Tuttavani (nainen) jätti lapset uuden miehen takia

Tuttavani tapasi uuden miehen erottuaan. Hän oli 4 lapsen yh-äiti, pienin oli 1v.
Uusi mies ei tykkää lapsista, joten nainen jätti lapset juopolle exälleen, että sai uuden elämän uuden miehen kanssa.

Yllätys että hänellä on helkkarin paha olla koko ajan. Ei ollut uusi mies sittenkkän prinssi, vaan munaa pihtaava, väkivaltainen narsisti, raitis sentään.

oih ja voih.

Nyt tuttavani on pistänyt minuun välit poikki, koska "esitän" hänen mielestään "täydellistä perhettä", minulla on myös 4lasta jotka siis asuvat luonani eikä tulisi mieleenään-EN PYSTYISI-hylkäämään heitä konsanaan. Mutta mulla on ihana mies eli ei oo tarvettakaan :)
 
Pahalta näyttää
Tarkkaile miten heidän lapset voivat eli jos näyttää pahalta niin ei muuta kuin soitto kunnan sossutädille niin saadaan ainakin edes lapset pelastettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
No ootpa sä sitten ihana.
En minä mikään erinomainen ole eikä meillä ole täydellinen perhe, kyllä täällä täky palaa välillä, väsytään ja hermostutaan ja kaikkee, mutta ehkä se hänestä näyttää sellaiselta, kun itse on luopunut aikesta.

Aina valittaa vain kuinka hän joutuu maksamaan kauheta elareita exälle. Ei kai se lasten eläminen ilmaista ole.
 
Jep
No onneksi sentään kirjoittelet tunnistettavasti sekä itsetäsi että tutustasi ja laitat vielä kuvia kaupanpäälle, että tuttavasikin voi sitten varmasti saada viesteistäsi tietää mitä mieltä olet hänestä.
 
holmes
Alkuperäinen kirjoittaja Pahalta näyttää:
Tarkkaile miten heidän lapset voivat eli jos näyttää pahalta niin ei muuta kuin soitto kunnan sossutädille niin saadaan ainakin edes lapset pelastettua.
Täällä näitä kyttiä riittää. Kun ei ole omaa elämää riittää aika muiden elämän tarkkailuun.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tämäkin Menee Ohi:
Nyt tuttavani on pistänyt minuun välit poikki, koska "esitän" hänen mielestään "täydellistä perhettä", minulla on myös 4lasta jotka siis asuvat luonani eikä tulisi mieleenään-EN PYSTYISI-hylkäämään heitä konsanaan. Mutta mulla on ihana mies eli ei oo tarvettakaan :)
Toi loppukommenttisi oli vähän outo!

Jos sulla EI olis ihanaa miestä, olisko sulla sitten tarve hylätä heidät :whistle:
 

Yhteistyössä