tuttipullon opetus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zzzzx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zzzzx

Vieras
Hei,
miten vauvan 4 kk saa opetettua tuttipullolle. minun pitäisi lopettaa imetys lääkekuurin vuoksu. olen 1,5 viikon ajan tarjonnut tuttipulloa kerran päivässä ja vauva ei saa siitä juotua.

Rintalapsella voisi parhaiten toimia Avent-tuttipullot hitaalla virtauksella (eli tuttikoko 0 tai 1). Sitten kannattaa tarjota heti unien jälkeen, unisena vielä. Entäs miten olisi pumpatun maidon tarjoaminen pullosta aluksi? Jotkut sanovat, että kokonaan eri asennossa voisi vauva juoda paremmin pullosta, vaikka babysitterissä. Teratologisesta tietopalvelusta voi vielä varmistaa, voisiko kyseisen lääkkeen ottamisen yhteydessä kuitenkin imettää. Lääkärit ei aina tiedä viimeisintä tietoa näistä.

Rintalapsella voisi parhaiten toimia Avent-tuttipullot hitaalla virtauksella (eli tuttikoko 0 tai 1). Sitten kannattaa tarjota heti unien jälkeen, unisena vielä. Entäs miten olisi pumpatun maidon tarjoaminen pullosta aluksi? Jotkut sanovat, että kokonaan eri asennossa voisi vauva juoda paremmin pullosta, vaikka babysitterissä. Teratologisesta tietopalvelusta voi vielä varmistaa, voisiko kyseisen lääkkeen ottamisen yhteydessä kuitenkin imettää. Lääkärit ei aina tiedä viimeisintä tietoa näistä.

Kannattaa kokeilla erilaisia tutteja, Avent on hyvä ja imuote samantyyppinen kuin rinnassa. Mä tarjoaisin vauvalle pulloa monta kertaa päivässä, aina joka syötön aluksi. Maidon pitäisi olla kädenlämpöistä, ei liian haaleata.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä