Tervehdys! Tänne tulee kyllä sitä vauhtia tekstiä, että ite ei vaan millään meinaa keritä kirjottelemaan, kun haluaisin kommentoida kaikkien kirjoituksia, täytyy varmaan vaan karsia tavoitteita mutta ketään ei ole unohdettu, vaikken kaikille vastailekaan
Touhuvaihetta täysiä paineleva taapero pitää kyllä äidin kiireisenä ja rättiväsyneenä täällä
Täällä ketjulla tuntuu olevan paljon sellaisia jotka vain hengailevat tai kirjoittelevat vain harvoin mutta kiva kun edes silloin tällöin kerrotte harvemminkirjoittelevatkin kuulumisianne
Mukavasti täällä on musta kyllä aktiivistakin porukkaa, oikein eloisa palsta!
Omaa napaa heti alkuun. Eilen oli rakenneultra ja tytöillä (edelleen oletettavasti, 100% varmennus saadaan kun saadaan Saksasta lapsivesinäytteen kromosomitutkimustulokset, kun kerta vesipussin sisälle joka tapauksessa mentiin emme tietenkään vastustelleet muutoin riskialtista kromosomitutkimusta) edelleen kaikki hienosti, ovat kyllä niin samankokoisia kuin olla ja voi, toinen 350g, toinen 355g. Olivat tällä kertaa hankalassa asennossa päällekäin, ensin molemmat pt ja tutkimuksen aikana toinen taisi kääntyä poikittain, joten mahtuvat vielä oikeen komeasti rokkaamaan tuolla mahassa
Seuraava ultra on taas reilun parin viikon päästä.
Tipetsu, kiva kun rohkenit mukaan tänne ketjuun. Meitä pienen taaperon kanssa taistelevia kohtalotovereita on täällä tosiaan useampiakin
Lisäsin sutkin tonne meiän listalle.
Idealisti, käsittääkseni tosiaan a:n tarjonta määrää synnytystavan ja b:n tarjonnalla ei ole väliä, koska kun a on tehnyt mahaan tilaa, b mahdutaan hyvin vielä kääntämään pt:sta rt:aan ja näin käsittääkseni tehdäänkin ja siinä yleensä onnistutaan. Se on varmaan toinen juttu kuinka mieluisaa toi kääntely äidille sitten on mutta kai se aina pt-synnytyksen voittaa?-) Sä ot kyllä jo mahtavan pitkällä, samoin Minde87
Tuplat, onpas ollu nopeaa toimintaa äitiyspakkausten kanssa! Mun muistaakseni esikoisestani sain odottaa kuukausi kaupalla pakkausta!
Jk, kiva kun säkin oot saanu hankinnat käyntiin
Mä täällä vaan odottelen, että syksyn bumbleridet saapuis kauppoihin... Ja ihanaa, että sielläkin vauvoilla kaikki hyvin ultrassa!
Miksa, täällä jos missä saa valittaa omaa oloa!
kuulostaa kyllä kurjalta, ettei hyvää asentoa löydy, itsekin pelkään, että loppu on tollasta :/ Aika hurjaa myös toi vauvan poikittainolo noilla viikoilla
Sullakaan ei oo kyllä onneks enää hirveesti jäljellä ja oot jo hyvillä viikoilla.
Karcci, ihanaa, nyt voit ottaa loppuraskauden vähän iisimmin
Murotar, eiköhän ne poikienkin bodyt tytöilläkin vähänaikaa mee. Mä aion käyttää esikoispojan vaatteita, varsinkin noita pienimpiä, kyllä ihan reippaasti meiän tytöilläkin! Rusetti päähän, jos ei muuten meinaa tajuta, että tyttöhän se siellä
Ja miten mulla on sellanen olo, että me ei näitten tytsyjen kanssa paljon neljän seinän sisältä lähdetä.....
Taitaa olla liikkuminen ja kaupungille lähteminen aavistuksen verran hankalampaa kuin esikoisen kanssa
Toi olis mulle hyvä uutinen, että yhteisellä istukalla synnytetään ennen rv37:aa, kun olen pienikokoinen niin pelkään kyllä aivan hirveesti tota loppuraskautta!!! Sulla voi kyllä tosiaan mennä joulu jännäksi ja eihän sitä vielä tiedä miten meidänkään joulun käy, kun la on jouluaatto, toivottavasti ei sentään keskolassa tarvitse olla! Joulu nyt on jo joka tapauksessa päätetty viettää matalalla profiililla perheeseen keskittyen
Terkut vielä kaikille muillekin!
Maibei 21+1