Tyhmä kysymys koskien odotusaikaa...

Meillä siis esikoinen syntyi 01/09 ja häntä odottaessa tissit alkoivat vuotamaan maitoja mäkeen jo rv. 20 eteenpäin, kun neiti sitten syntyi tyrehtyi maidontuotanto täysin.

Odotan nyt toista jonka LA on 06/10 ja nyt sama juttu, tissit vuotavat solkenaan, miten, kannattaisiko käytellä rintapumppua ja heittää tavarat pakkaseen vastaavanlaisen "tyrehtymisen" varalta, vai varustautua vain ostamalla korviketta kaappiin?

bud
Mulla oli huonekaverina nainen, jolla oli myös tullut jo ihan selkeetä maitoo odotusaikana. Kätilöt olivat ihan ihmeissään, eivät olleet moista nähneet. Onko sulla joku lääkitys, joka vois ton aiheuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Mulla oli huonekaverina nainen, jolla oli myös tullut jo ihan selkeetä maitoo odotusaikana. Kätilöt olivat ihan ihmeissään, eivät olleet moista nähneet. Onko sulla joku lääkitys, joka vois ton aiheuttaa?
Ei, tämä aiheutti ihmetystä myös omalla lääkärilläni kun viime odotuksessa siellä käydessäni heitin sitten kirjaimellisesti tissin tiskiin että tohtorisetä on ihan hyvä ja katsoo sitten :LOL:

Ainut minkä sanoi että saattaa vaikuttaa tuohon tissin toimintoon erikoisesti on arpikudos jota on runsaasti vasemmalla puolella johtuen hevosen puraisusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No et todellakaan ala mitään rintapumppua käyttämään, sehän voi edistää supistusten tuloa sun tapauksessas todella ennenaikaisesti.
Ok, kiitos tiedosta, itse en tämmöistä ennenaikaisten supistusten riskistä tiennytkään, kun en oo muuten minkäänlaisia tuntemuksia tisseistä saanut, päinvastoin tuntuvat olevan kovinkin turrat "kivet" nykyään.

Yhteistyössä