Höh... mäkin haluun mukaan leffaan ja tapaamiseen, saiskohan tuota flunssaa joudutettua? Viime yö oli jo helpompi kuin kaksi edellistä, mut nokka tuhisee edelleen ja kuumettakin oli vähän. Inhottaa väkipakolla antaa nenätippoja. Silmät ei enää rähmi, niitten tippojen laitto se vasta haasteellista oli. Miksei voi pieni tajuta et hänen parhaakseen pitää kaiken maailman tököttejä tunkea melkein joka rööriin
Ylihuomenna olis viimeinen viittomakurssikin, pahoin pelkään et jää nyt väliin. Ja huomiselta jää hierontakin pois kun ei ole lapsenvahtia. Mistä mua rangaistaan :headwall: ? Jos tuo tytön kuume nyt laskis niin vois pienen lenkin tehdä ulkonakin. Tänäänkin oli NIIN ihana päivä.
Pinkee, meillä riisipuuro ja maustetut valmispuurot uppoaa tosi helposti, kaurapuuro on jostain syystä sen verran pahaa, et pitää kunnon lusikallisella hedelmä- tai marjasosetta huijata. Oisko se kaurapuuro niin limaista ja paksua, et sitä ei saa niin näppärästi huitaistua kitaansa... En mä ainakaan täydellisen hienoksi niitä hiutaleita jaksa jauhaa. Toivottavasti maistuu K:lle muut puurot. Mä muuten löysin banaanipuuroa kaupasta (siis riisi- ja maissipohjainen), piti ottaa kokeeksi.
Jännityksellä nyt ootellaan, tuleeko meille Saksasta pakettia vai ei. Tilattiin Tripp Trapp, pieniä leluja, kantoliina (josta mainitsinkin jo aiemmin), matkasänky ja jotain pieniä tarvikkeita vaunuihin/rattaisiin. Hitsi kun nyt tuli vasta mieleen, oisin voinu Sssallalta kysellä suosituksia, hän kun tuntui tilanneen Saksasta jotain joskus.
Jahas, ipana heräsi... voih. Saispa vielä nukkua niitä 10 tunnin unia...