Turvonnut imusolmuke niskassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imusolmuke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

imusolmuke

Vieras
Onks teillä kellään ollut niskassa koskaan pattia, imusolmuke, vai mikä lie siellä turpoilee?
Löysin toissapäivänä sellaisen pahkuran tuolta niskasta, hiusrajan kohdalta. Mulla ei ole ainakaan vielä mitään flunssaa tms mikä sen vois aiheuttaa. PItääköhän tuon takia mennä lääkäriin?

Alkuperäinen kirjoittaja imusolmuke:
Onks teillä kellään ollut niskassa koskaan pattia, imusolmuke, vai mikä lie siellä turpoilee?
Löysin toissapäivänä sellaisen pahkuran tuolta niskasta, hiusrajan kohdalta. Mulla ei ole ainakaan vielä mitään flunssaa tms mikä sen vois aiheuttaa. PItääköhän tuon takia mennä lääkäriin?

voi johtua kipeistä niskoista. älä näplää sitä ettei ärry ja turvotus laskee.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

Ai, voiko ihan niskoista vaan johtua? Mulla on kyllä niskat jumissa kun oltiin juhannuksena mummolassa ja siellä oli niin hirveen huono se tyyny millä nukuin.

Mun miehellä tuntuu niskassa kans ihan normaalisti. On käynyt verikokeillakin niiten takia et kaikki ok. Se on vaan sen ominaisuus. Mut älä tosiaan näperrä, muuten ei varmasti laske. Jos sua huolettaa niin soita terkkaan ja pyydä verikokeet.

joskus jos olet flunssan sairastanut ja niitä turvonneita imusolmukeita tullu niin mulle lääkäri sano ettei kaikki lähe koskaan pois. mulla aika paljon pikku patteja niskassa aikoinaan sairastetun rauhastulehduksen takia

Tuttu juttu mullekin, yhdistän sen kipeisiin niskoihin. Vaikka mulle tulee kyllä tosi helposti myös turvonneita imusolmukkeita. Sanoisin myös että älä näplää, ja yritä saada niskat kuntoon :)

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

Ai, voiko ihan niskoista vaan johtua? Mulla on kyllä niskat jumissa kun oltiin juhannuksena mummolassa ja siellä oli niin hirveen huono se tyyny millä nukuin.

mulla on tosi paljon niskojen kanssa ongelmia ja jossai vaihees oli koko ajan sellanen patti tuol vasemmalla puolella hiusrajassa. näpläsin sitä aika paljon ku mietin mikä on ja se ei laskenu, mut ku sit sain selville ja ei tullu koskettua siihen ni laski pois. joskus tulee ku niskat ihan juntturassa.

nyt mulla on korvan takanakin sellainen patti... se on vähän isompi kuin tuolla niskassa oleva. Mutta, mulla on kyllä nyt hieman kurkku kipeä, joten oiskohan nuo imusolmukkeet siitä turvonneet...

Mulla on vasemmalla puolella niskassa kaks pattia, toinen isompi ja toinen pienempi. Molemmat vähän arkoja, varsinkin alempi kun oon sitä näplännyt. Pitäis siis varmaan olla koskematta niihin. Oikeellaki puolella on patti mutta noita kahta pienempi eikä arista, muuten saman oloinen patti :D Itellä kyllä ollu jo useemman kuukauden flunssaa ja pari vuotta sellasta melkeen jatkuvaa flunssaa, joten varmaan tää flunssailukin kai voi olla syynä, vai? Flunssien syytä ei olla löydetty vaikka kaikin mahdollisin keinoin on yritetty selvittää..

Yhteistyössä