Meillä alkaa isyysloman loppu häämöttää, odotan jo jännityksellä taas aamuja jolloin minä herään tytön kanssa ennen kuutta ja mies jää nukkumaan kun kahdeksaksi kuitenkin menee kouluun.Loman ajan olen melkein joka toinen päivä saanutkin nukkua jopa kymmeneen !
Tosin muutamana päivänä viime viikolla likka on otti vähäisistä yöunista takaisin päivällä ja nukkui meidän välissä myös melkein kymmeneen.Silloin kyllä heitti "aamupuuro klo 09"-rutiinit häränpyllyä.
Noh, eihän meillä koskaan olla kellontarkkoja oltukaan
.
Kestovaippakankaat tuli ja surruttelen innosta hihkuen vaippoja.Meinasin muutaman käyttää päivässä, olen ihan liian laiska kestoilemaan kokopäiväisesti tai ainakin öisin - hatunnosto teille jotka moista tekevät!
Meilläkin kieriskellään ja pyöriskellään pitkin lattioita, uusin keksintö on päristää lattiaa vasten
Tyttö hihkuu innosta kun on saanut aikaan itsensä kokoisen kuolalammikon !Hurjaa vauhtia on nyt kehittynyt liikkumisen suhteen, tuntuu ettei kohta pysy sylissäkään kun pitäisi vaan kääntyillä.
Miinuspuolena innokkaassa liikkumisessa on yöllinen kääntyily jota on nyt alettu harrastaa oikein urakalla.Harkitsen unipussin ostamista kun monta kertaa yössä saa nukutella uudestaan tai ottaa perhepetiin nukkumaan.Tosin neiti yrittää uhkarohkeasti myös kierähtää isin yli aamuyön tunteina
.
Pottailua ei olla vielä aloitettu vaikka suojarefleksit on ja istuukin tomerasti ajoittain ilman tukea.Ensi viikolla saadaan kai syöttötuoli niin päästään pois sitteri-syömisestä.
6kk neuvolassakin käytiin, ikää oli melkein 7kk mutta mitat saatiin kirjoihin ja kansiin.Painoa on edelleen reippaasti, tosin nyt on tullut jo vähemmän grammoja per kk kuin aikaisemmin.Seuraava neuvola meillä onkin sitten Vasaramäessä kun muutetaan - etkös Myy[ käy siellä poikasen kanssa ?
Aletaan vaan suunnittelemaan sitä kahvittelua, meille sopii melkeinpä mikä päivä vaan esim. ensi viikolla.Babybio on seuraavan kerran 17.1 ja 31.1, sielläkin voisi piipahtaa toki.
Marakatissa en ole koskaan käynyt, pitänyt on kyllä mutta kun ei saa aikaiseksi. Forumiin on nyt tullut joku oikein mukavan näköinen kahvila jossa näin pari päivää sitten vaunuilevia kahvilla eli tuntui mahtuvan myös sinne ...
Neiti vaatiin logistista avunantoa eli :wave: ...