Tupakoinnin lopettaneet

Kuinka kauan teillä on kestänyt että mielihalut ovat helpottaneet?

Tällä hetkellä tuntuu ettei mikään asia koko tunnetussa universumissa voisi tuottaa minulle suurempaa mielihyvää kuin mennä seisomaan tuonne pimeään mutalammikkoon polttamaan savuke. |O
 
Yli 2v ilman
Käskin miestäni antamaan mulle kunnolla remmiä, jos poltan. Remminkin annoin käteen. Kerran siitä sain. Sen jälkeen on menty purukumin avulla ja sitä syön joskus edelleenkin, mutta tupakkaan en enää koske.
 
lopettanut
11v poltin ja kertalaakista lopetin. Ei mitään purkkaa tai laastareita. Mentholin makuista xylitolpurukumia vain. Nyt mennyt 7kk ja enää harvakseltaan tulee voimakasta mielihalua tupakoida. Lähinnä vain silloin jos raivostun jostain tms.

Kun se mielihalu tulee niin anna sen tulla, mutta älä mene tupakalle. Se menee ohi ja lupaan että olet enemmän kuin mielissäsi kun huomaat että pystyit pistämään kampoihin tupakanhimolle. Se helpottuu kerta kerralta.En tiedä loppuvatko himot koskaan kokonaan mutta niitä pystyy vastustamaan.
 
yli-ihminen
Kuukauden kestivät pahimmat vieroitusoireet (tärinä,ahdistus,masennus...) ja tupakan ympärillä pyörivät ajatukset (mitä tehdä tv:n jatkuu-hetkinä?, miksi herätä kun ei voi mennä aamusauhulle?jne...). Sitten hiljalleen loppuivat. Vieläkin poltan unissani vaikka lopetuksesta on yli 4vuotta.

Olin TODELLA riippuvainen röökistä (varsinkin henkisesti), enkä voinut edes lopettaa korvaus-valmisteiden avulla kun olin raskaana. Voi jos olisinkin ollut ihminen joka ei olisi kärsinyt vieroitusoireista!
 
"Jenis"
Mä poltin 15 vuotta ja lopetin about 10 vuotta sitten. Peesailen siinä, että ekat 6kk olivat vaikeimmat, ja sen jälkeenkin oli kyllä hankalia hetkiä niissä erityisen nautinnollisissa spadduttelutilanteissa - hyvän aterian jälkeen, illalla kesällä terassilla, jne. Mutta sinnillä vaan läpi niistä, ja nykyäänhän esim. ravintoloissa ei edes saa polttaa, eli sikäli helpompaa.
 
Vieläkin
Poltin noin 15 vuotta. Lopetin kertaheitolla tullessani raskaaksi. Kuusi vuotta ja vieläkin satunnaisesti tekisi mieli sauhuja (joka viikko), mutta retkahtaisin saman tein. Ikuinen kiusaus tuo syöpäkääryle, mutta yritän parhaani etten retkahda.
 
oman käden tupakka
oon polttanut elämäni aikana vuosia. raskausaikoina lopettanut ja olin jopa 8 vuotta polttamatta. sitten tuli suuri kriisi (avioero) ja aloitin uudelleen. mulle tupakka on hengenvaarallinen. mulla on sydänvika ja lääkärit toitottaa että lopeta tai kuolet. oon yrittänyt mutta vaivun niin syvään masennukseen kun yritän. kuukausi sitten olin kolme päivää polttamatta ja teki mieli tehdä itsari. en tiedä kumpi on parempi vaihtoehto: kuolla tupakkaan vai kuolla oman käden kautta lopettamisen masennukseen.
 

Yhteistyössä