N
nn
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja valinnasta kii:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja k:Oudolta tuntuisi jos tarvetta olisi. Meillä 1v5kk lapsi joka kävelee kyllä kilsan leikkipuistoon ja takaisin ja marketissakin nykyään yleensä koko reissun. Kaupungilla oon pitänyt turvallisuussyistä pääosin rattaissa vaikka kävelis sielläkin koko ajan. Laudalla tuo ei viihtys yhtään.
Kaikki lapset ei tykkää kävellä pidempiä matkoja.![]()
Niin ja sitähän kannattaa pönkittää nostamalla aina rattaisiin tai laudalle!
Hitsi vie, ei kai sitä tarvii joka hetki kysellä miten pikkuprinssiä sais tänään passata. Ei aikuisetkaan kävelis tai menis bussilla vaan tilais limusiinin jos sais valita![]()
Sääli sinun tyrannin lasta jonka on pakko kävellä vaikka ei jaksaisi kun esim. kasvukipujen kipeyttämiin jalkoihin sattuu.
Lapset kun eivät ole aikuisia, turha rinnastaa.
Ja kuka sanoo että kaikki aikuiset valitsisi limusiinin..?