Ei kai mun ole pakko imettä kunnes lapsi on 1v.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaapeee

Vieras
Eli miten lopetetaan imetys jos vauva ei huoli tuttipulloa ja nokkamukia ei tajua? Alkaako se pullo kelpaamaan, kun ei vaan anna tissiä vai mitä mä teen? Syö kyllä kiinteitä 4 ateriaa päivässä.
Haluaisin asiallisia vastauksia ja ymmärrystä, että haluan lopettaa imettämisen.

Ei ole pakko,aloittaisin itse sillä että yrittäisin opettaa sitä nokkamukista juomista itse ja miehelle nakittaisin pullon. Meillä ainakin ovat huolineet pullosta paremmin kun syöttäjä on joku muu ja mieluiten vielä niin että itse en ole samassa huoneessa.

Ei todellakaan! Itse en ainakaan aio imettää kokonaista vuotta, vaikkei tuo lapsi vielä pulloa huolikaan. Tarkoitus on, että kunhan yösyötöt voidaan lopettaa niin alan lopettelemaan päiväsyöttöjäkin ja lapsen on vaan huolittava se pullo. Ja huoliihan se, kun oikeasti nälkä tulee.

Olen ostanut pari nokkamukia joista tulee nestettä vain imiessä, ei se tajua mitä tehdä. Minkä merkinen tuo nokkamuki ventiilillä on?
Mulla tuo lapsi pitää mua tuttina yöt läpeensä ja siitä haluaisin päästä todella eroon, sama tilanne on päivisin se vaan haluaisi hengailla tissi suussa.

en enään pullolle 1 veetä opettais. Joisko suoraan lasista /kupista hörpyyttämällä? Meillä tyttö oppi juomaan nokkiksesta 1½v. ,pienestä lasista hörppi jo jotain 10 kuisena.

Olen ostanut pari nokkamukia joista tulee nestettä vain imiessä, ei se tajua mitä tehdä. Minkä merkinen tuo nokkamuki ventiilillä on?
Mulla tuo lapsi pitää mua tuttina yöt läpeensä ja siitä haluaisin päästä todella eroon, sama tilanne on päivisin se vaan haluaisi hengailla tissi suussa.
Koita niin että otat se osan pois niin että sieltä tulee vapaasti nestettä. Meillä on yksi neljästä osannut imeä ns taikamukia,muut ovat juoneet muuten.

Minkä ikäinen lapsi? Jos on lähellä 1v niin ihan muki toimis ehkä parhaiten. Muutoin koittaisin tosiaan nokkamukia ilman venttiiliä, vaikka perinteinen orthex bunny muki.
Tietty mukista tai nokkiksesta voi olla vaikea saada menemään suuria määriä maitoa kerralla, mutta voit esim
Tehdä puuron korvikkeeseen ja jättää sen löysäksi jolloin saat paljon nestettä puuron mukana, samoin soseisiin voi lisätä vettä ja tarjoilla lapselle esim kurkkua ja hedelmiä/marjoja ja jugurttia(jos ikää on tarpeeksi) jotta sitä nestettä tulisi riittävästi.

Yhteistyössä