Mukaan vain talvikukka 79 =) Me ollaan aikalailla samassa; mulla rv 8+2 nyt...täälläkin kärsitään pahasta olosta :x
Pitkästä aikaa... joulu meni meilläkin ihan hyvin, tosin Verneri ei olisi jaksanut oikein kaikkea sitä kyläilyä, oli vähän pahalla päällä. Mutta kivaa oli, saatiin paljon kivoja lahjoja, varsinkin Verneri, nyt kun on suvun pienin(ei kauaa, voi voi...).
Verneristä on tullut kauhean villi =) Ihan kiva se vaan on, että jaksaa touhuta. Pyörii lattialla ja tekee mittarimatoliikkeitä(peppu nousee ylös ja laskee alas), hurjasti karjuen ja kiljahdellen. Hakkaa leluilla lattiaa tai mua, jos sattuu sylissä olemaan, tai pöytää käsillään. Uusia äänteitä on tullut paljon tätätää, tititii, ja naksuttelua.
Kauhea meteli meillä on täällä aamusta iltaan =)
Mutta nyt se poika on keksinyt että maito ei olekaan enää hyvää. Mehän tehtiin ennen niin että annoin maidot erillisinä aterioina. Nyt kuiteskin olen pyrkinyt että olisi selkeät ruoka-ajat ilman "välinaposteluja" ja siis antanut maidon aina ennen kiinteää ruokaa. Kauhea taistelu siitä on tullut. Tuttipullosta ei juo, vaan leikkii vaan tutilla. Nokkamukista saan annettua, mutta kun ei osaa vielä kunnolla juoda niin se on tosi hidasta(annan siis aina suullisen että saa nieltyä). Taikka sit tavallisesta mukista. Pysyn kyllä sen suhteen tiukkana että jotenkin se maito on alas saatava, kun sitä kuitenkin laps tarvitsee. Kaiken lisäksi olen huomannut että jos ei juo päivällä, ei myööskään nuku yöllä.
Noista vaipoista, Raitapaita... meillä on käytössä erilaiset sisävaipat villisten kanssa käytettynä ja lisäksi taskuvaippoja(BumGenius) kyläilyihin ja kaupunkireissuille. Noita sisävaippoja meillä on monenlaisia, näpsykiinnitteisiä sekä tarra- ja neppikiinnitteisiä. Osa vaipoista on koko vaippaiän vaippoja, ettei tartte koko ajan ostella. Verkulta on pieneksi jääneitä odottamassa pikkusisarusta :heart:
Ja villiksiä on pitkä-ja lyhytlahkeisia monta paria(olen niihin hurahtanut)...
Mitenkäs meinasitte muuten uutta vuotta juhlistaa? Me meinattiin ihan kolmistaan täällä kotosalla.