V
Voi typeryyttä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä sitten tulee esiin äidin itsekkyys. Täysimetys on täysin mahdollista jos sitä itse haluaa.
Tämä on ihan täyttä paskaa, kuten varmaan hyvin itsekin tiedät.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä sitten tulee esiin äidin itsekkyys. Täysimetys on täysin mahdollista jos sitä itse haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kääntäen:höpöhöpö. ilmainen koululaitos on kyllä ihan yleistä maailmassa. ja on saksassakin.Alkuperäinen kirjoittaja hihihi:Alkuperäinen kirjoittaja höpsistä:suomessa tuetaan vain 3 vuotta. muualla tuetaan lasten hoitoa monta kymmentä vuotta, esim. saksassa perheverotus, ja esim. jos lapsi opiskelee, perheen oletetaan elättävän hänet aikuisenakin ja perheverotus käytössä, lapsiperheissä.
eli käytännössä tuetaan 10 kertaa enemmän kuin suomessa. suomessa saa 200 euroa sen 3 votta, muualla säästää veroissa 20-30 vuotta, jos lapsi opiskelee.
ok no hyvä tietää, en ole perehtynyt ulkomaiden asioihin. tästä keskustelusta sain sellaisen kuvan ettei tueta vaan potkut heilahtaa ja minkäänlaista rahallista tukea ei saa enään muutaman kuukauden päästä synnytyksestä.
Ihan sivu heittona...Eikös saksassa jo ihan peruskoulukin maksa? Ja lapsen hoito? Näin ainakin joskus ollut... Eli tavallaanhan meitin valtio tukee lapsiperheitä ilmaisella koululaitoksella ja vaikkapa sillä että ihan kaikilla on mahdollisuus koulutukseen jos vaan haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Voi typeryyttä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä sitten tulee esiin äidin itsekkyys. Täysimetys on täysin mahdollista jos sitä itse haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Voi typeryyttä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä sitten tulee esiin äidin itsekkyys. Täysimetys on täysin mahdollista jos sitä itse haluaa.
Perustele?
Alkuperäinen kirjoittaja Voi typeryyttä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Voi typeryyttä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä sitten tulee esiin äidin itsekkyys. Täysimetys on täysin mahdollista jos sitä itse haluaa.
Perustele?
Kun aina ei äidiltä tule sitä maitoa, joutuu käyttämään imetyksen estäviä lääkkeitä ynnä muuta monet syyt, miksi se vaan ei onnistu vaikka kuinka haluaisi. Et voi olla tosissasi, että tämä on sinulle uutinen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Voi typeryyttä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Voi typeryyttä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä sitten tulee esiin äidin itsekkyys. Täysimetys on täysin mahdollista jos sitä itse haluaa.
Perustele?
Kun aina ei äidiltä tule sitä maitoa, joutuu käyttämään imetyksen estäviä lääkkeitä ynnä muuta monet syyt, miksi se vaan ei onnistu vaikka kuinka haluaisi. Et voi olla tosissasi, että tämä on sinulle uutinen?
Kysynnän ja tarjonnan laki toimii tässä. Moni ei vain sitä jaksa jos maitoa ei heti ala tulemaan syöksyllä.
Monikaan lääke ei vaikuta imettämiseen jos se on lyhytaikaista käyttöä ja jos kyse jostain mielenterveyslääkeistä niiin sitten on jo vaakalaudalla koko töihin menenminen. Niin ja silloin lapsi ei varmaaankaan ole paras mahdollinen ratkaisu ylipäätään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei tietenkään, mutta ihanko totta tässä nyt väki uskoo että tämä yksi tutkimus voi kumota ihan kaiken, mitä tähän mennessä on saatu selville lapsen ja äidin varhaisesta vuorovaikutuksesta jne.
Mitähän sitten on saatu selville? Ja linkkejä kiitos!
http://www.tervesuomi.fi/fi/julkaisu/11710
Ja tuo liittyi hoitoon menemiseen, miten?
Samaa mietin, on tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei tietenkään, mutta ihanko totta tässä nyt väki uskoo että tämä yksi tutkimus voi kumota ihan kaiken, mitä tähän mennessä on saatu selville lapsen ja äidin varhaisesta vuorovaikutuksesta jne.
Mitähän sitten on saatu selville? Ja linkkejä kiitos!
http://www.tervesuomi.fi/fi/julkaisu/11710
Ja tuo liittyi hoitoon menemiseen, miten?
Samaa mietin, on tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin?
Minulta pyydettiin linkkejä siitä, mitä on saatu selville lapsen ja äidin varhaisesta vuorovaikutuksesta. Jos ette osaa soveltaa tuota käytäntöön ettekä ymmärrä mitä se merkitsee äidin töihin menon kannalta, niin en voi mitään. Pitääkö kaikista asioista tehdä erikseen valmis tutkimus, että teidänkin ajatusmaailmanne noita asioita ymmärtäisi?
Linkittäkääs minulle tutkimus, jossa todistetaan, että hiukset kastuu, jos niihin suihkuttaa vettä. Aiempaa kommenttia lainatakseni: "Näin juuri arvelinkin asian olevan =D"
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Kyllä se on äidin kanssa paras paikka olla lapselle 3-vuotiaaksi, kunhan äiti jaksaa hoitaa ja olla läsnä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Kyllä se on äidin kanssa paras paikka olla lapselle 3-vuotiaaksi, kunhan äiti jaksaa hoitaa ja olla läsnä.![]()
No ei todellakaan ole =D
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Kyllä se on äidin kanssa paras paikka olla lapselle 3-vuotiaaksi, kunhan äiti jaksaa hoitaa ja olla läsnä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Kyllä se on äidin kanssa paras paikka olla lapselle 3-vuotiaaksi, kunhan äiti jaksaa hoitaa ja olla läsnä.![]()
Miksi juuri äiti? Eikö esim. isä kelpaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Kyllä se on äidin kanssa paras paikka olla lapselle 3-vuotiaaksi, kunhan äiti jaksaa hoitaa ja olla läsnä.![]()
No ei todellakaan ole =D
No sinun tapauksessa ei varmaankaan jos et koe itseäsi tärkeäksi lapsellesi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitä millään on väliä:No eikös tuo sit romuta sen imetyksen tärkeyden?
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mulla on siis kolme lasta, joilla ei ole mun kanssa vuorovaikutustaitoja.
Ai niin, eihän ne oo aikaisin viety hoitoon, kun ne on vasta 10 kk ikäisenä menneet.
=D
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja mitä millään on väliä:No eikös tuo sit romuta sen imetyksen tärkeyden?
Sori, mut miten mielestäsi imetyksen terveysvaikutukset liittyvät työssäkäyntiin ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Kyllä se on äidin kanssa paras paikka olla lapselle 3-vuotiaaksi, kunhan äiti jaksaa hoitaa ja olla läsnä.![]()
No ei todellakaan ole =D
No sinun tapauksessa ei varmaankaan jos et koe itseäsi tärkeäksi lapsellesi.![]()
Tottakai olen tärkein, mutta niin on myös sosiaalinen kanssakäyminen ja kaverit. Turhan paljon näkee noita äidin kanssa olleita tapauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mulla on siis kolme lasta, joilla ei ole mun kanssa vuorovaikutustaitoja.
Ai niin, eihän ne oo aikaisin viety hoitoon, kun ne on vasta 10 kk ikäisenä menneet.
=D
Olenko sanonut näin? Etkö oikeasti ymmärrä mitä yritän sanoa (ja mitä kaikki psykologian yleisteokset kertovat). Etkö ymmärrä, ettei psykologia ole joko tai -tiedettä vaan kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mutta väite, ettei aikaisin töihin meno vaikuttaisi mitenkään lapsen kehittymiseen ja lapsen ja vanhempien suhteeseen ei voi mitenkään pitää paikkaansa.
Miten ihmisillä voi olla noin mustavalkoinen maailma? Jos ei ihminen kuole tai romahda henkisesti, mikään hänen elämässään ei ole koskaan ollut pielessä? Voihan väkivaltaisessa perheessä kasvaa näennäisesti kunnollisia ja tasapainoisia ihmisiä, muttei se silti tarkoita, että pahoinpitely olisi ok.
Joo ja tiedän, että alat vaahtoamaan, että väkivaltaa ei voi koskaan verrata työssäkäymiseen, mutta pitää näköjään esittää kärjistettyä esimerkkejä, että ajatus menisi perille.
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Kyllä se on äidin kanssa paras paikka olla lapselle 3-vuotiaaksi, kunhan äiti jaksaa hoitaa ja olla läsnä.![]()
No ei todellakaan ole =D
Tottakai olen tärkein, mutta niin on myös sosiaalinen kanssakäyminen ja kaverit. Turhan paljon näkee noita äidin kanssa olleita tapauksia.
No millaisia nämä äidin kanssa olleet tapaukset ovat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Kyllä se on äidin kanssa paras paikka olla lapselle 3-vuotiaaksi, kunhan äiti jaksaa hoitaa ja olla läsnä.![]()
No ei todellakaan ole =D
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mulla on siis kolme lasta, joilla ei ole mun kanssa vuorovaikutustaitoja.
=D
Olenko sanonut näin? Etkö oikeasti ymmärrä mitä yritän sanoa (ja mitä kaikki psykologian yleisteokset kertovat). Etkö ymmärrä, ettei psykologia ole joko tai -tiedettä vaan kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mutta väite, ettei aikaisin töihin meno vaikuttaisi mitenkään lapsen kehittymiseen ja lapsen ja vanhempien suhteeseen ei voi mitenkään pitää paikkaansa.
Miten ihmisillä voi olla noin mustavalkoinen maailma? Jos ei ihminen kuole tai romahda henkisesti, mikään hänen elämässään ei ole koskaan ollut pielessä? Voihan väkivaltaisessa perheessä kasvaa näennäisesti kunnollisia ja tasapainoisia ihmisiä, muttei se silti tarkoita, että pahoinpitely olisi ok.
Joo ja tiedän, että alat vaahtoamaan, että väkivaltaa ei voi koskaan verrata työssäkäymiseen, mutta pitää näköjään esittää kärjistettyä esimerkkejä, että ajatus menisi perille.
Mikä on se aikaisin töihinmeno? Tätä olen täällä yrittänyt ennenkin kysyä, saamatta vastausta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Voi typeryyttä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Voi typeryyttä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä sitten tulee esiin äidin itsekkyys. Täysimetys on täysin mahdollista jos sitä itse haluaa.
Perustele?
Kysynnän ja tarjonnan laki toimii tässä. Moni ei vain sitä jaksa jos maitoa ei heti ala tulemaan syöksyllä.
Monikaan lääke ei vaikuta imettämiseen jos se on lyhytaikaista käyttöä ja jos kyse jostain mielenterveyslääkeistä niiin sitten on jo vaakalaudalla koko töihin menenminen. Niin ja silloin lapsi ei varmaaankaan ole paras mahdollinen ratkaisu ylipäätään.