V
vieras
Vieras
Meillä tulossa ikäeroksi tasan 2 vuotta ja kyllä vakavasti harkitsen tuplien ostoa. Varmasti tuo esikoinen jo kävellen menisi ihan hyvin, mutta kun paljon liikutaan bussilla ja kaupungillakin, ihan turvallisuussyistä ne tuplat olisi kätevät. Kaupungilla jää helposti ihmisten jalkoihin tai ryntää suoraan autotielle. Ja entäs sitten kun esikoinen, joka on hyvin omapäinen ja voimakastahtoinen luonne, saa oikein kunnon itkupotkuraivarit keskellä kaupunkia? Siinä sitten työnnetään vaunuja ja raahataan kainalossa huutavaa ja potkivaa kääröä...? Ei kuulosta kovin kätsyltä. Meillä on kyllä kantoliinoja ja kantoreppuja vauvaa varten, mutta sekin yhtälö tuntuu vaikealta.