Baarissa päänsärky ja huono olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinttiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tinttiskä

Vieras
Edelliset kolme kertaa on käynyt niin että en vain pysty olemaan baarissa pitkään kun tulee huono olo ja päänsärky. Mistähän tämä johtuu? Ja sama tulee vaikka olisin selvinpäin siellä baarissa.. Kun lähden pois niin menee ohi puolessa tunnissa. Huono ilma kun on paljon porukkaa? Ja tämä on ollut nyt kahdessa eri paikassa..

Huono ilma varmaan ja sitten nestehukkakin saattaa edistää päänsäryn syntyä (kun juo). Juo tuoppi vettä kun juot tuopin olutta. Baarissa tulee myös hartioihin staattista jännitystä erityisesti, jos puhekaverin puoleen joutuu kumartumaan, että kuulee. Ulkona vapaasti kävellessä verenkierto elpyy.

[QUOTE="vieras";26305480]Huono ilma varmaan ja sitten nestehukkakin saattaa edistää päänsäryn syntyä (kun juo). Juo tuoppi vettä kun juot tuopin olutta. Baarissa tulee myös hartioihin staattista jännitystä erityisesti, jos puhekaverin puoleen joutuu kumartumaan, että kuulee. Ulkona vapaasti kävellessä verenkierto elpyy.[/QUOTE]

Tuota veden juomista en ajatellutkaan! Kun olen selvinpäin baarissa niin juon kyllä kokista, mutta sitäkin ehkä lasin kaksi illan aikana.. Seuraavalla kerralla täytyy muistaa ottaa vettä myös aina :) Mutta kun ei tälläistä ennen tullut ja useamman vuoden jo baarissa kulkenut..

[QUOTE="vieras";26305560]Mites melu? Jos huono olo johtuukin liian kovasta melusta.[/QUOTE]

Hmm, voisikohan olla? Olen kyllä aina kuunnellut autossakin musiikkia kovalla subbarin voimin..

Alkuperäinen kirjoittaja tinttiskä;26305534:
Tuota veden juomista en ajatellutkaan! Kun olen selvinpäin baarissa niin juon kyllä kokista, mutta sitäkin ehkä lasin kaksi illan aikana.. Seuraavalla kerralla täytyy muistaa ottaa vettä myös aina :) Mutta kun ei tälläistä ennen tullut ja useamman vuoden jo baarissa kulkenut..
Jos alkaa ikä painamaan :D. Oikeasti on itsekin huomannut, että siis ihan jo alle kolmekymppisenä tulee enemmän kaikkia vaivoja juomisesta. Päänsärkyä ja muuta siis siinä jo illan aikana. Tai voi olla, että ennen on liipottanut niin innoissaan, ettei ole huomannut ja nyt kun ei enää niin kiinnosta, niin huomaa kaikki olot selvemmin.

[QUOTE="vieras";26305706]Jos alkaa ikä painamaan :D. Oikeasti on itsekin huomannut, että siis ihan jo alle kolmekymppisenä tulee enemmän kaikkia vaivoja juomisesta. Päänsärkyä ja muuta siis siinä jo illan aikana. Tai voi olla, että ennen on liipottanut niin innoissaan, ettei ole huomannut ja nyt kun ei enää niin kiinnosta, niin huomaa kaikki olot selvemmin.[/QUOTE]

Olen 21, niin eikai ikä vielä voi painaa? apua..

Vaikka kuin oisin selvinpäin baarissa ni menee se maks kolme tuntii ja silmis sumenee ja tulee heikko ja huono olo et on pakko mennä esimerkiks vessaa istumaa hetkeks ja ottaa happee ja ehkä oksentaa tai kakoo ja sit olo onki jo parempi. Veikkaan et ku noin on käynny mulle monta kertaa ni nyt sit alitajuisest pelkään et se käy uuestaa ja se tietämätön jännitys aiheuttaa huonon olon.

Yhteistyössä