Pentele, että mun tekemä munakas oli pahaa ja oli pakko tilaa karvakavereilta pizzat, hyvää oli
Nyt ei ole tilillä kuin 5? lapsilisiin asti,millä mä siihen asti :'(
Nyt ei ole tilillä kuin 5? lapsilisiin asti,millä mä siihen asti :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Milloin ne lapsilisät tulee...keskiviikkona, eikö?
Haet pari pakastepitsaa ja elätte niillä siihen asti :saint:
Turkkilaiset on pelastaneet minunkin illan monesti. Ja päivän. Yön. Viikon. Jopa elämän itse asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:no eiks miehes saa muhkean tilin?lainaa siltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:no eiks miehes saa muhkean tilin?lainaa siltä?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:no eiks miehes saa muhkean tilin?lainaa siltä?
Niin tai eiks niitä isäehdokkaita pitäny olla 3? Et jos kaikilta kinuis rahaa vähä niinku elarit etukäteen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän suosikkipizzeria on turkkilaisten omistama. Lämmin, ystävällinen palvelu. Ja IHANAT pizzat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän suosikkipizzeria on turkkilaisten omistama. Lämmin, ystävällinen palvelu. Ja IHANAT pizzat.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:eiks suomessa suurin osa pizzeriosta ole turkkilaisten pitàmià? meillà alkaa olla kiinalaisvaltaista
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Se on oikein, että nainen joutuu maksamaan, jos ei se osaa käsitellä munaa oikein!
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:eiks suomessa suurin osa pizzeriosta ole turkkilaisten pitàmià? meillà alkaa olla kiinalaisvaltaista
Mun karkea arvio on, että 40% on turkkilaisten pitämiä, toiset 40% Irak/Iran/jne, ja 20% suomalaisten. Mutta kansan suussa nää irakilaiset, iranilaiset, syyrialaiset, marokkolaiset ja niin edespäin on aina "turkkilaisia".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niiden pitsat on hyviä.Joskus vaan tulee miettineeksi paikkojen hygieniaa tai tarvikkeiden säilytystä onko hyvä.Vaikka mistä sitä suomalaisista paikoista sen kummemmin tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Heitä ei voi oikein ulkonäön perusteella erottaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niiden pitsat on hyviä.Joskus vaan tulee miettineeksi paikkojen hygieniaa tai tarvikkeiden säilytystä onko hyvä.Vaikka mistä sitä suomalaisista paikoista sen kummemmin tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Heitä ei voi oikein ulkonäön perusteella erottaa?![]()
Mä osaan aika hyvinmutta siihen on hyvä syy.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mullakin on pari paikkaa mistä tilaan, muut jättää rullat raa`aksi :x