Tyhjä olo ja eroahdistusta ilmassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku82

Jäsen
11.11.2004
503
0
16
Lapset jäivät eilen mummin ja ukin luo yökylään, muutkin serkut ovat siellä. Poika on ollut jo muutaman kerran siellä yökylässä ja tykkää kovasti olla. Hän täyttää joulukuussa 3v.

Tyttö on nyt ensimmäistä kertaa ollut yön pois kotoa, ja on kuulemma viihtynyt ja kaikki mennyt hyvin. Tyttö on 1v3kk.

Mies soitteli mummille ja kysyi joko voitas tulla hakee lapset kotiin. Mummi siihen meinas että vois jäädä vielä toiseksi yöksi. Mun sydän pomppas ja tuli kauhee eroahdistus olo :o

Toisaalta meillä on hyvin vähän miehen kans kahdenkeskistä aikaa ja lapset on kyllä viihtyneet...Mutta mietityttää tyttö, kun on kuitenkin ekaa kertaa pois ja on vielä niin pieni...

Voi tätä äitinä oloa. Mieskin vaan naureskeli että tää eroahdistus on nimenomaan mulla, tuskin tytöllä =)

Tiedän tunteen :hug:

Meillä esikoinen oli mummun ja papan luona (200km täältä ) edelliskesänä 2 viikkoa putkeen, kun mä odottelin, että kuopus syntyisi ja meni 2 viikkoa yli lasketun. Ekat päivät olin ihan suru puserossa, sitten alkoi helpottaa, mutta sitten iski taas kamala ikävä, kun kävivät täällä ja sitten aloin miettiä, että haluaakohan esikoinen tulla kotiin enää ollenkaan :ashamed: :laugh:

En mä uskalla mennä hakee, kun tajusin että meillä on vielä kesäkiekot alla ja lunta satanut lähemmäs 5cm :| sekin vielä :headwall:
No, laitoin just mummille viestiä ja kyselin että mikä meininki, ovatko viihtyneet ja ikävöikö tyttö jo kotiin. Saas nähdä mitä mummi vastaa. Jos tyttö on ikävöinyt, saa mies lähteä hakemaan ja vaihtaa samalla talvirenkaat alle.

Yhteistyössä