2
2xäiti
Vieras
Mä oon miettiny ostaa tuon britaxin multitech istuimen mut se kyllä mietityttää että kun tytteli vasta painaa sen 6 kiloa ja 62 cm pitkä ja on pian 5 kuukautta vanha, kun istuimen käyttöikä on alkaen 6 kuukautta ja se 9 kiloa että uskaltaiskohan tyttöä siihen vielä 6kk laittaa toisin sanoen saako niin pientä vielä laittaa istuimeen onko aivan liian iso semmoseen istuimeen no jos painais kuukauden päästä sen lähemmäs 7 kiloa melkosesti pitäis kasvaa että tuon 9 kiloa painais 6 kuukautisena.Meillä kun tuo kaukalo ei ole turvallisimmasta päästä ja haluaisin mahdollisimman pian turvallisen istuimen.Toinen mitä oon miettiny on se Britax secura tai sitten se britax hi-way, meillä käytössä nissan almera-03 että ei mikään tila ihme.Mutta toisaalta noista istuimista ei saa kasvot menosuuntaan muun kuin tuon multitechin.Tytöt kyllä niin pienikokoisia että saattais mennä sinne 4 vuotiaaksi kuopuksella tuo selkä menosuuntaan istuin mutta mites viihtyy enää sen ikäinen lapsi selkä menosuunnassa.
Esikolle joka pian 3 vuotta ajattelin ostaa sen Britaxin kid plus istuimen sitähän saa alkaa käyttää jo 3 vuotiaasta tosin hänkään ei paina vielä sitä 15 kiloa mitä istuimen käyttö vaati että odotella täytyyOnkohan muuten tuohon Britaxin kid plus turvaistuimeen joku pituusvaatimuskin tietääkö joku? .Esikolla kun on tuttavilta saatu istuin niin sitä en viitis enää kierättää tälle meidän kuopukselle on se jo aikansa elänyt..No mutta kertokaas mitä ootte mieltä, kiitos jo etukäteen!
Esikolle joka pian 3 vuotta ajattelin ostaa sen Britaxin kid plus istuimen sitähän saa alkaa käyttää jo 3 vuotiaasta tosin hänkään ei paina vielä sitä 15 kiloa mitä istuimen käyttö vaati että odotella täytyyOnkohan muuten tuohon Britaxin kid plus turvaistuimeen joku pituusvaatimuskin tietääkö joku? .Esikolla kun on tuttavilta saatu istuin niin sitä en viitis enää kierättää tälle meidän kuopukselle on se jo aikansa elänyt..No mutta kertokaas mitä ootte mieltä, kiitos jo etukäteen!