Turkulaisia äitejä

Kiitos neuvosta. Kävin tänään Baby 1 -ssä oli tosi kiva kauppa.
Ostin ihanat Hartan vaunut hintakin oli 100 euro melkein edullisempi kuin Johanna vauvatalolla. Sillä satkulla tuli ostettua muuta tarvittava.
Kiitollinen äiti
 
No jos sovitaan että tiistaina klo 13 ja Forum. Vaikka siinä Hesen kohdilla sisällä ja mennään siittä sitte kahville riippuen porukan koosta, niin joko Ricoon tai sit siihen kuurojen kahvilaan, onks sen nimi joku Cafe Sign tms. Käyks tällanen?
 
Tiistai käy meille, tuo klo 13 saattaa kyllä olla juuri esikoisen päiväuniaikaa. Tullaan jos neiti on hereillä. Saattaa nykyisin jättää päikkäreitä pois tai nukkua siten, että heräilee jo klo 13 tai klo 13.30.
 
lispetti: onnea niilolle kauniista nimestä :)

sudenkorento: tervetuloa joukkoon :)

Meillä lähti isi aamulla barcelonaan. Ollaan nyt sitten kaksistaan Ilonan kanssa. Meillä herätään aamuisiin aina klo 7.00 joskus Ilona on sitä mieltä,että klo 5.00 voitais jo herätä,mutta äitillä on eri mielipide asiasta! :LOL: Nukkumaan Ilona käy klo 8.00.

Meillä isille on iskeny auto/vauvakuume ja mulle vauvakuume! :heart:
Mutta,jos nyt ootellaan hetki vielä ennenkuin sisarrusta Ilonalle hankitaan...tai ei sitä koskaan tiiä :D

Nyt juomaan kuppi kahvia, että tämä äiti pysyy hereillä!....ei oo ku neljäs vasta tänään :)

Onko sitä kahvittelua nyt huomenna?
 
amalia Mennään me sitte kahville ainaki huomenna jos muita ei tule =)

Mut jos nyt tänne kirjoitetaan et huomenna tiistaina 12.2. klo 13 ja Forum niin kaikki halukkaat tulee, ei musta tarvi ilmoittautua kun kyl sieltä Forumista sit löytää jos myöhässä tulee ku mennään sitte joko siihen Cafe Sign:iin tai Ricoon.
 
Meillä jää tän päivänen kahvittely välistä... :( Poika on niin flunssainen, että ei o mitään järkee lähteetartuttamaan muita eikä ittensäkään takia. Melkonen sylitakiainen on ja helposti kiukkuuntuva, onneks jaksaa hymyilläkin ja hihkua. Kuumeessa ei o, mut ajattelin neuvolaan soitella päivemmällä... Jos niilä olis jotain vinkkiä miten vois helpottaa oloa. Lääkäriin ei taida vielä olla aihetta.

Mieskin on ihan taju pois, kun on vahvat särkylääkkeet ja silmä tosi kipee. Avuks on onneks jaksanu olla sen verran, että oon rauhassa päässy vaikka veskiin yms... Enempää ei kyllä tarviikaan. Lopummalla viikkoa ehkä sitten jaksaa puuhata enempikin... Toivottavasti torstaina ainakin ulos syömään.

Jos teillä on hyviä vinkkejä flunssasen vauvan hoitoon, niin otetaan kiitollisena vastaan... =) Vanha kunnon sipulikikka helpottamassa hengitystä oli yöllä käytössä samoin ku pinnikseen kiinnitetyt vanulaput, joihin olin pyyhkässy Vicksiä. Nenälimojen imutin on käytössä ja Nasolinia käyn kauppareissulla, kun aikasemmin unohdin ostaa valmiiks ja jotain höyryhengitysjuttua on tarkotus kokeilla. Mut mitäs muita niitä on?

Jahas... jos sitä alkais valmistella tuota poikasta päikkäreille tuosta jaloista leikkimästä... Mukavaa kahvitteluhetkeä tapaamiseen menijöille! :)
 
Heihei! :wave: Jospa vihdoin rantautuisin tänne noista turkuodottajista... Olisin mielelläni tullut tänään tapaamiseen, mutta yö meni ihan persiilleen ja itselläkin vielä vähän flunssainen olo. Seuraavaa treffiä odotellessa... Nyt neiti sitten suvaitsee nukkua kolmatta tuntia kun äiti on pumpannut taas kunnon kofeiiniyliannostuksen eikä uni tule millään vaikka olo on ihan zombie :$ Siinä vesittyi taas meidän vrk-rytmiharjotukset... Enpä kyllä ala tuota tyttöä väkisin ylhäällä pitämään tai täällä parkuu kaikki!

Onko kenenkään ristiäisissä laulettu jotain muuta laulua kuin virttä? Ajattelin meidän juhlaan lauluksi "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie", mutta mistä sanat? Printtaanko ne itse vieraille vai häh? Itse kyllä muistan ulkoa, mutta vieraista en menisi takuuseen.

Snoopy ja tytsy 1kk
 
Ei sitten päästykään tapaamiseen.. Olin jo pukenut tytön ja päästiin rappukäytävään asti kun tajusin ettei meillä olekkaan vaunuja kun ne on autossa ja isi on autolla töissä :LOL:
Kyllä täällä kotona aika lahopääksi tulee =) Ensi kerralla sitten :wave:
 
Nonnis: kuins olis sitten Lapanen ja Sssalla trehvit täällä "meidän" puistossa joku aaamupäivä ens viikolla - kun on siis tuo hiihtoloma ni ei ole puistoa sillon. Maanantai ei käy meille, mutta joku muu päivä.

Tulipahan sitten kuntoiltua viime sunnuntaina: ei mahduttu bussiin ja kun niitä sunnuntaisin kulkee niin harvoin, ni käveltiin sitten Piispanristiltä Turkuun |O On siinä muutes kuntoilua kerrakseen kun noita tuplia sen matkan lykkii... Koitin ottaa kuntoilun kannalta, mut eipä paljoo naurattanu.
 
Lapanen ja amalia07 oli Lounais-Suomen uutisissa äsken. Muaki haastateltiin samalla ku amaliaa mut eivätpä näyttäny mua, oli vissiin mun kommentit sitä luokkaa ettei telkkuun voinu päästää :LOL:

Motivuksessa olen käyny vaan salilla etten tiedä millasia tunteja siellä on.
 
Ninniliina Meille sopis keskiviikko tai perjantai...Ja Jos Sssalla Tuut mukaan, ni voitais treffata tos rajalla samas paikas ja mä opastan perille? :)

Juu, uutisissa oltiin... Olivat vaan jättäny aika paljon pois munkin sanomisia. Ehkä ihan hyvä... :whistle:
 

Yhteistyössä