Turkkilaiset pelasti mun illan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Milloin ne lapsilisät tulee...keskiviikkona, eikö?

Haet pari pakastepitsaa ja elätte niillä siihen asti :saint:

Turkkilaiset on pelastaneet minunkin illan monesti. Ja päivän. Yön. Viikon. Jopa elämän itse asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Milloin ne lapsilisät tulee...keskiviikkona, eikö?

Haet pari pakastepitsaa ja elätte niillä siihen asti :saint:

Turkkilaiset on pelastaneet minunkin illan monesti. Ja päivän. Yön. Viikon. Jopa elämän itse asiassa.

:D
Mulla oli niin kova pakko tilaa pizzaa, johtuu vissiin raskaudesta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän suosikkipizzeria on turkkilaisten omistama. Lämmin, ystävällinen palvelu. Ja IHANAT pizzat.

eiks suomessa suurin osa pizzeriosta ole turkkilaisten pitàmià? meillà alkaa olla kiinalaisvaltaista

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
eiks suomessa suurin osa pizzeriosta ole turkkilaisten pitàmià? meillà alkaa olla kiinalaisvaltaista

Mun karkea arvio on, että 40% on turkkilaisten pitämiä, toiset 40% Irak/Iran/jne, ja 20% suomalaisten. Mutta kansan suussa nää irakilaiset, iranilaiset, syyrialaiset, marokkolaiset ja niin edespäin on aina "turkkilaisia".

Niiden pitsat on hyviä.Joskus vaan tulee miettineeksi paikkojen hygieniaa tai tarvikkeiden säilytystä onko hyvä.Vaikka mistä sitä suomalaisista paikoista sen kummemmin tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Mun karkea arvio on, että 40% on turkkilaisten pitämiä, toiset 40% Irak/Iran/jne, ja 20% suomalaisten. Mutta kansan suussa nää irakilaiset, iranilaiset, syyrialaiset, marokkolaiset ja niin edespäin on aina "turkkilaisia".

Heitä ei voi oikein ulkonäön perusteella erottaa? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niiden pitsat on hyviä.Joskus vaan tulee miettineeksi paikkojen hygieniaa tai tarvikkeiden säilytystä onko hyvä.Vaikka mistä sitä suomalaisista paikoista sen kummemmin tietää.

Samaan tapaan niissä terveystarkastajat käy kuin muissakin ravinteleissa.

Mutta jauhelihapizzaa kannattaa välttää, kuulemma.

Yhteistyössä