olen niin kiihkeänä ja kaluni seisoo kovana että en malta odottaa vaan riisun nopeasti vaatteesi ja rupean hieromaan nännejäsi ne kovettuvat ihanan koviksi.
käteni vaeltelee jokapuolella vartaloasi ihanaa!!!!!!!!!
En vielä nuole kaluasi. Nautin ensin sinun nuolemisesta. Sitten pyydän että nyt on minun vuoro. Alan kiihkeästi nuolla kaluasi. Tartun yhä tiukemmin kiinni. Vedän esinahan taakse ja kieleni pyörii siinä. Otan sen suuhuni ja imen voimakkaasti. Nyt pyydän että nuolemme samaanaikaan toisiamme.
Nuolet todella taitavasti. Tuntuu niin hyvälle. En ole vähään aikaan saanutkaan tällaista. Tunnen että en osaa sinulle antaa niin suurta nautintoa kun sinä annat minulle. Työnä sormesi peppuuni,mutta nuole samalla. AAAAHHH-huudan välillä. Orkku on lähellä...yritän nuolla sinua taasen. Pallit käsissäni nuolen
kyllä tuntuu hyvälle imet tosi hyvin jos jatkat niin kohta tulee!!!!
ihana nuolla sinua pillusi sykkii ihanasti nuolen kovaa koko pilluasi jokapuolelta työntelen sormea pyllyssäsi edestakaisin
aaaaahh!!!!! ihanaaa!!!!
Haluan vielä jatkaa. Alan liikkua päälläsi kun tuntuu niin hyvälle. Tunnen kun pidän kaluasi kädessäni että kohta täältä jotain purkautuu. Minullakin on lähellä. Värisen sisältä kauheasti. Jatkat edelleen nuolemista. Orkku tuleeeee...
Tuli työesteitä mutta nyt vasta voi tulla mukaan....
Näen kuinka kiimaisesti nuolette toiseenne. Sinä olet miehen päällä ja hänen kalu suussa. Kiihottavaa, vedän housuni alas ja otan kovan kuulin esiin jajtulenkin samalla sinun taaksesi ja hitaasti työnnän kaluni syvälle kosteaan pilluun sisään. Mies nuole pillusi ja minä aloitan nussimaan pillusi. Huutelet villisti ja orkkusi on tosi lähellä