Tyhmä kysymys. Mulla on kädestä katkennut verisuoni. Käsi on kipeä, ja siinä kulkee suonen kohdalla mustelma.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja urpo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

urpo

Vieras
Onko koko käden mitalla.

Onko toi joku sellainen juttu, miksi pitäisi mennä lääkäriin? Käsi on tietenkin kipeä, mutta mietin vaan siksi kun toi on niin isolla alueella..
 
Esim. verikoetta otettaessa voi suoni joskus puhjeta ja mennä koko käsivarsi mustelmalle, jos ei muista painaa pistokohtaa. Ikävän tuntuinen, muttei mitenkään haitallinen. Särkylääkettä voi ottaa. Ihanko noin vain puhkesi vai loukkaisitko jotenkin? Jos ei ole mitään muuta vakavaa vammaa tai sairautta taustalla, niin ei tarvitse mennä lääkäriin.
 
En mä oikein tiedä missä se meni, kirjahyllyn siirtäminen on ainoa minkä keksin. Ihmettelen vaan tuota, että se alkoi tuolta olkavarresta, ja on nyt koko suonen mitalta ranteeseen asti kipeä ja mustelmalla. Onko se nyt koko suoni sitten jotenkin puhjennut koko matkalta?
 
En mä oikein tiedä missä se meni, kirjahyllyn siirtäminen on ainoa minkä keksin. Ihmettelen vaan tuota, että se alkoi tuolta olkavarresta, ja on nyt koko suonen mitalta ranteeseen asti kipeä ja mustelmalla. Onko se nyt koko suoni sitten jotenkin puhjennut koko matkalta?
Ei ole, vaan jostakin kohtaa vaan ja sitten veri vuotanut kudoksiin. Ei tarvitse edes niin paljoa vuotaa, että tulee käsi kipeäksi.
 

Yhteistyössä