Tuplarattaat hakusessa, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kohta kahden äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kohta kahden äiti"

Vieras
Eli lapsille tulee ikäeroa 1v8kk, kun toinen syntyy ja pitäisi kai ostaa tuplarattaat. Kovin paljoa ei kaupungilla käydä, eli enimmäkseen maaseudulla jalkakäytävällä kävelylenkkejä. Pienemmän pitäisi pystyä nukkumaan vaunuissa. Mihin te muut olette päätyneet ja miksi? :)

Meillä oli käytössä Oran tuplat. ihan vaan siksi, että saatiin ne aivan järjettömän halvalla.
Mitään muuta "vikaa" niissä kärryissä ei ollut, mutta ovat aika leveät. Toisaalta jos ei ole tarvetta shoppailla missään pikku putiikeissa vaunujen kanssa tai joudu käyttämään tosi kapeaa hissiä, niin leveyskään ei lienee ongelma. Mä tykkäsin niistä :)
Ja meidän kärryillä oli ainakin tosi hyvä jälleenmyyntiarvo. Me ostettiin ne käytettynä ja saatiin myytyä tupla hintaan mitä itse maksettiin :)

P&T, esim. Explorer, on hyvät lenkkeilyvaunut + ne toimii sitten kaupungilla ja kauppakeskuksissa loistavasti. Toki teille voi vierekkäinistuttavatkin sopia hyvin! Jotenkin vaan nuo P&T:t on mielestäni kivemmat kuljettaa mukana kaupoilla, kun esikoinen kuitenkin puolet ajasta jo kävelee. Eli tuntuisi niin tyhmältä lykkäillä leveitä kärryjä toinen paikka tyhjänä.

Meillä oli Carenan double swingit ja oltiin tosi tyytyväisiä (ikäero 1v10kk). Vauvalle oli erillinen vaunukoppa, joka on työntäjään päin (tämä oli mulle tärkeä kriteeri, joka harvoissa malleissa täyttyy). Isot ilmakumirenkaat, jotka ei pompota kuten kennorenkaat soralla. Kääntyvät eturenkaat, ei tarvi nostella rattaita kääntyessä (tarvittaessa saa lukittua suoraan). Kevyet ja ketterät työntää.

Yhteistyössä