Päiväunista tulee huono olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olenko ainoa? Tuli tunti nukuttua, kun niin väsytti. Nyt on huono ja ällötys olo, näin käy aina. Yritän nukkua max. 30min, mutta joskus venähtää, varsinkin näin raskaanaollessa. Mistähän tuo johtuu?!

[QUOTE="vieras";23455677]Verensokeri alhaalla? Mulla auttaa jos syön jotain makeaa päikkäreiden jälkeen, esim. suklaata :p[/QUOTE]

mä vetelen päikkäreitten jälkeen aina pari lasillista tuoremehua, se auttaa hieman...

[QUOTE="vieras";23455679]Mulle tulee kans. Kuulemma ei tule huono olo jos nukkuu alle 15 min.[/QUOTE]

Minä olen laittanut merkille tuon 30min, että alle sen jos nukkuisi, niin olisi vielä ihan ok olo. Muuten olen kyllä sitä mieltä, että unet öisin ja päivisin vaan pärjättävä, vaikka kahvin voimin. Kun näköjään ei nuo päikkärit oikein sovi.. Mutta täytyy yrittää tuota 15min "sääntöä", kuitenkin näkyy tämä raskaus (+ taapero) vievän veronsa ja päikkärit silloin tällöin ehdottoman tarpeen...

Verensokeria en nyt epäile, koska söin välipalaa ennen päikkäreitä..

Sama vika. Teen 3-vuorotyötä, yövuorot vaikeita, kun päiväunia ei voi ottaa juurikin tuon huonon olon vuoksi. Tulee oikein semmoinen tokkurainen ja oksettava olo, jos nukkuu päivällä.

Sokereita veikkaisin minäkin :)
Itellä varsinkin aamulla yököttää ja ällöttää, kun herään. Menee ohi syömällä :)
Niin enkä ole raskaana, vaan tämä jatkunu jo vuosia =)

Yhteistyössä