Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

tipetsu onnea! täälläkin vuosien lapsettomuus, IVF alkuset kaksoset ja kaksi luomua vielä sen jälkeen.... toivottuina, mutta "yllätyksinä" kun ei ees menkkoja oo ollu n. 10 vuoteen kertaakaan ilman lääkkeitä. Lapset nyt 2x3v3kk, 1v11kk ja 2 vkoa ja hienosti on pärjätty! ja noi "isot" touhuu jo hirveesti keskenään, sitä kannattaa odottaa, vaikka vauva-aika oliskin raskas!
 
Teidän juttuja lukiessa tuli olo että mitäs tässä panikoida vaikka neljä lasta ennestään onkin sillä meillä kuitenkin on jo kaksi koululaista ja 4 ja 5-vuotiaat. Eli melko omatoimista porukkaa jo eikä muita vaippaikäisiä tai syötettäviä :)
Äippäpakkaukset tulivat, nopeaa toimintaa oli kun jätin hakemuksen viime viikolla. Vielä en ole ehtinyt pahemmin hypistelemään.
Mulla oli äippäpoli tänään ja ultrassa sekä kohdunsuulla kaikki hyvin. Painoa A 685g ja B 655g. Seuraava käynti polilla 4 viikon päästä. Neuvola tosin ensi viikolla ja odotankin sitä innolla kun mun oma terkka tulee pitkästä aikaa takaisin, on aivan mahtava tyyppi!
Rentouttavaa viikonloppua kaikille :)
tuplat 24+2
 
Perjantaiehtoota! =)

Tuli tässä syötyä lasten kanssa sellainen pläjäys herkkuja että oivoi! :D

Hirmu stressiä pukkaa ja mielialatkin vaihtelee varmaankin siitä johtuen ihan jatkuvasti. Suurimmaksi osaksi vaan pillittelen kokoajan ja nyt on alkanut tulee ihan järjettömiä kiukkukohtauksiakin. Tänään olen huutanut lapsillekin (ihan?) suotta. Ja heti perään kaduttaa.. mieskin ottaa välillä aivoon, tuntuu että tässä huushollissa saa tehdä kaiken itse ja silti ei olla mihinkään tyytyväisiä :mad: Mutta silti en tulis toimeen ilman mun rakkaita!:heart: Kai nää on jotain raskausajan hormonijuttuja. Onko muilla ollu tämmöisiä tunnekuohuja?

Toivottavasti muilla on paremmat fiilikset :)


Jk79 ja pojat 24+6
 
Ai onko ollut tunnekuohuja? :D
Mentiin toissa päivänä heseen hakemaan kanatortillat ja viel ulkona sanoin, et täytyy sanoo ettei laita jalapenoja mun tortillaan.
No en muistanu sanoa ja sit ku sain tortillan nenän eteen ja asian tajusin niin rupesin vaan itkemään. Jätin miehen pöytään ja menin pillittämään autoon. :D

Ainiin ja eilen lätkämatsissa tuli ekat pikku potkut <3 Voin vaan kuvitella minkänäköinen olin virneeni kanssa ;)

-Karcci ja Speedy&Gonzales- tunnin päästä käynnistyy 16 raskausviikko \o/
 
Mulla oli tossa muutama viikko sitten samanlaisia tunnekuohuja :) kaikki ärsytti ja perhe sai välillä kuulla kunniansa.. mutta nyt on hormonimyrskyt helpottaneet. Tilalla on väsymys tähän raskauteen. Odotan vaan että tytsyt syntyis ja pääsis normaaliin olotilaan! Maha painaa, lonkat on kipeet ja ei saa kunnolla nukuttua.. unenpuute on ehkä tällä hetkellä se kamalin asia. Mites muiden nukkumiset? Onko mitään konsteja millä ootte saaneet hyvin nukuttua? T:Minde87 ja tytyt 31+2
 
Oikein hyvää huomenta!

Minde87 ja Karcci, hyvä kuulla etten oo ainut tilapäisesti kilahtanut ;) Mulla onnex on vielä suht "kevyt" olla ja nukkuminenkin onnistuu oikein hyvin.

Piristin itteäni vielä eilen illalla hakemalla vaunut tuplille. Tänne kun olin purkautunut, niin menin torin sivuille ihasteleen vaunuja. Brion double wavet kävin sitten hakemassa tuosta kohtuumatkan päästä. Ne ei oo kyllä mitkään kaikkein kevyimmät ja siroimmat, mutta kovin usein ei oo tarkoitus niitä auton perässä kuljetella, vaan ovat nukkumavaunut ja lenkkeily tarkoitukseen.

Torstaina oltiin lasten kanssa shoppailemassa koulunalusjuttuja, ja mukaan tarttui vielä muutama 50cm vaatekappale henkkamaukalta. Lapset lähinnä vaati että kyllä mun niillekin pitää jotain ostaa kun hekin saavat :)

Nyt lähdetään markkinoille lasten kanssa. Tänään on kyllä NIIN eri fiilis kuin tässä edellisinä päivinä :D

Mukavaa vkl jatkoa kaikille! :)

Jk79 + pojat 25+
 
  • Tykkää
Reactions: Minde87
hih itestä tuntuu, että tässä on vielä ikuisuus siihen, että tytsyt syntyy :) Noh ihan hyvin tää on menny vaikka noita pikku vaivoja on ollut :) suurin helpotus on ollut se, ettei ttts ole nostanut päätään missään vaiheessa raskautta (identtiset tytsyt masussa) ja muutenkin vauvoilla on tähän asti ollut kaikki hyvin. Onhan tämä erilaista odottaa kahta lasta kuin yhtä mutta tämä on etuoikeus jota ei kaikille suoda, näin oon sen ajatellu :) kuinkas monelle täällä on identtiset vauvat syntymässä?
 
Meille on tulossa identtiset pojat ja tosiaan on ttts:stä kärsitty. Selvitty kuitenkin ja nyt parempaan päin. Tuolla ekalla sivulla on lista jota maibei päivittää. Siitä näkee meidän keskustelijoiden tietoja mitä ite ollaan ilmotettu. Sen mukaan ainakin 9 odottaa identtisiä :)

Jk79 + pojat 25+
 
Ookoo, en ookkaa katsonut koko listaa :) No aikas monelle sitten identtiset tulossa. Käytiin muutama viikko sitten tayssin monikkovalmennuksessa ja siellä meitä oli kaikki kaks jotka odotti identtisiä. Kuinka usein käytte ultrissa? onko paljon porukkaa jotka käy tayssissa?
 
Hih , oli pakko tulla tänne lukemaan teidän keskustelua. En siis ole vielä raskaana, mutta haave kaksosista on ollut aina. Sairastan PCOS jonka takia joudun turvautumaan lääkkeisiin. molempien sukujen puolella kaksosia. viime kontrolli ultrassa näkyi kaksi kypsynyttä munasolua, toivon niin että ne hedelmöittyisivät ja lähtisivät kasvamaan. että pääsisin tänne "oikeesti" rupattelemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minde87
Paluu arkeen!

Nyt on loputkin lomat lusittu ja töihin palattu tänään. Lapsilla alkaa huomenna koulu, joten siihen loppuu meillä viimeistään kesä.

Kinuzki, toivottavasti pääset tänne meidän porukoihin kohta :)

Ultrassa tänään: painot A 720g ja B 740g! Kokoero on siis kurottu umpeen! Huvittavaa oli se, että B on nyt painavampi, vaikka tähänasti ollut toisinpäin. Lääkäri kyllä meinasi, että vauvat ovat vaihtaneet paikkaa. Näin kuulemma käy joskus. Pääasia kuitenkin että molemmilla kaikki loistavasti :) Kuukausi sitten vielä luulimme että menetämme toisen lapsen.

Nyt kun kaikki on mennyt näin hyvin, päätin juhlistaa sitä jotenkin ja kävin ostamassa turvakaukalot! Tähän mennessä ei ole uskaltanu hankintoja tehdä, mutta nyt tuntuu mukavalta alkaa laittamaan kaikkea kuntoon. Niin, paitti hainhan mä ne vaunutkin tosin jo :)

Mitenkäs muilla? Joko alkaa muutkin palata lomalaitumilta? Ei tietenkään ne jotka jo onnellisesti ovat äippälomalla taikka saikulla.

Kovin on tuntunut hiljaiselta keskustelu täällä, mutta jos se tästä vähän piristyis näin syssyä kohti :)

Voikaahan paksusti äidit! :D

Jk79 ja pojat 25+2
 
Hienoa että painoero on kurottu umpeen ja ttts päihitetty! Pidän peukut pystyssä että kaikki menee loppuun asti hyvin :) meillä on aamulla ultra kymmeneltä. Jännitän sitä että onko kohdunsuulla tapahtunu muutoksia.. viimeks oli jo koko matkalta pehmentynyt mutta pituus oli sama kuin aina ennenkin.. suurin pelko on että tytsyt syntyy ennen viikkoo 35.. tarvii yrittää ottaa rauhallisesti vielä kolme viikkoo!! :) ilmottelek ultrakuulumiset huomenna :)
 
Minde87 Toivottavasti kohdunsuu on yhä kiinni. Sulla alkaa oleen niin lähellä toi h-hetki et varmaan jännittää! Kolme viikkoo on lyhyt on lyhyt aika, mut pitkä kun odottaa..

Mä jännitän täällä nyt vähän tytön puolesta kun kohta alkaa eka koulupäivä. Poika meneekin jo kolmannelle, tuttu juttu hälle :)

Jk79 ja pojat 25+3
 
Heippa!

Hiljaisen puoleista on ollut täällä..
Meillä alkoi arki täällä, vanhin aloitti 3lk:n ja toinen viimeisen vuoden päiväkodissa.
Jännityksellä odotan kuinka vanhimmalla on mennyt eka koulu päivä uudessa isossa koulussa, kun vanhassa oli vain omassa osassaan pk ja eskari sekä 2kpl 1lk ja 2kpl 2lk.. On toisaalta rohkea tyttö menemään uusiin paikkoihin jne.. mutta kaverisuhteissa on ollut 1 ja 2 luokilla pientä ongelmaa, kun helposti jättäytyy leikeistä, jollei muut pyydä mukaan.. ja siitä tilanne edennyt siihen että tyttö on ollut välituntisin melko paljon yksin, kun ei ole sitten myöhemminkään kelvannut mukaan vaikka opettajakin asiaan puuttunut. Toivon todella asioiden nyt muuttuvan kun tulee uusia tyttöjä luokalle!

Jk79 on kyllä tosi hienoa että kaikki on nyt hyvin! Pääset vaikeuksien jälkeen nauttimaankin tuplaodotuksesta!

Minde87 säkin oot jo niin loppusuoralla! :)

Mä olen osittain jättänyt kirjoittamisen kun tuntuu ettei enää löydy positiivista sanottavaa.. Tää olo käy NIIN hermoille kun vuorokaudesta noin 22h makaa jommalla kummalla kyljellä.. Silloin on ihan hyvä, paitsi että kohta mulla on painehaavat lonkkaluissa! ;) Istuessa ja seistessä sydän hakkaa ja hengästyttää ajoittain ihan hirmuisesti, kävely on ihan jees kunhan välissä voi istua, eikä matka ole 100m pidempi! APUA millainen musta on tullut!

Olin tuossa tyksin synnärin päivystyksessäkin kun oikea puoli vatsasta sattui aivan mielettömästi ja sellaista repivää kipua ja vatsa tuntui olevan kesto krampissa. Kipu oli siis niin kovaa, että tuskahiki nousi pintaan, hengitys oli vaikeaa enkä voinut suoristaa itseäni kunnolla.. Käyrien, verikokeiden yms. jälkeen ultrassa todettiin B:n olevan vaan niin poikittain ja puskevan päällään juuri sinne kipualueelle, että se sen aiheuttaa.. Parin päivän päästä alkoi helpottaa kyseinen vaiva ja nyt taitavat olla molemmat pt. Eli ensi viikolla varataan sektioon aika, edelleen jännittää vaikka nyt jo ajatukseen tottunut hieman..

Tuossa viikonloppuna heräsin kahtena yönä kipeään supistukseen, joita tuli sen jälkeen muutama sen verran kivulias, että sai oikein keskittyä hengittämiseen yms. mutta nyt taas ei ole ollut yhtään mitään tuntemuksia. Sinänsä ristiriitaista kun toivoisi oman olon puolesta että syntyisivät jo, mutta vauvojen parasta ajatellen saisivat pysyä masussa vielä viikoille 36+0-38+0. Itsekkäästi toivon että ensi viikolla alkaisi jo jotain tapahtua, kun silloin mennään jo 36 rv:tä..

Valittava ja kyllästynyt Miksa ja tuplikset rv 34+3
 
  • Tykkää
Reactions: Jk79
Miksa tsemppiä nyt loppuun :)

Minden kuulumisia odotellessa.... ;)

ON: Soitin äippäpolille, ku oon niin paljo ressannu siit istukka jutusta... Ja TADAA!!!Onneksi soitin koska molemmilla pikkusilla on kaikki omaa <3

Ihana kätilö joka sit vaan oli silleen et "nyt nautit, kaikki on varmasti hyvin, soitat jos tulee viel kysymyksiä ja muutaman viikon päästähän sä tuut jo tänne kurkkii niitä asukkaita"

Tälle hymyilemiselle ei taida nyt tulla hetkeen loppua ;)

Karcci, Speedy ja Gonzales 15+3
 
  • Tykkää
Reactions: Murotar ja Minde87
Ultrassa käyty ja kaikki tytsyillä hyvin :heart: Molemmat painavat 2kg :) Ovat olleet koko raskauden ajan lähes saman painoisia.. ainakin mittausten perusteella :) Saas nähä sitten kun syntyvät, että paljonko mittaukset "valehtelevat" vai pitävätkö paikkaansa :) Kohdunsuun tilanne pysynyt täysin samana, jes!! A-vauva on laskeutunut "lähtökuoppiinsa", on siis raivotarjonnassa ollut melkein alusta asti.. B on ollut perätilassa viikolta 15 lähtien mutta hänkin on nyt pää alaspäin :D

miksa koitetaan jaksaa vielä muutama viikko!! Mä niin tiiän ton tunteen kun ajattelee että syntyisivät jo!! mutta toisaalta haluaa, että vauvat olisivat masussa mahdollisimman pitkään. Onhan tää loppuaika aikas tukalaa.. ja hermot meinaa kyllä välillä mennä totaalisesti ja tuntuu ettei kukaan ymmärrä tätä olotilaa :) paitsi saman kokeneet.

Tsemppiä kaikille ja onnellista odotusaikaa toivottelee Minde87 ja tytsyt 31+5
 
Miksa, toivon et sun tyttö löytää uusia ystäviä koulusta :) Muistan kuinka iime syksynä itkin iltaisin kun meidän tyttö ei oikein kans saanu ensin kavereita eskarissa ja hänellä oli oikein paha mieli siitä :( Mä olen sitä mieltä että vanhempana mikään muu ei satu niin paljon kuin oman lapsen henkinen tai fyysinen tuska. Onneksi meidän kohdalla asia on nyt toisin ja tyttö tokaisikin tänään että eka päivä koulussa oli kivempi kuin kesäloma :)

Tässä nyt ei oikeestaan mitään vauvajuttuja tullu, mutta elävää elämää kylläkin :)

Karcci, kiva että sait huokaista helpotuksesta sun huolesta istukan suhteen. Aiotko kysyä mitä plaatua teille tulee, kun meet ultraan? Vaikka eihän kaikki halua sukupuolta tietää etukäteen.

Jk79 ja pojat 25+3
 
JK kyllä mä haluisin tietää :) Mullahan on ollu vahva tyttö olo ihan alusta asti, eli oon melko varma et ainakin 1 prinsessa siel on ;) Sukulaiset on veikkaileet tosi tosi paljon et tulee tyttö ja poika, mut sit mun mummo sano et kyl kaks pikku Vaahteramäen Eemeliäki ois aikas hauska...Noh, loppupeleissä ihan sama, rakkaita ne on eniwei :)
 
Karcci, ihan totta tuo että yhtä rakkaita ovat, olivat he sitten kumpia vaan. Mullakin oli poika olo alusta asti ja kax poikaahan tuolla masussa köllötteleekin! On vaan jotenkin käytännöllistä tietää etukäteen kumpaan sukupuolen väritykseen varautua. Varsinkin kun kaikkea saa nyt hankkia tuplasti :)

Minde, unohdin eilen sanoa että kylläpä tuo 2kg paino kuullostaa jo mahtavalta! Miksa, nyt en muista minkäs kokosia sun pikkuiset olivatkaan jo, mutta olette kyllä molemmat jo niin lähellä synnytystä että ihan toivois itekin jo olevan :) Ois ihan mahtavaa, kun olis samaan aikaan laitoksella jonkun tämän meidän ketjun odottajan kanssa.

Aattelin tässä, et koitan olla töissä vielä mahdollisimman pitkään. Nytkin kun on vapaapäivä, käy aika pitkäksi. Lääkäri kyllä sanoi et viimeistään vko 30 paikkeil pitäis jäädä pois kun mul on fyysinen työ. No työvuorot mul on nyt piirretty elokuun loppuun ja sillo mul tulee täyteen 28vko. Jos sit viel pari viikkoo..

Mihis on kaikki muut kadonnu täältä ketjusta..? Tai sitten mä oon ainut jolla on niin tylsä elämä, et on aikaa hillua täällä :D

Mammat, nokka kohti syksyä ja tulevaa talvea jolloin meillä usealla häämöttää jo laskettu aika :)

Jk ja pojat 25+4
 
  • Tykkää
Reactions: Karcci
Heipparallaa! Mukavia kuulumisia täällä, Miksallakin sentään päivät ovat jo aika vähissä ja hyvällä mallilla joten eiköhän sen potutuksen kestä kun muukaan ei auta :)

Rauhallinen hetki surffata netissä kun kuopus päikkäreillä ja esikoinen piirtää pöydän ääressä. Itse täällä pohdin juuri millainen olo on kolmen kuukauden päästä kun nyt jo alkaa tuntea todenteolla että maha haittaa elämää! Äitiysvaatteisiin siirryin vastahankaisesti viikko sitten, kävin H&M:llä täydentämässä varastoja. Legginssilinjalla pääsääntöisesti mennään syksy kuitenkin :D

Vaa'an mittari puksuttaa ylöspäin päivä päivältä kuin juna konsanaan. Saa nähdä mihin tämä päätyy. Eilen oli ensimmäinen äitipolikäynti, 2 viikon välein nyt kontrollit. Tytöiltä vaikuttivat tällä kertaa :D ja oon jo ehtinyt Popilta muutaman poikien alebodyn ostaa... No, vauvalahjaksi jos tuo sukupuoliveikkaus ei tuosta enää muutu! Lääkäri sanoi että ennen 37. viikkoa synnytetään kun yhteinen istukka. Joulukuviot siis jännittävät kun 23. päivä joulukuuta tulee täyteen tuo 37 viikkoa! Vaikka mistä sen tietää meneekö sinne asti. Toivottavasti. Mutta helpotti taas tietää että vauvelit olivat samankokoisia ja kaikki oli kuulemma niin hyvin kuin tässä vaihessa voi olla! Uskalsin tehdä ensimmäisen ison hankinnan ja ostaa tuplarattaat (käytetyt) vauvankopilla. Tarve on tosin jo noille kahdellekin muksulle kun yksillä on menty tähän saakka.

Nyt kuulostaa siltä että piirtämisen sijasta meidän sälekaihtimia särjetään tuolla... pitääpä lähteä tarkistamaan! Täällä Pohjoispohjanmaalla on jo syksyltä tuoksuva ilma vaikka aurinko paistaakin! Aamulenkillä esikoinen poimi puolukoita tien varrelta ja lenkki eteni varsin hitaasti...

Jk79, minäkin hillun täällä kyllä aina lukemassa juttuja mutta harvemmin joutaa kirjoittelemaan kun nuo muksut pitävät äiskän skarppina! Ei ihan pääse tylsistymään. ;) Tsemppiä kaikille eteenpäin, tuntuu että olette melkein kaikki jo lähes synnyttämässä.... :D

Murotar 18+2
 
  • Tykkää
Reactions: Jk79
Heippa,mahtuuko vielä mukaan?

Sain viikko sitten tietää odottavani kaksosia ja uutinen oli ja on edelleen kamala shokki. Meillä kun esikoinen on vasta 1v2kk ja jos kaikki menee hyvin,on hän tuplien syntyessä 1v9kk. Kuinka voi selvitä?! Kokemuksia kaipaan.
Pelottaaa ihan kamalasti oma jaksaminen kun nytkin pinna kiristyy yhden kanssa äärettömän nopeasti,niin entä kun on vielä kaksi vauvaa Ja entä jos vauvat syntyvät sairaina,pikkukeskosina...??!!
Asutaan pikkukaksiossa,mies työtön että EI TODELLAKAAN HYVÄT LÄHTÖKOHDAT!! :'(


Ja siis LA on 17.3.2014



-Tipetsu ja tyypit rv 8+3-
meillä pikkukolmonen oli alle 1v4kk kun tuplat synty.
kaksoset synty käynnistettynä 38+3, kokoa oli 3420g ja 2860g.

meillä koliikkikaksoset, ja alku ollu aika rankkaa.... mut siit selviää! tuvasta löytyy viel 2 isompaa lasta (9 ja 8vee)
tekemisen puutetta ei ole..

t: neiti + likat 6kk+
 
Tervehdys! Tänne tulee kyllä sitä vauhtia tekstiä, että ite ei vaan millään meinaa keritä kirjottelemaan, kun haluaisin kommentoida kaikkien kirjoituksia, täytyy varmaan vaan karsia tavoitteita mutta ketään ei ole unohdettu, vaikken kaikille vastailekaan :) Touhuvaihetta täysiä paineleva taapero pitää kyllä äidin kiireisenä ja rättiväsyneenä täällä ;) Täällä ketjulla tuntuu olevan paljon sellaisia jotka vain hengailevat tai kirjoittelevat vain harvoin mutta kiva kun edes silloin tällöin kerrotte harvemminkirjoittelevatkin kuulumisianne :) Mukavasti täällä on musta kyllä aktiivistakin porukkaa, oikein eloisa palsta! :)

Omaa napaa heti alkuun. Eilen oli rakenneultra ja tytöillä (edelleen oletettavasti, 100% varmennus saadaan kun saadaan Saksasta lapsivesinäytteen kromosomitutkimustulokset, kun kerta vesipussin sisälle joka tapauksessa mentiin emme tietenkään vastustelleet muutoin riskialtista kromosomitutkimusta) edelleen kaikki hienosti, ovat kyllä niin samankokoisia kuin olla ja voi, toinen 350g, toinen 355g. Olivat tällä kertaa hankalassa asennossa päällekäin, ensin molemmat pt ja tutkimuksen aikana toinen taisi kääntyä poikittain, joten mahtuvat vielä oikeen komeasti rokkaamaan tuolla mahassa :) Seuraava ultra on taas reilun parin viikon päästä.

Tipetsu, kiva kun rohkenit mukaan tänne ketjuun. Meitä pienen taaperon kanssa taistelevia kohtalotovereita on täällä tosiaan useampiakin :) Lisäsin sutkin tonne meiän listalle.

Idealisti, käsittääkseni tosiaan a:n tarjonta määrää synnytystavan ja b:n tarjonnalla ei ole väliä, koska kun a on tehnyt mahaan tilaa, b mahdutaan hyvin vielä kääntämään pt:sta rt:aan ja näin käsittääkseni tehdäänkin ja siinä yleensä onnistutaan. Se on varmaan toinen juttu kuinka mieluisaa toi kääntely äidille sitten on mutta kai se aina pt-synnytyksen voittaa?-) Sä ot kyllä jo mahtavan pitkällä, samoin Minde87 :)

Tuplat, onpas ollu nopeaa toimintaa äitiyspakkausten kanssa! Mun muistaakseni esikoisestani sain odottaa kuukausi kaupalla pakkausta! :)

Jk, kiva kun säkin oot saanu hankinnat käyntiin :) Mä täällä vaan odottelen, että syksyn bumbleridet saapuis kauppoihin... Ja ihanaa, että sielläkin vauvoilla kaikki hyvin ultrassa!

Miksa, täällä jos missä saa valittaa omaa oloa! ;) kuulostaa kyllä kurjalta, ettei hyvää asentoa löydy, itsekin pelkään, että loppu on tollasta :/ Aika hurjaa myös toi vauvan poikittainolo noilla viikoilla :( Sullakaan ei oo kyllä onneks enää hirveesti jäljellä ja oot jo hyvillä viikoilla.

Karcci, ihanaa, nyt voit ottaa loppuraskauden vähän iisimmin :)

Murotar, eiköhän ne poikienkin bodyt tytöilläkin vähänaikaa mee. Mä aion käyttää esikoispojan vaatteita, varsinkin noita pienimpiä, kyllä ihan reippaasti meiän tytöilläkin! Rusetti päähän, jos ei muuten meinaa tajuta, että tyttöhän se siellä ;) Ja miten mulla on sellanen olo, että me ei näitten tytsyjen kanssa paljon neljän seinän sisältä lähdetä..... ;) Taitaa olla liikkuminen ja kaupungille lähteminen aavistuksen verran hankalampaa kuin esikoisen kanssa ;) Toi olis mulle hyvä uutinen, että yhteisellä istukalla synnytetään ennen rv37:aa, kun olen pienikokoinen niin pelkään kyllä aivan hirveesti tota loppuraskautta!!! Sulla voi kyllä tosiaan mennä joulu jännäksi ja eihän sitä vielä tiedä miten meidänkään joulun käy, kun la on jouluaatto, toivottavasti ei sentään keskolassa tarvitse olla! Joulu nyt on jo joka tapauksessa päätetty viettää matalalla profiililla perheeseen keskittyen :)

Terkut vielä kaikille muillekin!

Maibei 21+1
 
  • Tykkää
Reactions: Minde87
No niin! Tuleehan tänne tekstiä vaikka millä mitalla. Suotta harmittelin :D

Maibei, mulla oli tullu ne kromosomitutkimuksen vastaukset, eikä mitään poikkeavaa niissä ollut. Aikasemmin ku laitoin sulle yv:tä niistä kela korvauksista, niin sain ne viime pe, kun ke kävin sitä kelassa ihmettelemässä. Et kiitos sulle infosta, muuten varmaan hermoilisin vieläkin :D

Murotar, onkos se aina niin, et käynnistetään viim. rv 37 jos yhteinen istukka? Vai sun tapauksessa? Mulle ei ol sanottu mitään?

Olen huomannu et kun oon mun lempipositionissa, eli löhöön sohval läppäri reisien päällä :D niin silloin tää touhukaksikko on vilkkaimmillaan. Potkuja tulee niin pal ettei niitä voi olla huomaamatta jo mahan päältäkin. Vatta vaan velloo ees taas tosa näytön edessä :D

Allekirjotin sitten paperit asunnon myynnistä tänään. 2 ja puol viikkoo ois aikaa pakkailla. Sormia syyhyttäis jo aloittaa, mut innostun kuitenkin niin, et kohta meil on kaikki muuttolaatikoissa. Sitten vaan tulee isompi homma kun jotain tarvii ja alkaa käymään laatikoita läpi.. Hassuinta tässä on se, ettei meillä oo vielä ees uutta asuntoo, enkä silti ressaa siitä. Jotenkin vaan on sellanen fillis et kaikki järjestyy :)


Voi kun mä voisin jakaa tätä hyvänolon tunnetta muillekin. Varsinkin teille, jotka tuskailette jo loppuraskaudessa :)

Jk ja pojat 25+4
 
Maibei ja Jk, täällä Oysissa vaikuttaa olevan yleinen käytäntö tuo ennen 37. viikkoa synnyttäminen tapauksissa the yhteinen istukka. Itsellä ei kyllä haittaisi vaikka menisi pitemmällekin mutta jos tuolla asiantuntijat ovat sitä mieltä niin mitäpä minä siihen purnaamaan! :) Ja varmaan h-hetken lähestyessä ei tee mieli valittaa.. Varmaan sairaalakohtainen asia, kannattaa kysellä mikä tilanne omassa sairaanhoitopiirissä niin tietää varautua! Ainakin itsellä jotenkin muuttui tämän raskausajan mitta mielessä heti kun kuuli tuosta käytännöstä.
 

Yhteistyössä