turvonnut imusolmuke niskassa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ihan outoon kohtaan ilmestynyt kummallinen patti. Ihankun oisin kuullut,että niskassa aika ylhäälläkin on imusolmukkeita,voisko tuo olla semmonen? Mutta miks se olis yhtäkkiä turvonnut,en ole kipeä tms,eikä muualla ole kun tuo yks vaan.

meillä lapsilla paisuu aina nuo niskan (ja ovat tosiaan aika ylhäällä, melkein puolenkin pään kohdalla) imusolmukkeet kun ovat tai ovat tulossa esim.flunssaan.

Jos on kallonpohjassa niin voi olla ihan niska vaan jumissa joka tekee sellasen pallon sinne. Mulla usein kun niskat kipeät ja hieronnan jälkeen häviää. Toki voi olla imusolmukekin. Jos pitkään on kannattaa käydä näyttämässä lääkärille ihan oman mielenrauhan takia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse asiassa arpeutuu kyllä ihan siististi jos sen hirttää. Parempi se on estää taudin leviäminen, jos on jotain vakavaa mitkä leviää joskus imusuonien kautta.

Ei jumalauta kuka hullu siellä selittää????

Imusolmukkeita EI SAA HIRTTÄÄ!!!

joo, antaa tuon hirttäjän höpistä omiaan; kannattaa lukea ja hakea myös muualta tietoa. Itellä on kans kaksi pattia paraikaa ja olen etsinyt asiasta paljon tietoa. Tämä hirttäminen oli kyllä päivän paras vitsi!

Yhteistyössä