Kävin tosiaan tänään ultrassa ja samalla moikkaamassa Jkta
En kyllä yhtään ihmettele, että olet pikkusen alkanu kaipaamaan omaa rauhaa, varmaan aika masentavaa tosiaan, kun muut vaan tulee ja menee. Toivottavasti vapaa huone löytyy! Ja ihanaa kun se rv 28 on nyt jo niin lähellä!
Vakuutuksista täällä oli juttua. Me ei otettu esikoiselle eikä olla ottamassa nytkään. Ollaan saatu oikeen hyvää palvelua omalla terveysasemallakin
Tietysti jos olis jotain vakavampaa sairautta tiedossa mutta luulen, että sillon on tärkeämpiäkin asioita, kun raha.
Miksa, jänniä aikoja siellä, joka tapauksessa h-hetket alkaa olla käsillä! Veikkaisin, että virtaukset olis heikot, yleensä siitä on kyse, mutta ei varmaan mitään ihan hälyyttävää, kun vielä tarkkaillaan. Itsellään käynnistyvä synnytys olis tietysti ihannetilanne mutta näissä raskauksissa on vaan niin paljon riskejä, että aina se ei vaan mee niin. Toivotaan, että sulla nyt kumminkin lähtis käyntiin
Täältä ketjustahan löytyikin yllättävän paljon rintakumikokemuksia
Jenniferi, tota en tiennykään, että sille vauvan imemisoteongelmallekin voi jotain tehdä, hyvä tietää niin osaa pyytää apua, jos sellainen vastaan tulee.
Elmeriinille kanssa jaksuja pötköttelyyn, onneksi saat sentään makoilla kotona!
Bubblis, nenäsumutteita saa käyttää kuuriluontoisesti, ne on niin paikallisia, näin on sanonu mulle sekä lääkäri että apteekkari, joka tarkisti asian heidän tietokannastaan. Mulle suositeltiin Otrivinin lisäaineetonta. Lisäksi sain myös reseptin tuohon allergiseen nuhaan tarkoitettuun Flixonaseen, kummastakin sain vain tilapäistä apua. Mullahan oli ihan jatkuva nuha (vuotava nuha/tukkonen nenä) 2kk, joka loppui vasta muutama päivä ttts-hoidon jälkeen!!! Se oli kyllä tosi rasittava vaiva ja varsinkin iltaisin ja öisin oli tosi raskasta olla, kun ei saanut nenää auki millään, edes sarvikuono ei tehonnut mulle silloin
Sillon käytin myös lääkärin suosituksesta vauvoille tarkoitettuja apteekin keittusuolatippoja, ne oli aika hyviä.
Aika moni näyttää jo saaneen kela-pakkauksen, tarttis varmaan itsekin pistää menemään se hakemus, niin vois jotain odottaakin
Vielä ne ultrakuulumiset, toisella painoa 540g, toisella 590g. (Aika hurjaa ajatella, että nyt mussa on yli kilo vauvaa
) Hiukan noille on tullu painoeroa mutta täytyy toivoa, ettei se viittaa istukkaongelmiin. Muuten vauvoilla kaikki kunnossa ja seuraava ultra taas parin viikon päästä. Kysyin muuten mikä täällä on periaatteena identtisten vauvojen kohdalla niin täälläkin käynnistellään sitten viimeistään rv 37 tienoilla eli meiän jouluaattovauvat syntyvät viimeistään marras-joulukuun vaihteessa
Maibei 23+3