K Kaksonen Vieras 16.05.2006 #2 Meillä 69 on kaikkein mieluisin asento. Joka kerran ei olla siinä mutta usein. Siitä saamme ensimmäiset orkut. Aluksi mieheni ei tästä asennosta pitänyt mutta nyt nauttii.
Meillä 69 on kaikkein mieluisin asento. Joka kerran ei olla siinä mutta usein. Siitä saamme ensimmäiset orkut. Aluksi mieheni ei tästä asennosta pitänyt mutta nyt nauttii.
T tiina Vieras 16.05.2006 #3 Löytyy. Minä tykkään olla päällä. Liikuttelen itseäni hitaasti ja samalla imen hitaasti. Lopuksi takaa nainti, jossa mies saa oikein ryskää.
Löytyy. Minä tykkään olla päällä. Liikuttelen itseäni hitaasti ja samalla imen hitaasti. Lopuksi takaa nainti, jossa mies saa oikein ryskää.
K Katri Vieras 16.05.2006 #5 Pidän tottakai , 69 asennosta . Etenkin kun mies päällä ja pussit silmilläni ! Wauu....
T tosimies Vieras 16.05.2006 #6 joo, kivaa kun nainen on päällä. siinä nuollessa voi vaikkapa sormin tai sauvalla naida naista samalla.
joo, kivaa kun nainen on päällä. siinä nuollessa voi vaikkapa sormin tai sauvalla naida naista samalla.
K Karju Vieras 16.05.2006 #7 No hyvä..sitten meillä molemmille on naidessa pussit silmien alla. Mulla valitettavasti vielä nainnin jälkeenkin...
No hyvä..sitten meillä molemmille on naidessa pussit silmien alla. Mulla valitettavasti vielä nainnin jälkeenkin...