Turun äidit+ tulevat sellaiset

Raitapaita voi ottaa liinansa näytille ja kertoo hintapyyntöä. Mulla kudottu haaveissa. =)

Mä kävelin kans jonkin matkaa jokirantaa ja oli tosi ihanaa... Tällasia kelejä lisää, KIITOOOOS! =) Jospa sitä terassillekin joku päivä pääsis poikkeemaan... :p
 
Mulla on otsatukka nykyään B) Ette tunnistakaan kun nähdään... no mulla on se sama vanha vauva kumminkin :D

Joo, viehän se Koala vähän tilaa. Meillä on se silleen olohuoneen nurkkaa vasten, menee siinä jollain lailla. Se on onneksi ihan nätti kapistus kaiken lisäksi!

Meillä K vähän riidellyt ja minusta tuntuu, että yläien olisi vähän turvoksissa. Jospa sieltä jotain pian putkahtaa esiin ettei tarvitse päiväkausia olla arvaamattomalla tuulella!
 
Hei Raitapaita, tarttisin sun asiantuntija-apua... Tietty jos muutkin osaa sanoa niin ihan vapaasti vaan. Siis mä haluaisin kesäksi kevyemmän kantosysteemin. Tällä hetkellä on Babyhawk vuokralla, mut senkin kans tulee lämmin. Mites kudottu rengasliina tai rengaspussi, kumpi olis parempi?
 
Satuinpas olemaan sopivasti langoilla :D . Henk.koht. rengasliinalla en tykkää pitkää matkaa kantaa - tuntuu selässä jo vartinkin kantaminen, ilmava se kyllä on jos kangas on harvaan kudottua.
Pitkistä liinoista kevyin ja kesäisin on Antti, http://www.babyidea.fi/kantoliinoista/antigua.html mutta jos sitominen ahdistaa niin matkaan tuleekin mutka.
Kun ei noita neliöliinoja ja kantoreppuja oikein ole kevyempiä ... tietysti voi jostain vuokrata ergon tms. ja kokeilla, itse en oo kokeillu kun hullaannuin niin tuohon Hawkiin.

En ole kaikkitietävä, esim. Vib vois antaa lisää vinkkejä, ja Mansikka ....
 
Kudotut liinat on ihanan viileitä juu, käsinkudotut nimenomaan kun ilma pääsee hyvin kiertämään. Antti on ohut, mulla oli se jonkun aikaa mutta oli liiankin ohut mun makuun, joten kiertoon meni! Mulla on nyt Brasil-liina, joka on paksumpi kudottu, mutta silti ilmava ja tosi pehmeä, se on mun suosikki! Rengasliinoista voin sanoa sen verran, että olen tykännyt kantaa, varsinkin nyt kun edessä kantaminen painaa masua ja Vernerin pää tulee mun naaman eteen. Olen jaksanut muutaman tunnin hyvin, mutta venyttelyä vaatii jälkeenpäin kyllä!
Nyt muuten raivasin tilan sille Koalalle! Se tulee ensi viikolla, ja jos Verkku mahtuu siihen niin sitäkin voisi siinä huvikseen kiikutella. Se on nykyisin ihan sylivauva taas, nukahtaakin syliin :heart: Ja päivällä roikkuu lahkeessa koko ajan. Tosin sitten kun syliin pääsee, niin ei kauaa viihdykään, vaan alas pitää päästä:)

Verneri ottaa hienosti ekoja askeleitaan tukea vasten! On harjoitellut pari viikkoa, ja menee sohvapöytää ympäri. Kai se yrittää seistäkin ilman tukea, kun välillä päästää irti tuesta ja putoaa pyllylleen:) Useimmiten kyllä malttaa laskeutua nätisti.

Me ollaan nyt käyty jo hiekkikselläkin:) ihanaa kun poika saa jotain uuttakin tekemistä eikä aina vaan sisäleikkejä.
 
Meeryläisen bongasin tänään Hulluilla päivillä mut en viitsiny alkaa huutelee siellä ihmispaljoudessa mitään.. Muutamat vaatteet tuli sieltä Ellalle ostettua, esim. sellanen ihana vaaleenpunainen Benettonin college puku, siis huppari+housut.
 
Meillä on pitänyt nyt vilinää ja vilskettä kotona niin että ei o tännekkää jaksanu kirjotella!!

Meille syntyi 25.3.08 klo 12.29 pikkuprinssi mitoin 4800g ja 52cm,synnytys oli nopea vain 50min,ja onnex ilman repeämiä selvittiin,vaikka tuntui kyllä että poju ei sitten millään tule ulos vaikka kuinka puserran..mut nyt on mentävä pikkuisella on nälkä..
 
Hutihulinat tulossa 19. päivä, ketä menossa? http://www.kestovaippainfo.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=90464 Me ajateltiin piipahtaa, yritän isännänkin houkutella mukaan.

Vähän mieluillaan kevyempiä rattaita kesäksi... Oon tutkiskellut nettikauppoja, mut kun on niin paljon mistä valita. Millaset olis parhaat, sellaset, jossa on neljä tuplarengasta (kaikki kääntyy jos haluaa) vai kaks takana ja neljä edessä vai kaks takana ja yks edessä? Me jos ostetaan rattaat, niin ne ei sit saa maksaa kuin korkeintaan 150 euroa ja niitten pitäis mennä kasaan tietty.
 
Onnea kovasti Taaperotx3! :flower: Kyllä varmaan vilskettä riittää ja paljon innokkaita pikku "hoitajia" kuopukselle..! :D

Kiitos vinkistä Meeryläinen, kyllähän tuonne voisi hommautua. Noista rattaista en osaa sanoa kyllä... mut saako tuollaisia kolmipyöräisiä muuten noin edullisesti jostain? Ei sillä että kuumeilisin, ratasvalikoimamme on jo suht kattava :D
 
Heips!

Niin on mennyt loman jälkeisissä hulinoissa nyt pitkä tovi etten ole tännekkään toimertunut kurkkimaan. Mutta mukava olisi nähdä taas ihan livenäkin teitä.

Onnea taaperotx3 :lle tuoreesta tulokkaasta! On ne vaan niin pienen aikaa niin pieniä että ota tuhinasta kaikki irti!

En myöskään ole pääsyt postista hakemaan sitä EllaRoo Mei Tai liinaa josta teille höpisin viime treffeillä. Huomenna olisi tarkoitus päästä kokeilemaan. Enkä tiedä millainen on käyttää, toivottavasti kepeä kesäksi. Muutaman aika puolesta puhuvan kommentin ainakin netistä löysin mutta niin kai kaikista löytyy puolesta ja vastaan. Niin maku asioita! Täältä tilasin http://www.kestovaippakauppa.com/?tuote_id=810&op=lk&kat=

Nyt pyykit valmiit, on kai aika päästä jo nukkumaan. Öitä!
 
Meil on alkanut syömälakko - puurolautanen ei tyhjene entiseen malliin eikä varsinkaan liharuuat kelpaa, ei edes jälkiruualla huijaten :( .Muutamaan kertaan nyt viime päivinä on tyttö myös herännyt huutamaan suoraa huutoa keskellä yötä ja ainoa syli mikä kelpaa on äiti ... voiko noin pienelle tulla poskihampaat ?
Ajan kanssa menee varmasti ohi taas, tää on taas näitä "vaiheita" .. :D .

Me ollaan ainakin tulossa Huhtihulinoille ! Piti siitä vinkatakin täällä aikaisemmin ,mutta Meeryläinen ehti ensin.Täytyy säästellä nyt rahoja kun tuolta kuitenkin löytyy jotain mikä on pakko saada.
Myös mammakeitaan kirppikselle ajattelin mennä 26. pvä tätä kuuta käymään.Myytävääkin olisi mutta en usko että yksi pöytä täytyy noista mun tavaroista, eli jos joku on menossa myymään niin voisin tulla jakamaan pöydän ?

Ratasasiaa en osaa oikein kommentoida ,mutta tuolta vauvattaren sivuilta ainakin löytyy useampi hintakaton alle menevä matkaratasmalli. Meillä on rattaissa vaan etupyörät kääntyvät (ja tietty lukittavat tarvittaessa), toimii kaupoissa asioidessa mainiosti.Kolmipyöräiset joissa on kääntyvä etupyörä on varmaan yhtä kätevät, kääntymättömällä etupyörällä saa kyllä "vääntää" kun kääntää vaunuja mutta ei niin paljon tarvi kuin yhdistelmillä ...

Käviskö kahvit perjantaina ?
 
Yritän kirjoittaa jos pystyn, on eräs pikkuinen poika tässä vieressä roikkumassa :)

Olen menossa Hulinoille, mulle on tulossa sinne iso kasa tavaraa =) Samoin olen menossa myymään mammakeitaalle, jos vastaisivat joskus mun sähköpostiin... Mulla täyttyy kyllä myyntipöytä reilustikin. Olen laittanut viime viikolla jo viestiä niille mut vastausta ei kuulu...

Kuulostaa kyl hampailta, Raitapaita... onko teil kaikki muut hampaat sitten jo tullut? Meille käy perjantai ja mielellään tuo klo 12...

Mä kävin tänään Vernerin kanssa ultrassa ja olipa kiva, kun sinne ei saanutkaan rattaita mukaan(ei meilläkään neuvolassa saa, mutta tuo kun on ultraääniyksikkö niin on vähän eri juttu)... Kiva jättää tuo marakatti lattialle repimään kaikki tavarat alas :whistle: No hyvin se meni, mutta en oikein pystynyt keskittymään kun samalla piti yrittää katsoa mihin poitsu menee... Ettekös te käy Raitapaita ja Myy siellä Mäntymäen neuvolassa? Musta se on outo kun ei ole kovin vauvaystävällinen, esim odotushuoneessa ei voinut lasta päästää lattialle kun oli kaikkia roskakoreja, kukkapöytiä jne... ja kengät jalassa ihmisillä...valivalivali :ashamed: =)

Joka tapauksessa: Pikkuvauvalla on kaikki hienosti, hän on vähän pienikokoinen mutta normaalin rajoissa :heart: Oli jo niin pitkä, ettei hyvää kuvaa saatu, mutta ei se haittaa. Mullahan on jo 23. viikko menossa, yleensähän tuo rakenneultra on vähän aiemmin.

Ainiin, onnea Taaperotx3!!! Ihania uutisia. :flower:
 
onnittelut Taaperotx3:lle :flower:

Hulinoille olen menossa... ihan vaan kattelee... :whistle: perjantai sopeis mulle kans.. klo 12 käy myöskin hyvin... :D täytyykin pistää toi keitaan kirppari ylös et muistaa mennä katsastamaan mitä löytyis... :D
 
Surffailin koko eilisillan netissä rattaita vertailemassa. Muutama hyvä vaihtoehto löytyi, mut kun ABC-rattaita haukuttiin netissä, niin jäljelle jäi vaan Römer Yanis. Käytiin niitä katsomassa Vauvatalo Johannassa, mut päätettiin sit kuitenkin kipaista katsomassa Oz Babyn valikoima. Toivottavasti ostosta ei tarvitse katua... mukaan tarttui Carena Easy, viime vuoden väri, hintaan ysiysi. Jospa tuo meidän käytön kestäisi. On kevyet, helposti ohjattavat ja tosi helposti kasattavat ja koottavat. Takana yhdet renkaat ja edessä pyörivät ja lukittavat tuplarenkaat. Katukärryiksi varmaan ihan kivat ja matkallahan noi säästää tilaa ihan hirveesti yhdistelmiin verrattuna.

Liinoja oon kans katellu oikein urakalla ja kivoja on tosi monta. Toivottavasti Huhtihulinoilla pääsen mahdollisimman montaa kokeilemaan. Babyhawkin palautan huomenna. Se on mulle liian kuuma ja vaikeasti kiristettävä. Tyttökään ei tykänny kun ei nähny tarpeeks ympärilleen. Valukin sen verran et aika usein sai olla sitä nostelemassa hyvään asentoon. Niin ja hulluilla päivillä tuli käveltyä ainakin viis tuntia ja lonkat tuli siitä kipeäksi. En tiiä, voinko Babyhawkia siitä täysin syyttää mut kun ei tuo tyttökään keijukainen ole, niin aika raskasta oli.

Jaa kaffelle... meille käy myös perjantai klo 12. Siinä Forumin pallon kulmilla varmaan, niin kuin ennenkin?
 
:wave: Täällä myös yksi hiljainen. On taas mennyt aikaa niin paljon kaikkeen muuhun, että ei o tullu kirjteltua.

Hulinoille saatan lähteä ainakin kattomaan, samoin Mammakeitaan kirppis vois olla kiva. Myymäänkin pitäs selvitä, mut saisinkohan siihen mennessä tavarat katottua...? Hmm. Taitaa vielä jäädä.

Perjantain miitti sopii ja aika on passeli. Toivottavasti saan ton lapsosen syömään siellä, kun viimeks oli epätoivosta. Oli kai liian väsynyt, kun baby sign on just aamupäikkäreiden aikaan. Täytyy huomenna koittaa saada nukahtamaan, nmiin saan rauhassa viitoskella ja poika välttyy univajeelta.

Meeryläisellä olikin raskas päivä Hulluilla päivillä, kun mä vielä houkuttelin kävelemään kotiin. :ashamed: Oli niin nätti sää. Ihmeen kivasti pääs kulkemaan vaunujenkin kanssa, joten mä taidan säästää selkääni toisenkin kerran.

Ihania pääkallovaatteita kaupoissa... Poitsulla ei kohta muuta olekaan. :LOL:

Onnea Taaperotx3! :flower: On se vauvan tuoksu ja tuhina vaan niin ihana... *huokaus* :)

Vib... Joo siellä Mäntymäessä kävin ja on tosiaan kaikkee muuta kuin lapsiystävällinen. Mut se kun on äitiysneuvola, niin kai ne olettaa sinne mentävän ilman lapsia. Ihan niin kuin kaikilla olis eka tai muut lapset päivisin hoidossa. :headwall:

Raitapaidalle myötätunnot ja roppakaupalla pitkää pinnaa! Meillä vähän samaa ilmiötä, liekö ne kulmahampaat. Poika ei anna edelleenkään kattoa, mut hampaiden pesu on sentään helpottanut. Käytöksestään päätellen siellä kuiten jotain on punkemassa. Antibioottikuuri loppu tänään, joten tuskin sentään korvista johtuu. Varasin just allergiakontrollin ens kuun alkuun ja samalla tarkistetaan korvien tilanne... Mikäli ei taas uusi ennen sitä.

Jahas, jos yrittäis taas saada yhteyttä Kelaan...
 
Kiitos kaikille onnitteluista!!Meidän pikku poju on kyllä tosi syötävän suloinen,ja hän on kova hymyilemään,varsinkin unissaan ja kerran kuulosti ihan siltä että hän naurais ääneen:)
Ja isosiskotkin ovat ottaneet veljensä hyvin vastaan,mustasukkaisuutta ei ole ollut näkyvissä,ainakaan vielä.. :)
 
Minä nyt varmistin sitten että menen sinne Mammakeitaalle sitten myymään. Kiva kun saa vähän tavaroita pois kaapeista, meillä on vauvanvaatteitakin ihan liikaa. Toivottavasti sinne tulisi nyt paljon ihmisiä. Onko sulla Raitapaita miten paljon tavaraa?

Uusista hankinnoista, Yamo on myyty ja tilalle hankittu Onbuhimo "neliöliina", ja ihme ja kumma, sillä saa tuon marakatinkin selkään kyytiin! Tosin helppoa ei ole sekään. Sitten kyllä viihtyy kun siellä on, varsinkin kun hiuksista voi repiä helposti :heart:

Vernerillä on selkeästi joku "tahtokausi" alkanut! Eli osoittaa tosi näkyvästi mieltään, jos ei joku mene niinkuin hän haluaisi. Leppyy kyllä myös nopeasti, kun pääsee syliin ja saa jotain muuta ajateltavaa. Välillä saa myös sellaisia huutokohtauksia, että ihan huomaa, ettei edes itketä, vaan huutaa vaan kun huvittaa. Sillon olen vaan ottanut syliin ja antanut siinä venkoilla ja karjua, mitäs muutakaan voi tehdä? Sitten on vähän ajan päästä lopettanut. Nuo on siis sellaisia että tiedän ettei ole mikään hätänä, nälkä ja väsy ja kipu/epämukavuus on kuitenkin helppo tunnistaa.

Sitten toisaalta on hirmuisen hurmaavakin nykyään, pusuttelee ja höpöttää naurussa suin ja kömpii syliin halimaan. Ei kyllä vaikuta enää sillä tavalla vauvalta kun ennen, on kasvamassa omaksi persoonakseen(tai onhan se sitä ollutkin, mutta näkyy nyt selvemmin). Outoa.
 
Meilläkin on tuota "tahtotilaa" ihan selkeästi havaittavissa, kun asiat ei mene niinkuin neiti tahtoisi alkaa hirveä rimpuilu ja kiljuminen, itkeskeleekin mutta kyyneleet kuivaa kun keksitään jotain muuta ajateltavaa. Tyttö on kuitenkin niin itkuinen välillä että varmuuden vuoksi käydään huomenna lääkärissä ettei nuo nenän niiskuttelu ole mennyt korviin/keuhkoihin.

Ei mulla älyttömästi ole myymistä mammakeitaalla, voi jopa olla että saan pöydän jaettua Myyn kanssa .. katsellaan nyt.

Muutaman kerran olen tuolla babyhawkilla yrittänyt selkään sitoa ja kyllä se pitkän äheltämisen jälkeen onnistuu ja tyttö viihtyykin siellä mutta tykkää repiä äitiä tukasta niin plajon että on vähemmän tuskallista kantaa vaan edessä :D . Olen alkanut harkita jonkun Amazonas-liinan hankintaa kunhan pääsen eroon tuosta Hoppesta ... täytyy hulinoilla niitäkin vilkuilla.

Tein tänään ehkä parhaat kirppislöydöt pitkään aikaan, viidellä eurolla sain tytölle sellaisen 70-luvun äp-makuupussin josta on nettikirppiksillä pyydetty parikin kymppiä ja kaupan päälle vielä toisen retro-peiton !! Jes!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Sitten toisaalta on hirmuisen hurmaavakin nykyään, pusuttelee ja höpöttää naurussa suin ja kömpii syliin halimaan. Ei kyllä vaikuta enää sillä tavalla vauvalta kun ennen, on kasvamassa omaksi persoonakseen(tai onhan se sitä ollutkin, mutta näkyy nyt selvemmin). Outoa.
Juu toi syliin hamuaminen ja pusuttelu on tosi hellyyttävää. :heart: Meillä kans poitsu tekee sitä ja mä oon ihan myyty. Ei toi jätkä kyllä enää vauva olekaan, kun tukea vasten kävelee ja hetken seisoo ilman tukeakin... Niin se aika vaan menee ja meidän vauvoista kasvaa taaperoita. On ne ihania. :) Tuntuu tosiaan oudolta, kun aika on menny niin äkkiä poika on oppinu uskomattoman määrän asioita. Ja miten ihanaa on kuulla, kun sanoo toistuvasti äiti. :heart:

Mulla on kans liikaa vauvan vaatteita ja tosi vähälle käytölle jääneitä kestoja. Jos sen pöydän ottaa sieltä Mammakeitaalta puoliks, niin onkohan maksukin puoliks? Mä voisin tosiaan Raitapaidan kaveriks lyöttäytyä, kun ei mullakaan pöytä täyteen tule... Jos edelleen ok?

Voisitko sä vib auttaa mua hinnoittelemaan ne mun kestot, kun oot niihin perehtynyt?

Kateltiin Meeryläisen kanssa tänään liinoja Ruohonjuuressa ja siellä oli poistoissa sellanen ohut kudottu 5m liina. Tykkäsin paljon. Katon nyt vielä käytettynä, jos sais jostain edullisemmin. Toi oli kyllä just sopivan pitunen mulle ja ihanan kevyt. Onneks se mun trikoinen on vaan lainassa, niin pääsen siitä helposti eroon. :D

Poikanen ei o tänään juuri nukkunu... Annettiin äsken välipalaa ja kohta vois yrittää tarjota tilkan maitoa. Jospa sitten simahtais, kun muuten illasta tulee ihan mahdoton. Eilenkin oli mieletön vauhti päällä ja nukahtaminen kesti, mutta nukku sit onneks kasiin asti. Kerkesin jopa käydä suihkussa. Hammas / hampaat vaivaa taas, mut jospa se siitä alkais pian helpottaa. Onneks yöt on rauhallisia.

Ketäs sinne Mammakeitaalle nyt sitten on tulossa tästä porukasta sillon 26. päivä?

*Muoks* katos, Raitapaidalla oli sama ajotus. :D
 
Mihinkä me mennään huomenna kahvittelemaan?

Myy, voin koittaa kattoa niitä hintoja, jos osaan:) Eikai ne ota kahta maksua, jos yksi paikka, luulisi ainakin...

Minun selkä "hajosi" eilen :( Olin lenkillä pojan kanssa ja ihmettelin kun niin särkee, sitten kun tultiin kotiin ja yritin nostaa sitä rattaista pois niin en pystynytkään kun sattui. Tuskalla sain pojan sitten rappuja ylös kotiin, ja mies saikin sitten hoidella loppuillan. Tämä jumppapallo on nyt kyllä ainut paikka missä on mukava olla, ei ainakaan makoilu onnistu! Yöllä oli tyyny ristiselän alla, nosti sitä vähän ja sitten auttoi.

Hei, tiedättekö mistä saa ompelukoneeseen puolia? Lainasin siskolta koneen ja eihän siinä ollut, ei ole sisko varmaan muutamaan vuoteen konetta käytellytkään.. ompelukset on leikelty valmiiksi ja pitäisi päästä surruuttelemaan... eihän Hansassakaan enää ole Singer-kauppaa?
 
Kiitos vib! Luotan sun tietämykseen. =) Hansassa on joku ompelukauppa, siinä kirjakauppojen lähellä. Olisko niitä puolia siellä? Pikaista paranemista selälle!

Mä saan kans koneen lainaan... Mutsilta pyysin, kun sisko on tänne tulossa käymään ja voi kyytiinsä ottaa. Innolla jo ootan, vaikka vähän remppa se konevanhus on enkä mä mikään taituri. Mut jos mä jotain visioita saisin toteutettua, niin olis kiva. Pitäsköhän mun nyt alkaa jo huolestua, kun ensin kaivoin villalangat ja puikot, nyt haaveilen ompelemissta...? :LOL: Ei o ihan tyypillisintä mua.

Tänään olis sellanen kotipuuhastelupäivä, kun ei o mitään sovittuja menoja. Pyykkäystä, tiskejä, tavaroiden järjestelyä ja kaupassa käyntiä. Neulomista. :D Poitsu könyää nyt niin paljon kaikkia tasoja kähmälöimään, että pakko koittaa saada ulottuvilla olevat sijotettua muualle... Muuten ei voi selkäänsä kääntää. Imuroidakin pitäs, mut eipä oikein kaikkee huvittais samana päivänä. Mut jospa mä tästä innostuisin.

Olisko joku Hansan Aschan vaihteeks kiva paikka kahvitella? Vauvapuolen porukka menee käsittääkseni kans johonkin niistä, mut eihän meidän tarvi mennä samaan. Jos vaikka sinne ylös, en tarkota kuitenkaan sitä parveketta. Sekin tosin käy. Vai onko muilla ehdotuksia?
 
Huomisesta, nähdään nyt alustavasti siinä Forumin pallon kohdalla, katellaan siitä sitten mihin mahdutaan/kukin tahtoisi mennä. Ok? Me ollaan siis ainakin vielä tulossa, lääkärissä käytiin tänään ja terveeksi todettiin tyttö - korvat ja keuhkot sekä nielu puhtaat eli tähän tautiin/kiukkuun ei nyt auta kuin aika.Kerrankin muuten oli lääkäri joka otti lapsen kivun todesta, vaikka se olisikin "vain" hampaita ja määräsi tujumpaa kipulääkettä jossa on pidempi vaikutusaika.Kun ei tuosta pienestä tiedä särkeekö jalat, hampaat vai kiukuttaako muuten vaan.
Me ollaan nyt Myyn kanssa tulossa myön myymään sinne mammakeitaalle, tänään tuli vahvistusmaili.Eivät tosiaan ota kahta maksua vaikka myyjiä kaksi onkin, pöytäkohtaisesti siis laskuttavat kuten arvelinkin.
Eilen kun olin muutaman tunnin poissa kotoa teatterilla niin tyttö otti oikein spurtin uusien taitojen kanssa ja näytti isille miten seistään tukea vasten ja kontataan eli hylkeily on taakse jäänyttä elämää !Tänään jo lääkärin vastaanotolla odotellessa tyttö konttaili muiden lasten luo niinkuin olisi sitä ikuisuuden tehnyt, ei kyllä toisia lapsia osaa vierastaa yhtään - lääkärisedästä sitten tulikin vähän itku.
Eli huomenna täytyy äitin lähteä haalarikaupoille että päästään puistoon heti viikonloppuna!
Täytyy meidänkin varmaan pian alkaa muuttaa näitä tapaamispaikkoja kun lapsoset alkaa olla siinä iässä etteivät paikallaan pysyä, eikös siellä Marakatissa ollut lapsillekin joku temmellysnurkka ?
 

Yhteistyössä