Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä millään on väliä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eikös tuo sit romuta sen imetyksen tärkeyden?
Mites tää liittyy imetykseen? Kyllä töissäkäyvät äiditkin voi imettää.
Ai voi vai? Miten? Ottaa lapsen mukaan vai? Eikö lapselle tule siinä 6-8h nälkä vai?
No ennen ja jälkeen työpäivän, työpäivän aikana tauoilla voi innokkaimmat äidit pumpata maitoa talteen, jonka vie seuraavana päivänä hoitoon mukanaan, tai sitten vauva juo hoidossa tarvittaessa korviketta tai tavallista maitoa. Mä imetin 9kk ikäistä ennen ja jälkeen töiden, ja päivän aikana isä antoi vauvalle vettä tai piimää.
Ei ole täysimettämistä mikä on minun mielestä erittäin tärkeää lapselle. Miksi tehdä lasta jos pitää olla saman tisn kun laitokselta kotiin pääseen niin jo töihin menosa. miksi ei voi käyttää tätä etuutta minkä on saanut. 2kk ikäinen vauva on aivan liian pieni hoitoon. Ja itse en ainakaan haluaisi, että laseni kiintyy hoitajaan ennemmin kuin minuun.
Kaikkialla maailmassa ei ole mahdollista olla kotona niin kauan kuin lystaa, on pakko palata toihin. Silti taalla kasvaa oikein kunnon ihmisia, niita maailman onnellisimpia

.
Tätä keskustelua käydään Suomessa
Täällä on niin hyvin asiat, että jotenkin tuntuu uskomattomalta,että jotkut ihmiset ei sitä käytä. Niin, ja kuinka moni oikeasti ulkomailla missä ei ole mahdollisuutta tällaiseen toivoisi, että se olisi. Ja onhan se selvä että niissä maissa missä ei onni ole lykästänyt kuin meitä niin tällaisia tutkimuksia sikiää. Sillä saadaan vanhempien mieliä paremmaksi vakuuttamalla olematonta.