Tyhmä kysymys lapsivedestä ja sektiosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammattilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ammattilainen

Vieras
Tässä kun tota lähestyvää synnytystä ajattelen, niin tuli mieleen että mitä kautta vedet poistuu kun tehdään sektio? Puhkaistaanko kalvot ensin ja ne tulee emättimen kautta vai mitä siinä oiken tapahtuu? :xmas: Tosi tärkeä yksityiskohta, eikö? :D
 

Yhteistyössä