paikkaansa että jos nielee, niin rakastaa jne...

Itse tykkään kyseisestä asennosta...Ohjailen kullia kyllä kädelläni ja päätä ylöspäin nostamalla...En minäkään nieluun asti sitä melaa halua...Kyseinen asento tuo kyllä mukavaa vaihtelua suuseksiin...Sääli että nykyinen mieheni suhtautuu vähän nihkeämmin suuseksiin,saan ottaa suihin kontallaan...Hän harvoin antaa minulle suuseksiä,mutta muuten ei kyllä ole valittamista...