Turkulaisia paikalla? Mitä kuntosalia suosittelet ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Kokemuksia turkulaisista kuntosaleista kaivataan. Missä olette saaneet hyvää ja asiantuntevaa palvelua ja kokeneet, että on kiva käydä? Monipuolisia ohjattuja tunteja, mahdollisesti jotain oheispalveluita tms. Myös lapsiparkki olisi hyvä olla ja niidenkin toimivuudesta ottaisin mielelläni kokemuksia vastaan. Kiitos!

MM kalevantie. Itse ostin ainaisjäsenyyden joskus vuonna papu, eli en tiedä mitä nykyään kustantaa. Mutta kiva hlökunta, hyvät pukkarit ja sauna, "pattipuoli" erikseen, hyvä (onkohan oikea termi) aerobinen puoli eli kuntopyörät, soutulaitteet jne., sulkkiskenttä sisällä, kesäisin beach volley ulkona, lapsiparkki, solarium...aktiivinen yhteydenpito.

Mä kävin joskus M&M-kuntotalolla ja siellä oli ainakin osaava henkilökunta, mun kanssa ainakin käytiin tarkkaan läpi kaikki nounou-jutut joita en selkävaivaisena "saanut" tehdä, muutenkin tuli tunne että asiakkaan hyvinvointi oli oikeesti tärkeä juttu.

Siellä oli myös hyvä tarjonta, vaikka mitä vaihtoehtoja ohjatuissa jumpissa ja iso kuntosali. Eikä se ollut kaikkein kalleinkaan noista vaihtoehdoista ;)

Jokivarren Elixian jäsenyys mulla on ollut ja meinaan taas ottaa kunhan oon siinä kunnossa joskus että pystyn käymään salilla :)
Mulla oli vapaa liikkuvuus, eli voi käydä myös muissa Elixioissa (Turussakin kaks muutakin), lapsiparkki ihan paras (meidän lapset viihtyi tosi hyvin ja ottivat pieniäkin kun monessa lapsiparkissa ikäraja jotain 3 tms) ja tunnit hyviä.
Plussaa infrapunasaunasta.

Yhteistyössä